עמוד 4 מתוך 5 ראשוןראשון ... 2345 אחרוןאחרון
תוצאות 46 עד 60 מ 62

אשכול: החלקה של הגלגל הקדמי בקו ישר

  1. #46
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    מה שגורם להחלקה בדו"ג,ברוב הגדול של המקרים הוא נעילה של הבלם הקדמי,כאן בתמונה מוצג הבלם האחורי.
    לכן מוקדם מידי לדון במה שבכלל לא הוצג אפילו לא בתמונה.
    ציטוט אחת ההודעות של 1122 (ההדגשה שלי)

    אז עכשיו חזרתי מעבודה, נסיעה בקו ישר ומהירות שלא עוברת את ה40 קמש.
    בלימה קלה ל25~ בגלל שהמכונית שמקדימה עצרה, ו
    הגלגל האחורי שוב החליק,
    שום סימונים על הכביש ושום כלום.

  2. #47
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    אוקיי אז בגלל שהגלגל האחורי ננעל אתה מסיק שהדיסק עקום או שחוק מתחת למינימום של היצרן?
    גלגל יכול להינעל מהרבה סיבות,הראשונות והבולטות הן טיב האספלט ואיכות הצמיג והשלישית היא יכולת השליטה באופנוע.
    פותח האשכול כבר רצה להחליף את הדיסק אחרי העצה שלך,אז אני חושב שראוי לציין שחוות דעת על עובי דיסק דרך תמונה היא חסרת ערך ברוב המקרים ולא צריך לקחת אותה ברצינות.

    זו הנקודה.

  3. #48
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    זה די נדיר שיש בעיות בדיסקים של אופנועי כביש. בשטח יותר נפוץ. היה לי דיסק שפרקתי לו את כל הצורה והיה בבירור מדרגה ענקית, גם וויזואלית וגם במגע, ולא עשה שום בעיה בבלימה.

  4. #49
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    גלגל יכול להינעל מהרבה סיבות,הראשונות והבולטות הן טיב האספלט ואיכות הצמיג והשלישית היא יכולת השליטה באופנוע.
    פותח האשכול כבר רצה להחליף את הדיסק אחרי העצה שלך,אז אני חושב שראוי לציין שחוות דעת על עובי דיסק דרך תמונה היא חסרת ערך ברוב המקרים ולא צריך לקחת אותה ברצינות.

    זו הנקודה.
    עכשיו אני מצטט את עצמי...

    בסה"כ עושה רושם שלפות"ש אין ידע טכני. בסה"כ הצעתי שיבדוק את הדיסק במוסך כאפשרות להסבר לנעילת גלגל שהוא חווה.

    תראה, טריבל, אני לא ממש מבין למה אתה מתקיף אותי. אם תקרא (אבל ממש תקרא, לא בערך, ותבין מה נכתב ולא תנסה לייחס לי דברים שלא כתבתי), אז תראה שניתחתי לפות"ש את מה שיכול לגרום לנעילה - בדיוק כמו שאתה עשית כאן אבל במילים אחרות. כתבתי שאני ממוחה קטן מאוד, ואם פות"ש רץ להחליף דיסק על סמך מה שכתבתי סימן שהוא (בדיוק כמוך) לא קרא את מה שכתבתי אלא הבין את מה שרצה.

    בסופו של יום, הצעתי לפות"ש שבמסגרת חיפושיו לסיבות להחלקת האחורי יבדוק את ההתכנות שהדיסק האחורי גמור. הרי בדיוק כמו שאי אפשר לקבוע לפי תמונה שהדיסק גמור אי אפשר לקבוע שהוא תקין. לך נראה שהוא תקין? אל תבדוק. עניין שלך. בשום מקום לא אמרתי לו להחליף דיסק.

    ואגב, תיקון המותחנים מעשה ע"י ריתוך בצד של הדיסק. לא יכול להיות, לדעתך, שהדיסק התעוות? אולי לא, אולי כן, לבדוק לא מזיק.


  5. #50
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    291
    לא התכוונתי לרוץ להחליף דיסק, אבל כן אני בודק את האופציות ובודק עליות במקרה של... על כול מקרה (לא שאני מחפש לחסוך).

    אשמח לדעת לאיזה מדרגה בדיסק אתם מתכוונים אם תוכלו לסמן בתמונ(ות)ה של הדיסק.

    מה כן, הבנתי שאם לא מכוונים את המותחן שרשרת טוב זה גורם לגלגל האחורי והקדמי להיות לא מסונכרים מבחינת "קו ישר".
    האם יכול להיות מצב שזה הבעיה?
    ובכלל, האם התיקון שהוא עשה נראה נורמלי? כי חסר החלק שמכסה את הברזל ואת הגימור... (כמו בתמונה של צד שמאל).

  6. #51
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2017
    הודעות
    40
    ציטוט נכתב במקור על ידי 1122 צפיה בהודעה
    מה כן, הבנתי שאם לא מכוונים את המותחן שרשרת טוב זה גורם לגלגל האחורי והקדמי להיות לא מסונכרים מבחינת "קו ישר".
    האם יכול להיות מצב שזה הבעיה?
    ובכלל, האם התיקון שהוא עשה נראה נורמלי? כי חסר החלק שמכסה את הברזל ואת הגימור... (כמו בתמונה של צד שמאל).
    זו בדיוק הסיבה למה שאלתי אותך אם אתה מחליק לאותו הכיוון כל הזמן... אם המתיחה לא שווה, אז הגלגלים לא בקו אחד. במידה ויש בלימה חזקה אז יכול להיות שהאחורי מושך לך הצידה (מספיק מעלה אחת מהציר).
    ה״ריתוך״ או מה שזה לא יהיה נראה רע מאוד. לך שים איזה כמה גרושים עד כמה מאות שקלים עבור חלק מקורי/חליפי במקום האילתור. זה כבר כיוון להתחלת טיפול בבעיה.

    ד״א בנוגע לדיסק, כל עוד אין גלים או עיוותים והמשטח חלק (גם אם יש מדרגה) - הדיסק תקין. צריך לבדוק בעזרת מיקרומטר את עובי הדיסק אל מול הוראות היצרן (קליבר פשוט לא תמיד טוב כי לפעמים יש גם מדרגה בהיקף חיצוני).

    המלצה שלי, תחליף מוסכניק. סע לחבר׳ה שהמלצתי לך עליהם (עברתי אליהם לאחרונה אחרי שנה אצל חאפר שהיה קרוב לי לעבודה וזה היה נוח. עכשיו אני מרוצה מטיפול אמיתי).
    נערך לאחרונה על ידי YossiSiv; 08-07-2017 בשעה 23:35. סיבה: תיקון ציטוט

  7. #52
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    291
    ציטוט נכתב במקור על ידי YossiSiv צפיה בהודעה
    זו בדיוק הסיבה למה שאלתי אותך אם אתה מחליק לאותו הכיוון כל הזמן... אם המתיחה לא שווה, אז הגלגלים לא בקו אחד. במידה ויש בלימה חזקה אז יכול להיות שהאחורי מושך לך הצידה (מספיק מעלה אחת מהציר).
    ה״ריתוך״ או מה שזה לא יהיה נראה רע מאוד. לך שים איזה כמה גרושים עד כמה מאות שקלים עבור חלק מקורי/חליפי במקום האילתור. זה כבר כיוון להתחלת טיפול בבעיה.

    ד״א בנוגע לדיסק, כל עוד אין גלים או עיוותים והמשטח חלק (גם אם יש מדרגה) - הדיסק תקין. צריך לבדוק בעזרת מיקרומטר את עובי הדיסק אל מול הוראות היצרן (קליבר פשוט לא תמיד טוב כי לפעמים יש גם מדרגה בהיקף חיצוני).

    המלצה שלי, תחליף מוסכניק. סע לחבר׳ה שהמלצתי לך עליהם (עברתי אליהם לאחרונה אחרי שנה אצל חאפר שהיה קרוב לי לעבודה וזה היה נוח. עכשיו אני מרוצה מטיפול אמיתי).

    אז אתה אומר לא ללכת אליו ופשוט להחליף מוסך?

    אני מתכוון ללכת מחר בבוקר, אשמח אם תגיד לי מה אתה חושב.
    אני חושב על ללכת אליו, להסביר לו את המצב, לראות מה הוא אומר ואז ללכת לעוד מוסך ולהשוות ולהחליט מה לעשות לפי מה שיגידו לי.

    איך בידיוק זה מתבטא המראה / ריתוך / וואטאבר של המותחן שרשרת בפעילות השוטפת? זה משנה?
    כאילו, זה בסה"כ בורג עם ציר. לא שאני מזלזל, אני באמת לא מבין פשוט, ואני גם לא מבין איך זה מתקשר לגלגלים אם זה מיועד בכלל לשרשרת
    (אני יודע שזה משפיע על הגלגלים, אבל אף פעם לא הבנתי איך).

  8. #53
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2017
    הודעות
    40
    אני לא חסיד גדול של פרידות רומנטיות... לפעמים זה סתם מוביל לוויכוחים.

    מותחן השרשרת (כשהוא מתפקד כראוי) לא אמור ליצור זוית בין 2 הגלגלים, כי ציר הגלגל האחורי יושב על מסילה ואומי הידוק. המותחן מזיז את המסילה קדימה ואחורה בתוך המזלג האחורי.
    אצלך המערכת לא תקינה אז אי אפשר לצאת מנקודת הנחה שזו לא בעיה.
    יכול להיות שחופש ואלסטיות בצד ימין (היכן שהאלתור) גורם לך להחלקות האלו.

    (תיאורתית, כשבלימה בקו ישר מתבצעת נכון אז גלגל עוקב גלגל. כאשר בלימה מתבצעת לא טוב, למשל חזק בגלגל הקדמי, חלש באחורי +סטיית זוית - יוצא מצב שהגלגל האחורי יפתח החלקה ״וינסה לעקוף״ את הגלגל מהצד... זה נקרא ״אובר-סטירינג ספין״)

  9. #54
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    291
    אז ויתרתי על המוסך הרגיל והלכתי לשתיים אחרים.

    הראשון אמר שהוא לא רואה משהו חריג, אחרי זה עשה סיבוב עם האופנוע ברחוב של כמה מטרים עם חריקות של הבלמים ואמר שהכול פיקס.

    הלכתי למוסך שני, אמר לי אותו דבר, אין שום דבר חריג מלבד המותחן שרשרת שהעבודה שנעשתה שם נוראית והשרשרת שלי על הפנים (שאת זה כבר ידעתי בערך).

    על הגלגל הוא אמר שיש מלא שמן כנראה כתוצאה מהשרשרת שמתזיזה מלא על הצמיג ואולי זה הגורם לזה.

    ללא קשר הוא הציע לי החלפת שרשרת ב700-750 שקל. המחיר סביר?


    ואם מישהו יוכל להגיד לי איך אני מברר על דגמים של שרשראות לאופנוע שלי - CBR125 ומספר הLINKS בשרשאות אשמח מאוד.

  10. #55
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    פי'ץ 428, 128 חוליות. יש לך באיביי ובאמזון בגרושים (תחליט אם בא לך להחליף גם גגשים על הדרך, זה לא יעלה את המחיר בהרבה).
    רק תראה שיש לך מוסך שמוכן להתקין חלקים שאתה מביא לו והוא לא מרוויח עליך גם על החלקים.

  11. #56
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    291
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    פי'ץ 428, 128 חוליות. יש לך באיביי ובאמזון בגרושים (תחליט אם בא לך להחליף גם גגשים על הדרך, זה לא יעלה את המחיר בהרבה).
    רק תראה שיש לך מוסך שמוכן להתקין חלקים שאתה מביא לו והוא לא מרוויח עליך גם על החלקים.
    כן הוא דיבר על סט גלגש. ואני לא חושב שאזמין מחול כי לא בא לי לדחות את זה.

    מה זה פי׳ץ?

    וסט של DID?

  12. #57
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    291
    קיצר בדקתי לגבי השרשרת יש לי דגם שלה.

    אבל אני לא מוצא כלום על המספר שיניים.
    סליחה אם אני חופר..

  13. #58
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    הגגשים זה 15 44 ממה שאני רואה באיביי. אם אתה רוצה 100% תחפש ספר רכב.

    הסבר על מידות שרשרת כאן:
    https://allmoto.ie/site/motorcycle-chain/

    d.i.d זה שם של החברה והיא סבבה, יש עוד מוכרות כמו Rk וכו'

    יש לך מלא בחירה כאן:
    https://www.ebay.com/sch/Chains-Spro...+chain&_sop=15

  14. #59
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2017
    הודעות
    40
    מחליפים בדכ סט שלם (גגש אחורי +קדמי + שרשרת) כי הבלאי בדכ תואם, ואם תחליף רק שרשרת אז הגגשים הישנים יגרמו לבלאי מואץ של השרשרת החדשה. רוב המוסכים יעקמו את האף כשתביא חלפים משלך ורובם (ההגונים שבהם) יעשו לך ״הנחה״ ולא ירוויחו על החלפים אלא על העבודה עצמה.
    הם יציעו לך סט מקורי או חליפי; בדכ החליפי זול יותר ולא בהכרך גרוע מהמקור כי יש אחלה מותגים טובים כמו שציינו לעיל.

    סט טוב מחזיק לכ20אלף קמ, וצריך לשמן כל 500קמ, אבל גם 1000קמ יעשה ת׳עבודה.
    אם לא תשמן אז זה יחתוך ת׳חיים של הסט בחצי...

    בכל מקרה כלל לחיים הוא לא לשים חליפי זול (״סיני״) כשמדובר באביזר שמשפיע על הבטיחות (כגון בלמים, שרשרת, ולדעתי גם צמיגים אבל זה כבר דיון בפני עצמו)

  15. #60
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    291
    הוצע לי סט של RK O-Ring מחוזק בכ1000 שקל כולל מעמ ועבודה.

    האופציה השניה זה סט רגיל RK X-Ring ב700 שקל כולל מעמ ועבודה.

    כשביקשתי O-RING רגיל הבחור אמר שכול O-Ring. זה בעצם המחוזק ואין O-RING רגיל.

    האם זה נכון? המחיר סביר? מאיפה נובעים ההבדלים?

אשכולות דומים

  1. על מה כל הבלגן בספורט המוטורי הישראלי?
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 17-02-2017, 20:33
  2. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 01-02-2016, 20:26
  3. נזרק לי הגלגל האחורי כשאני מוריד הילוך...
    על ידי lordfate בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 01-02-2016, 08:01

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO