רק בדגמים הישנים אין, היום בכלים החדשים שמביאים דווקא יש, קטנועים ואופנועים.
הקטנועים שאין בהם זה כי הם דגמים ישנים כבר
לא ברור לי למה רק בשנים האחרונות התחילו להוסיף ABS לכלים של 250?
לא צריך ABS בכלים כאלו?
זה כזה יקר ליצרן?
רק בדגמים הישנים אין, היום בכלים החדשים שמביאים דווקא יש, קטנועים ואופנועים.
הקטנועים שאין בהם זה כי הם דגמים ישנים כבר
אני אחדד.
אם בכלים יותר כבדים יש ABS כבר כמה שנים, מה הסיבה שאין ABS בכלים יותר חלשים?
יש סיכוי שאין צורך ב ABS בכלים של 250?
אם אני יצרן שרוצה לבדל את עצמי- כמו למשל דיאלים או יוסאנג, למה לא לתכנן אופנוע או קטנוע 250 עם ABS?
כלי כזה ימכר טוב מאוד.
למיטב ידיעתי - מכיוון שזה עכשיו חובה חוקית להתקין ABS אז זה נכנס לכולם,
למה לא עשו עד היום- זה מוסיף משקל, וזה מוסיף למחיר הסופי.
אופנועים קטנים אלו אופנועי תקציב, חוסכים איפה שאפשר והעיקר שזה מתגלגל.
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
קראתי פעם שיחידת abs מוערכת ב 500€. לא יודע אם זה ליצרן או לצרכן.
אופנועי כביש בנפח נמוך - ב 99 אחוז מהמקרים אלו לא אופנועים "שמיועדים" לעולם המערבי.
הם נבנים במזרח אסיה בעיקר לשווקים המקומיים של מזרח אסיה.
פעם קראתי שבתאילנד נמכרים אופנועים וקטנועים כמו בכל העולם המערבי ביחד. ותאילנד זה אפילו לא השוק הכי גדול במזרח. לפני תאילנד "בדירוג" יש את אינדונזיה והפיליפינים וסין...
ובמזרח אסיה אין דרישה ל ABS.
הדרישה והדגש הכמעט יחידי בשווקים של מזרח אסיה הוא שהאופנוע יהיה זול לקנייה ולאחזקה.
... והודו כמובן. שם אופנוע 250 סמ"ק, שבארץ לא הייתם יורקים לכיוון שלו, משמש ככלי תחבורה למשפחה בת 5-6 נפשות בקלות.
כל הדרישות הבטיחותיות כמו ABS, בקרות החלקה למיניהן כל תקנות זיהום האוויר (יורו 4) רלוונטיות רק לשוק המערבי, אסיה בכלל לא נמצאת ב'משחק' הזה, וכידוע לכולם אסיה מכילה יותר ממחצית מאוכלוסיית העולם.
אז ליצרנים כמו דיאלים או יוסאנג פשוט לא משתלם לתכנן אופנוע 250 עם ABS?
ומאיזה שנה יש ל CBR250 ABS?
בנוסף לענייני המזרח: בבירת ויאטנם, הו צ'י מין סיטי, יחס דו"ג למכוניות עומד על 1:10.
דגמי BMW הזולים (לעולם המערבי) שבקרוב יגיעו לארץ, שם הם נחשבים חלום רטוב כמו שפה מפנטזים על ה 1200gs, למשל.
לא הייתי בונה על זה.אני לפחות מתנחם שהם בנו הZ250SL שבעיקרון מיועד לשוק האסייתי, יהיה אמין כי תכננו אותו כאופנוע לטווח ארוך.
כשאתה בונה אופנוע בזול - אתה נאלץ להתפשר גם באיכות חומרים.
יש יוצאי-דופן שהפכו לאגדות (הונדה קאב, למשל) - אבל בדרך כלל, כלים קטנים וזולים לא חיים הרבה.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
לגבי הנחיצות של ABS בכלים של 250 אני מבין שאין על מה לדבר וזה מאסט.
במידה ואני רוצה אופנוע עם ABS באזור 15 אלף, מה האופציות שלי?