לגבי מיגון ספציפי לאופנוע נייקד/כביש אני מניח שמעיל ספורטיבי (גזרה קצרה) יהיה נוח יותר מאשר "אנדורו" (גזרה ארוכה) מצד אחד פחות כיסים מצד שני פחות בד עודף מקדימה בישיבה (ייתכן ומעיל אנדורו לא יעלה מאחור כמו מעיל ספורטיבי).
הכי חשוב במעיל ממוגן זה שהמיגונים יישבו טוב ויציב במקומות המיועדים ושהמעיל יהיה הדוק (במידה).
משום כך אני ממליץ על מעיל רשת מאוורר לקיץ ומעיל חורף נפרד ומחמם (או תוספת חליפת סערה על מעיל הקיץ - לתפרנים) ולא על מעיל רב עונתי עם שכבות פנימיות שבעצם משנות את ההתאמה וההידוק לגוף.
ממליץ גם על:
*כפפות (קיץ וחורף).
*מגיני ברכיים (בעקרון אמורים להילבש מתחת למכנס, יש כמה מבד שמיועדים ללבישה על המכנס, אני ממליץ על 'ברוש' בכיכר רבין).
*נעלי רכיבה ייעודיות - מגינות על קרסול ואצבעות, לא מסורבלות כמו מגף רכיבה ומגנות ברמה סבירה+.
* אחרי שתקנה אופנוע, קורס רכיבה מתקדמת - ילמד אותך איך להישאר על 2 גלגלים ואפילו תקבל חיוכים בקסדה כבונוס.
מכיר גם כאלה שהתחילו לרכב על GSX550, כאלה שעברו מDT50 לGS500... הכל בראש (ספציפית בחלק במוח השולט על יד ימין)