דווקא במקרה הספציפי שלך לא הייתי ממליץ "לצייר" אטם כפתרון קבוע, נקודת החיבור בין המכסה לבלוק המנוע דקה והמכסה גדול, תוסיף לזה את העובדה שזה אחד ממכסי הקלצ' המעצבנים להרכבה בתבל... בקיצור - מעצבן לביצוע ואם אתה מורח הרבה יש סיכוי טוב שחלק מהסיליקון ימצא את עצמו מסתובב במנוע שלך, שזה לא דבר טובעדיף בכל מצב להשתמש באטם קנוי. אם כבר אתה מרוקן את השמן ומזמין אטם אני מציע לך באותה נשימה להחליף את האטם של מכסה מנגנון העברת ההילוכים אם הוא אף פעם לא הוחלף - האטם המקורי מתחיל לנזול ולטפטף לאיזור הגלג"ש הקדמי, מטנף את כל האיזור וממשיך לנזול על הסעפת.. זו "מחלה" ידועה של המנוע הזה, ימאהה אפילו שחררו אטם "משופר" עם מק"ט תחליפי
אם אתה בכל זאת רוצה/חייב "לצייר" אטם אני ממש ממליץ לך לשים קצת מהסיליקון על חתיכת פלסטיק ולהשתמש במכחול דק כדי למרוח על נקודת החיבור, שים לב למרוח שכבה אחידה, לא עבה מדי מה שיכול לגרום לתופעה הנ"ל ולא דקה מדי מה שיכול לגרום לנזילות ועבודה כפולה.
ממליץ לך לקנות treebond בתור סיליקון, טיובה של" חומר טוב" () זה חובה אצל כל מי שמחזיק אופנוע בן כמה שנים ומטפל בו בעצמו. אפשר להשיג בא. א. אופנועים בת"א
Sent from my SM-A520F using Tapatalk


עדיף בכל מצב להשתמש באטם קנוי. אם כבר אתה מרוקן את השמן ומזמין אטם אני מציע לך באותה נשימה להחליף את האטם של מכסה מנגנון העברת ההילוכים אם הוא אף פעם לא הוחלף - האטם המקורי מתחיל לנזול ולטפטף לאיזור הגלג"ש הקדמי, מטנף את כל האיזור וממשיך לנזול על הסעפת.. זו "מחלה" ידועה של המנוע הזה, ימאהה אפילו שחררו אטם "משופר" עם מק"ט תחליפי
) זה חובה אצל כל מי שמחזיק אופנוע בן כמה שנים ומטפל בו בעצמו. אפשר להשיג בא. א. אופנועים בת"א
ציטוט ההודעה בתגובה