עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 38

אשכול: שאלה בנוגע לאופנועי דו"ש

  1. #16
    ציטוט נכתב במקור על ידי Shasha127 צפיה בהודעה
    יסתדר בלי בעיה אבל זה פשוט לקרב את הטיפולים וזה מתורגם לכסף.
    תוכל לתת לי דוגמא מסוימת שתהייה לי נקודת יחס ,
    או לצורך העניין להציע משהו אחר , איך ה drz לעומתו , והאם אפשר למצוא אחד שבמצב טוב עדיין לדעתך?

  2. #17
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,197
    ה-690 זולל צמיגים אחוריים וזה לא משנה מה תשים כי 70 כ"ס מפרקים מהר.
    ה-בוזוקי יותר שפוי ויתן אורל חיים ועמידות.
    הוא שוקל 135 ק"ג ומוציא 40 כ"ס.
    מה גם שיש הרבה חלקים משומשים וגם הרבה תחליפיים מה של אוסטרי אין.

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    דיערזד זו אחלה אופציה אבל כמו שכבר אמרת הבעיה העיקרית היא למצוא אחד טוב שטופל כראוי במחיר ריאלי (נכון להיום הרוב מבקשים 29 וצפונה אם אני לא טועה ולאו דווקא לכלים ממודל גבוה). כמו שפלג אמר זה אחלה אופנוע שעושה הכל, אמין לאורך זמן ולא יקרע לך את הכיס אם היה לך מזל ונפלת על אחד טוב. יש גם לא מעט עניין של מזל במקרה הזה כמו רוב אופנועי השטח שעברו אי-אלו ידיים של ילדים ולא מעט שנים של ותק מאז שיצאו מהחברה. תתחיל לחפש ותהיה סובלני, זה יופי של אופנוע למה שאתה צריך, יש כמה וכמה אופציות לשפר ולסחוט עוד כמה סוסים מהמנוע, וכשתרצה לשדרג לא תהיה בעיה למכור אותו.
    נערך לאחרונה על ידי Shasha127; 22-08-2015 בשעה 18:30.

  4. #19
    ציטוט נכתב במקור על ידי הפלג הצפוני צפיה בהודעה
    ה-690 זולל צמיגים אחוריים וזה לא משנה מה תשים כי 70 כ"ס מפרקים מהר.
    ה-בוזוקי יותר שפוי ויתן אורל חיים ועמידות.
    הוא שוקל 135 ק"ג ומוציא 40 כ"ס.
    מה גם שיש הרבה חלקים משומשים וגם הרבה תחליפיים מה של אוסטרי אין.
    לא ממש הבנתי את המשפט , הכוונה כאילו שיש הרבה מומנט ואז כל פתיחה אני גורם לאחורי להתפרפר?
    אם הוא עם כזה מומנט להיות יותר רגיש עם הגז לא יעזור?
    ציטוט נכתב במקור על ידי Shasha127 צפיה בהודעה
    דיערזד זו אחלה אופציה אבל כמו שכבר אמרת הבעיה העיקרית היא למצוא אחד טוב שטופל כראוי במחיר ריאלי (נכון להיום הרוב מבקשים 29 וצפונה אם אני לא טועה ולאו דווקא לכלים ממודל גבוה). כמו שפלג אמר זה אחלה אופנוע שעושה הכל, אמין לאורך זמן ולא יקרע לך את הכיס אם היה לך מזל ונפלת על אחד טוב. יש גם לא מעט עניין של מזל במקרה הזה כמו רוב אופנועי השטח שעברו אי-אלו ידיים של ילדים ולא מעט שנים של ותק מאז שיצאו מהחברה. תתחיל לחפש ותהיה סובלני, זה יופי של אופנוע למה שאתה צריך, יש כמה וכמה אופציות לשפר ולסחוט עוד כמה סוסים מהמנוע, וכשתרצה לשדרג לא תהיה בעיה למכור אותו.
    כנראה שזה באמת מה שאני יעשה.
    דרך הגב מה אם הסקוונה te511? איך היא תתמודד

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    ציטוט נכתב במקור על ידי pushthethrottle צפיה בהודעה
    דרך הגב מה אם הסקוונה te511? איך היא תתמודד
    מכונת מלחמה, לא לרוכב מתחיל, אחזקה יותר גבוהה משלושת האופנועים שדובר עליהם כאן (wr250, ktm690, drz), לא בנוי לרכיבות כביש יום יומיות, בעיה של זמינות חלפים מסויימת בארץ להאסקי מהדגם הישן (נקרא בשפת העם הסקוורנה אדומה) ובמיוחד לדגם כמו ה511 שיש ממנו מעט יחידות בארץ.

  6. #21
    לגבי הדרוזי, יש לו רק חמישה הילוכים ומהירות השיוט שלו (במיוחד בדגם ה-s שמיועד לשטח) היא באזור ה-100-110 קמ"ש.
    אני מחזיק בדרוזי סופרמוטו, הוא עושה את העבודה, אבל מהירות השיוט שלו לא מספיקה לטעמי. פרט לזה, כלי אמין ונחמד. מה גם שכיום קשה מאוד למצוא דרוזי במצב טוב.

  7. #22
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    72
    אני רוכב על xt660z מאיזור ירושלים למרכז כל יום, יוצא משהו כמו 100 ק"מ יומי.
    סך הכל אני מרוצה. התחת לא סובל, מיגון רוח סביר.
    כמו כן מוציא אותו לסיבוב פיפי קקי מידי פעם במדבר יהודה, שם נפתחות לו הצ'קרות.
    טיפול קטן כל 10 , גדול כל 20 שזה טוב , אבל הוא (יחסית) אוכל שרשראות וצמיגים כשמדובר בפרופיל שימוש כמו שלי.

  8. #23
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    באמת שווה לשלם ביטוח יקר על drz כשיש יפני אמין כמו wr250?
    המנוע תוכנן לעמוד בנסיעות ארוכות ושיוט בכביש, ויש יותר ממספיק כוח לשטח ומתלים מעולים.
    הכל עניין של פשרה.
    רוצה רק שטח? Wr250f

  9. #24
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    12
    ktm 990 Adventure R
    נוח מאד בבינעירוני (והייתי נוסע אתו מתל אביב לנשר פעמיים שלוש בשבוע) ובשטח הוא אגדה

  10. #25
    Senior Member הסמל האישי של ItayK
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ג'רוזליים
    הודעות
    637
    והוא עולה כמו gs800 לא? הייתי מעדיף את הגרמני.


    Sent from my iPhone
    החילזון מהשפן!!
    ג'יימס - GS500E 2002-2015
    ת.נ.צ.ב.ה

    אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס

    היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)

  11. #26
    ציטוט נכתב במקור על ידי johnnydee צפיה בהודעה
    באמת שווה לשלם ביטוח יקר על drz כשיש יפני אמין כמו wr250?
    המנוע תוכנן לעמוד בנסיעות ארוכות ושיוט בכביש, ויש יותר ממספיק כוח לשטח ומתלים מעולים.
    הכל עניין של פשרה.
    רוצה רק שטח? Wr250f
    מה רגע מבחינתך drz הוא לא יפני?
    אני יבדוק לגביו, יעשה קצת סיקור אבל מנוע 250 נראה מנוע קטן לטחון איתו בבין עירוני כל יום 40~50 ק"מ אפילו 60, אבל אם אתה אומר אני יעשה עוד בדיקה.
    תודה.
    יש פשרה כמובן אין לי תקציב להחזיק שני אופנועים.
    ציטוט נכתב במקור על ידי עמרי גוטמן צפיה בהודעה
    ktm 990 adventure r
    נוח מאד בבינעירוני (והייתי נוסע אתו מתל אביב לנשר פעמיים שלוש בשבוע) ובשטח הוא אגדה
    ציטוט נכתב במקור על ידי itayk צפיה בהודעה
    והוא עולה כמו gs800 לא? הייתי מעדיף את הגרמני.


    sent from my iphone
    אנשים בואו רגע נעצור ולא נקפוץ מעל הפופיק אני יורד כרגע מאופנוע ראשון שלי 250 סמ"ק אז 800 ו 990 נראה קצת יותר מידי
    נערך לאחרונה על ידי PushTheThrottle; 23-08-2015 בשעה 19:40.

  12. #27
    מה עם wr450f הוא דו"ש , פשוט זה התוצאה שאני מקבל מיד 2.
    ואם כן אז לא עדיף אותו על WR250R ? , או שיש סיבה מיוחדת למה לא כדי אותו
    נערך לאחרונה על ידי PushTheThrottle; 23-08-2015 בשעה 20:02.

  13. #28
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,197
    ה-wr 450 דו"ש?
    הצחקתני לרגע וזה אומר בעצם שעולם האופנועים זר לך מאד.

  14. #29
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    ^^^+1 או במילים אחרות WR450 יעשה ממך קציצות בשטח ופירורים מהארנק שלך בשימוש יום יומי.
    גם ההמלצות על ה990 והgs800 לא מתאימות בשום צורה למה שהבחור מחפש לא מבחינת תקציב ולא מבחינת יכולות רכיבה.
    רוכב מתחיל שיכנס עם אחד מהכלים האלה לשטח מהר מאוד ימצא את עצמו ואת האופנוע שלו במצב מאוזן על האדמה אז תקראו קודם מה היעוד שהוא מחפש לאופנוע לפני שאתם ממליצים.
    המטרה שלו היא שימוש יום יומי סביר עם יכולות לטייל בשטח בתור רוכב מתחיל, לא לטחון 150-200 ק"מ ביום כבישים מהירים (שגם להם הקטום לא מתאים בגלל אחזקה פסיכית בשימוש כזה).
    נערך לאחרונה על ידי Shasha127; 23-08-2015 בשעה 21:08.

  15. #30
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    340
    ימאהה xt660r כמו שלי יש..ואני שוקל למכור אותו

    תקציב נוח, חסכוני מאוד, מיושר קו...בחור יפה ואתלטי
    נערך לאחרונה על ידי yonatan.s.; 23-08-2015 בשעה 21:23.

אשכולות דומים

  1. שאלה בנוגע לקילומטרז גבוה של אופנוע
    על ידי DANKAT1990 בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 25-05-2016, 14:29
  2. הסוף לאופנועי אנדורו 125 סמ"ק?
    על ידי אביעד אברהמי בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 01-03-2016, 18:55
  3. שאלה בנוגע לניקוי פילטר אוויר
    על ידי PushTheThrottle בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 15-01-2016, 21:54
  4. שאלה בנוגע לאכיפה..
    על ידי אברי בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 13-09-2015, 22:46
  5. שאלה בנוגע לנקודת הפרדה
    על ידי PushTheThrottle בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 13-07-2015, 00:00

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO