עמוד 3 מתוך 3 ראשוןראשון 123
תוצאות 31 עד 44 מ 44

אשכול: Rc390 מנוע התפוצץ

  1. #31
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    170
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    אחד היה עם אבן והשני קיבל אגזוז לא תיקני שלא הותאם לאופנוע.
    לא רוצה להתערב בשרשור שלא קשור אלי, אבל אם כבר ערבת אותי... למה אתה סתם אומר שהאגזוז היה לא תקני שלא תואם לאופנוע? מה נדבקת בקדחת הפייק ניוז, כיף לך להמציא דברים על אחרים ממוחך הקודח ולסמוך על זה שרוב הקוראים לא מכירים את העובדות?

    במקרה זה היה אגזוז אקרפוביץ' שיוצר בדיוק לדגם של ה MT09 שעליו הורכב, והוא ניתן לרכישה בסוכנויות ימאהה ברחבי העולם (זה שבארץ הוא לא נמכר זה בגלל חוסר חוקיות לכביש הציבורי על פי תקינה אירופאית.)
    You live more in five minutes on a bike like this going flat out than some people live in a lifetime" - Burt Monroe"
    KTM 790 Adventure R

  2. #32
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    ציטוט נכתב במקור על ידי relz צפיה בהודעה
    לא רוצה להתערב בשרשור שלא קשור אלי, אבל אם כבר ערבת אותי... למה אתה סתם אומר שהאגזוז היה לא תקני שלא תואם לאופנוע? מה נדבקת בקדחת הפייק ניוז, כיף לך להמציא דברים על אחרים ממוחך הקודח ולסמוך על זה שרוב הקוראים לא מכירים את העובדות?

    במקרה זה היה אגזוז אקרפוביץ' שיוצר בדיוק לדגם של ה MT09 שעליו הורכב, והוא ניתן לרכישה בסוכנויות ימאהה ברחבי העולם (זה שבארץ הוא לא נמכר זה בגלל חוסר חוקיות לכביש הציבורי על פי תקינה אירופאית.)
    וחוץ מלהלביש אותו, עשית כיוונונים כלשהם?
    זה שאין לו תקינת כביש אומר שהוא למרוץ בלבד, זאת אומרת אגזוז ביצועים.
    עשית פורטינג? תזמון הצתה חדש? משהו?

  3. #33
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    170
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    וחוץ מלהלביש אותו, עשית כיוונונים כלשהם?
    זה שאין לו תקינת כביש אומר שהוא למרוץ בלבד, זאת אומרת אגזוז ביצועים.
    עשית פורטינג? תזמון הצתה חדש? משהו?
    לא נכנס לדיון הזה פה, זה לא הפוסט שלי. זה לא מנומס כלפי פוט"ש.
    אתה מוזמן להיכנס לשרשור המקורי או לשאול בפרטי אם אתה באמת רוצה פרטים. רק ציינתי שלא דייקת בזה שהאגזוז לא מותאם לאופנוע. אם אתה מצטט מפוסטים של אחרים, כדאי להכיר אותם קודם
    You live more in five minutes on a bike like this going flat out than some people live in a lifetime" - Burt Monroe"
    KTM 790 Adventure R

  4. #34
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    עניין של מינוח
    בכל השאר?

    בכל אופן זה פורום ציבורי.
    בגדול זבש''ך.

  5. #35
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    וחוץ מלהלביש אותו, עשית כיוונונים כלשהם?
    זה שאין לו תקינת כביש אומר שהוא למרוץ בלבד, זאת אומרת אגזוז ביצועים.
    עשית פורטינג? תזמון הצתה חדש? משהו?
    אברי, אתה יודע מה זה "פורטינג"?
    או שאתה סתם זורק מילים לאוויר?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  6. #36
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אברי, אתה יודע מה זה "פורטינג"?
    או שאתה סתם זורק מילים לאוויר?
    אני יודע.
    זה לא קשור.
    להבנתי אפשר לסיים כל ויכוח בזריקת שמות טכניים שהצד השני לא מכיר.
    עכשיו הוא ילך לגוגל ויחפש פורטינג ואחרי שהוא יכלה ויגלה שבכלל אלו שינויים שעושים לשסתומי יניקה ופליטה בצילינדר כדי להגביר נצילות מנוע. (כי היצרן המנוול בטח אוהב שהמנועים שלנו מסורסים ואמינים)
    אבל עד שהוא יראה יוזמה השרשור יהיה בן כמה ימים ולאף אחד לא יהיה אכפת.
    איך אני שולח לך את הבירה ההיא?

  7. #37
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    170
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    אני יודע.
    זה לא קשור.
    להבנתי אפשר לסיים כל ויכוח בזריקת שמות טכניים שהצד השני לא מכיר.
    עכשיו הוא ילך לגוגל ויחפש פורטינג ואחרי שהוא יכלה ויגלה שבכלל אלו שינויים שעושים לשסתומי יניקה ופליטה בצילינדר כדי להגביר נצילות מנוע. (כי היצרן המנוול בטח אוהב שהמנועים שלנו מסורסים ואמינים)
    אבל עד שהוא יראה יוזמה השרשור יהיה בן כמה ימים ולאף אחד לא יהיה אכפת.
    איך אני שולח לך את הבירה ההיא?
    וואלה, אתה תפשן תחת!
    (לשמחתי מסתבר) לא מכיר אותך באופן אישי, אבל קצת צניעות לא תזיק לך.

    תופש או תופס?
    You live more in five minutes on a bike like this going flat out than some people live in a lifetime" - Burt Monroe"
    KTM 790 Adventure R

  8. #38
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    320
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    אני יודע.
    זה לא קשור.
    להבנתי אפשר לסיים כל ויכוח בזריקת שמות טכניים שהצד השני לא מכיר.
    עכשיו הוא ילך לגוגל ויחפש פורטינג ואחרי שהוא יכלה ויגלה שבכלל אלו שינויים שעושים לשסתומי יניקה ופליטה בצילינדר כדי להגביר נצילות מנוע. (כי היצרן המנוול בטח אוהב שהמנועים שלנו מסורסים ואמינים)
    אבל עד שהוא יראה יוזמה השרשור יהיה בן כמה ימים ולאף אחד לא יהיה אכפת.
    איך אני שולח לך את הבירה ההיא?
    לא נכון.
    א) בפורטינג מגדילים ומחליקים את המעברים שהשסתומים אוטמים, להגדלת זרימת האויר ביניקה או זרימת גזי הפליטה.
    ב) פורטינג עושים בראש המנוע, לא בצילינדר ולא בבלוק בו הוא נמצא.
    ג) בפורטינג לא מגבירים את נצילות המנוע אלא את הספקו בטווח סל"ד צר יותר בד"כ על חשבון פריסת ההספק על תחום רחב יותר.

    להגביר את נצילות המנוע אומר יותר אנרגיה באותה או פחות השקעה, כלומר תקבל מנוע חזק יותר עם אותה צריכת דלק ואותה אמינות,
    או אותו הספק ומנוע יותר חסכוני.
    תצטרך לפחות להעלות יחס-דחיסה ע"ח האמינות, או לפתח טכנולוגיה אחרת משהו שדורש תקציב וידע יקר משמעותית ממה שנמצא בסדנאות השיפורים הקיקיוניות בבני-ברק וחולון.
    נערך לאחרונה על ידי levil; 28-08-2017 בשעה 10:34.

  9. #39
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    או בקיצור אל תשתמש במושגים שאין לך מושג לגביהם.

  10. #40
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי levil צפיה בהודעה
    לא נכון.
    א) בפורטינג מגדילים ומחליקים את המעברים שהשסתומים אוטמים, להגדלת זרימת האויר ביניקה או זרימת גזי הפליטה.
    ב) פורטינג עושים בראש המנוע, לא בצילינדר ולא בבלוק בו הוא נמצא.
    א.החלקת מעברים פוגעת בהיווצרות רסס ואינה מומלצת,המומלץ הוא חיספוס.
    יותר גדול זה לא בהכרח יותר טוב - הנכון לומר הוא שינוי בגודל ובזווית המעבר בשביל לקבל מילוי יותר טוב בטווח הסל"ד שאתה מדבר עליו.



    ב.במנוע דו פעימתי הפורטינג נעשה גם בבלוק וגם בצילינדר.

  11. #41
    כיף לראות את אברי יוצא אהבל גמור בכל דיון שהוא משתתף בו.

    עוד אחד לאוסף. בסוף הוא ילמד.

  12. #42
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ממה שהבנתי עדיף בכלל לא לעשות פורטינג אם לא חייבים כי לא תמיד יוצא מי יודע מה.

  13. #43
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    320
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    א.החלקת מעברים פוגעת בהיווצרות רסס ואינה מומלצת,המומלץ הוא חיספוס.
    יותר גדול זה לא בהכרח יותר טוב - הנכון לומר הוא שינוי בגודל ובזווית המעבר בשביל לקבל מילוי יותר טוב בטווח הסל"ד שאתה מדבר עליו.
    ב.במנוע דו פעימתי הפורטינג נעשה גם בבלוק וגם בצילינדר.
    כן, ידוע לי, ב"החלקה" מדובר יותר על הורדת קצוות ובליטות קטנות, אבל לא מתאים בשרשור הזה להכנס לפרטי פרטים, זה לא נושאו.
    אברי התייחס לשסתומים, אני לא מכיר מנוע דו-פעימתי עם שסתומים.

  14. #44
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    *פופקורן*

אשכולות דומים

  1. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 14-09-2016, 14:42
  2. ביטול דוד השתקה באגזוז RC390
    על ידי DaniB בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 15-04-2016, 02:32
  3. KTM RC390 | מחפש חוות דעת והמלצות/דיס
    על ידי Amitay בפורום כללי
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 09-04-2016, 15:36
  4. רכיבה ראשונה: ק.ט.מ rc390
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 04-06-2015, 19:31

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO