עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 29

אשכול: למה לכלים של 250 אין ABS?

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772

    למה לכלים של 250 אין ABS?

    לא ברור לי למה רק בשנים האחרונות התחילו להוסיף ABS לכלים של 250?
    לא צריך ABS בכלים כאלו?
    זה כזה יקר ליצרן?

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    330
    רק בדגמים הישנים אין, היום בכלים החדשים שמביאים דווקא יש, קטנועים ואופנועים.
    הקטנועים שאין בהם זה כי הם דגמים ישנים כבר

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    אני אחדד.
    אם בכלים יותר כבדים יש ABS כבר כמה שנים, מה הסיבה שאין ABS בכלים יותר חלשים?
    יש סיכוי שאין צורך ב ABS בכלים של 250?
    אם אני יצרן שרוצה לבדל את עצמי- כמו למשל דיאלים או יוסאנג, למה לא לתכנן אופנוע או קטנוע 250 עם ABS?
    כלי כזה ימכר טוב מאוד.

  4. #4
    למיטב ידיעתי - מכיוון שזה עכשיו חובה חוקית להתקין ABS אז זה נכנס לכולם,

    למה לא עשו עד היום- זה מוסיף משקל, וזה מוסיף למחיר הסופי.

  5. #5
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    אופנועים קטנים אלו אופנועי תקציב, חוסכים איפה שאפשר והעיקר שזה מתגלגל.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי ModChiP צפיה בהודעה
    זה כזה יקר ליצרן?
    אחחח... התמימות... שום דבר לא "יקר ליצרן". כל מה שיקר ליצרן, יהיה יקר לפחות באותה מידה, לצרכן הסופי (שזה אתה)
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של ees
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    565
    קראתי פעם שיחידת abs מוערכת ב 500€. לא יודע אם זה ליצרן או לצרכן.

  8. #8
    אופנועי כביש בנפח נמוך - ב 99 אחוז מהמקרים אלו לא אופנועים "שמיועדים" לעולם המערבי.
    הם נבנים במזרח אסיה בעיקר לשווקים המקומיים של מזרח אסיה.
    פעם קראתי שבתאילנד נמכרים אופנועים וקטנועים כמו בכל העולם המערבי ביחד. ותאילנד זה אפילו לא השוק הכי גדול במזרח. לפני תאילנד "בדירוג" יש את אינדונזיה והפיליפינים וסין...

    ובמזרח אסיה אין דרישה ל ABS.
    הדרישה והדגש הכמעט יחידי בשווקים של מזרח אסיה הוא שהאופנוע יהיה זול לקנייה ולאחזקה.

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    330
    ציטוט נכתב במקור על ידי ees צפיה בהודעה
    בנוסף לענייני המזרח: בבירת ויאטנם, הו צ'י מין סיטי, יחס דו"ג למכוניות עומד על 1:10.
    דגמי BMW הזולים (לעולם המערבי) שבקרוב יגיעו לארץ, שם הם נחשבים חלום רטוב כמו שפה מפנטזים על ה 1200gs, למשל.
    אכן, שמה האופנועים האלה נחשבים במחיר ובחלום כמו אופנועי 600 סמ"ק פלוס

    ציטוט נכתב במקור על ידי קוקוריקו נגד קופיקו צפיה בהודעה
    הדרישה והדגש הכמעט יחידי בשווקים של מזרח אסיה הוא שהאופנוע יהיה זול לקנייה ולאחזקה.
    אני לפחות מתנחם שהם בנו הZ250SL שבעיקרון מיועד לשוק האסייתי, יהיה אמין כי תכננו אותו כאופנוע לטווח ארוך.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    ... והודו כמובן. שם אופנוע 250 סמ"ק, שבארץ לא הייתם יורקים לכיוון שלו, משמש ככלי תחבורה למשפחה בת 5-6 נפשות בקלות.
    כל הדרישות הבטיחותיות כמו ABS, בקרות החלקה למיניהן כל תקנות זיהום האוויר (יורו 4) רלוונטיות רק לשוק המערבי, אסיה בכלל לא נמצאת ב'משחק' הזה, וכידוע לכולם אסיה מכילה יותר ממחצית מאוכלוסיית העולם.

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    אז ליצרנים כמו דיאלים או יוסאנג פשוט לא משתלם לתכנן אופנוע 250 עם ABS?
    ומאיזה שנה יש ל CBR250 ABS?

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של ees
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    565
    בנוסף לענייני המזרח: בבירת ויאטנם, הו צ'י מין סיטי, יחס דו"ג למכוניות עומד על 1:10.
    דגמי BMW הזולים (לעולם המערבי) שבקרוב יגיעו לארץ, שם הם נחשבים חלום רטוב כמו שפה מפנטזים על ה 1200gs, למשל.

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    אני לפחות מתנחם שהם בנו הZ250SL שבעיקרון מיועד לשוק האסייתי, יהיה אמין כי תכננו אותו כאופנוע לטווח ארוך.
    לא הייתי בונה על זה.
    כשאתה בונה אופנוע בזול - אתה נאלץ להתפשר גם באיכות חומרים.
    יש יוצאי-דופן שהפכו לאגדות (הונדה קאב, למשל) - אבל בדרך כלל, כלים קטנים וזולים לא חיים הרבה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    לגבי הנחיצות של ABS בכלים של 250 אני מבין שאין על מה לדבר וזה מאסט.
    במידה ואני רוצה אופנוע עם ABS באזור 15 אלף, מה האופציות שלי?

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי ModChiP צפיה בהודעה
    לגבי הנחיצות של ABS בכלים של 250 אני מבין שאין על מה לדבר וזה מאסט.
    במידה ואני רוצה אופנוע עם ABS באזור 15 אלף, מה האופציות שלי?
    מאיפה אתה מבין את זה?
    מעולם לא היה בבעלותי אופנוע עם ABS. נסעתי כבר כ-200 אלף ק"מ, ואני עדיין כאן כדי לספר על זה.
    אתה רוצה ABS - סבבה, אבל מאיפה ההגזמות הפראיות של ה-"מאסט"?!
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. כמה מילים +שאלה לדלק מוטורס
    על ידי שעיר בגב"ב בפורום כללי
    תגובות: 79
    הודעה אחרונה: 16-10-2016, 17:31
  2. כמה מילים על פורום פול גז
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 14-10-2016, 14:39
  3. מילים חמות למוטורייב בתל אביב
    על ידי Tsachi בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 13-12-2015, 20:06
  4. מילים כנות (2)
    על ידי roinizan בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 20-07-2015, 01:03
  5. מילים כנות על אתר 'ווילז'
    על ידי Smi1ey בפורום כללי
    תגובות: 109
    הודעה אחרונה: 18-07-2015, 12:25

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO