עמוד 4 מתוך 4 ראשוןראשון ... 234
תוצאות 46 עד 52 מ 52

אשכול: סרטון של ׳כמעט׳ מנסיעה לכנרת בשבוע שעבר

  1. #46
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ז אם נחזור לשאלה המקורית ברגע שאתה מוסיף בלם אחורי אתה גורם לחלק מהמשקל/עומס לעבור אחורה
    זה פשוט - פאקינג - לא- נכון.
    בכתבה שאתה צרפת (בלי לקרוא אותה, כנראה) - יש את הצירופים הבאים:
    ברקס אחורי מוריד את הגלגל הקדמי (מעמיס אותו):
    "Professional riders use the rear brake to keep the front end down under acceleration. If you’re riding anything smaller than a superbike-spec literbike, then you’ll rarely feel the need to touch the pedal at the exit of a corner, but it’s a skill worth being comfortable with in case you find the front end rising excessively at the exit of any particular corner."

    הברקס האחורי לא יעיל בבלימה חזקה, כי אין משקל על הגלגל האחורי:
    "The difference is that on the track, aggressive braking transfers an abundance of weight toward the front of the bike. With very little weight left on the rear wheel, the rear brake becomes noticeably less effective."

    להמשיך?
    נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 14-09-2017 בשעה 12:54.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  2. #47
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    102
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    זה פשוט - פאקינג - לא- נכון.
    בכתבה שאתה צרפת (בלי לקרוא אותה, כנראה) - יש את הצירופים הבאים:
    ברקס אחורי מוריד את הגלגל הקדמי (מעמיס אותו):
    "Professional riders use the rear brake to keep the front end down under acceleration. If you’re riding anything smaller than a superbike-spec literbike, then you’ll rarely feel the need to touch the pedal at the exit of a corner, but it’s a skill worth being comfortable with in case you find the front end rising excessively at the exit of any particular corner."

    הברקס האחורי לא יעיל בבלימה חזקה, כי אין משקל על הגלגל האחורי:
    "The difference is that on the track, aggressive braking transfers an abundance of weight toward the front of the bike. With very little weight left on the rear wheel, the rear brake becomes noticeably less effective."

    להמשיך?
    כן תמשיך, תסביר לי שוב איך אני לא מקשיב למשהו או קורא משהו.
    (היה לי הרגשה שמישהו יביא חלק מהכתבה הזאת בלי לקרוא את הכל (כן אני קראתי אותה כמה פעמיים).

    אני מבין מאיפה הבילבול שלכם. כן נכון בלימה ולא משנה מאיפה היא מגיע "מעבירה משקל קדימה" אבל זאת חשיבה מאוד חד מימדית. יש עוד כוחות שפועלים בזמן בלימה ושימוש בבלם האחורי מוסיף עוד אלמנטים למשוואה הזאת. שהתוצאה של זה היא שהזנב של האופנוע קצת שוקע וזה מאזן את האופנוע מה שנותן את היכולת לפנות יותר בקלות.

    עכשיו הציטוט הראשון שצירפתה מדבר על רוכבים מקצועיים על אופנועי סופרספורט ליטר ברכיבה ספורטיבית במסלול וסביר להניח שאף אחד פה לא כזה. אני מניח שצירפתה את הציטוט בלי לקרוא אותו כי השתי המילים הראשונות זה "רוכבים מיקצועים" וכמה מילים אחרי זה הוא מסביר שמשתמשים בזה כדי ליצב את האופנוע בזמן פניה במצבים מסוימים (לא מדבר בכלל על בלימה).

    ובקשר לציטוט השני כנראה גם אותו לא קראתה כי הוא מתחיל ב"ההבדל על מסלול המרוצים" שזה אומר שזה לא מדבר על רכיבה מנהלתית בכביש ציבורי ששם אתה לא בולם באגרסיביות כמו על מסלול המרוצים ולכן כן יש לך מרחב פעולה עם הבלם האחורי.
    שזה בדיוק מה שהוא אומר פה
    Weight transfer under deceleration will directly affect how often you’ll use the rear brake, and here’s where the racetrack versus street argument gets interesting. The difference is that on the track, aggressive braking transfers an abundance of weight toward the front of the bike. With very little weight left on the rear wheel, the rear brake becomes noticeably less effective.
    והציטוט הזה
    On the street, the rear brake can be used more effectively simply because you’re using less braking force and consequently there is more weight on the rear tire to use for braking traction
    עכשיו די לדבר בתאוריות ולאתגר את חוקי הפיזיקה מעל דפי הפורום.
    צאו אחוצה לעולם האמיתי ותעשו ניסויים: בלימה רק עם הקידמי, רק עם האחורי, עם שניהם ותנסו לעשות את זה גם תוך כדי פניה ותיראו מה קורה באמת.
    תיראו שברגע שמוסיפים בלם אחורי הזנב קצת שוקע וההיגוי נעשה יותר קל.

    אני גם מוכן לעשות את זה מעניין עם התערבות קטנה.
    תמצא לך מרגש ריק. צבור מהירות ותתחיל בלימה מתונה עם הבלם הקידמי בלבד. עכשיו תוסיף את הבלם האחורי.
    אם אני טועה והזנב של האופנוע עולה אני יהיה הביץ' שלך פה בפורום לשבוע. זה אומר שאחרי כל פוסט שלך אני מוסיף את ההודעה הזאת: " KKatkov הוא המלך, KKatkov יודע הכי טוב וKKatkov תמיד צודק"
    אם אני צודק אתה נרשם לקורס רכיבה ואחרי זה לוקח אימון בלימה.
    מה אתה אומר? אין לך ממש מה להפסיד פה (כמובן אם אני טועה תצטרך להוכיחך את זה עם סרטון או משהו).

  3. #48
    חבר, קודם כל קח את הכל באיזי... לא צריך להתרגש מכל שורה שאנשים פה כותבים ולקחת אישית.

    אתה מסבך פה משהו פשוט אז אחזור לעובדות שאנחנו יודעים:
    לכל צמיג יש מקסימום אחיזה שהוא יכול לספק, מעבר לזה הוא ינעל/יחליק.
    פעולת הבלימה (כל בלימה) מעבירה משקל קדימה. ככל שתבלום יותר, יעבור יותר משקל קדימה.
    כאשר עובר משקל קדימה יש פחות משקל באחורה.
    כאשר על צמיג יש פחות משקל, הוא אוחז פחות טוב (בהנחה שלא עברנו את המקסימום עומס עליו).

    אתה מוזמן לחבר את הנקודות ולבלום כאוות נפשך באיזה בלם שתבחר, אבל בבקשה, אל תטעה פה אנשים עם עובדות שלא מסתדרות, לא בפיזיקה ולא בעולם האמיתי.

    לגבי הציטוט שממש אהבת:
    On the street, the rear brake can be used more effectively simply because you’re using less braking force and consequently there is more weight on the rear tire to use for braking traction
    זה לא ממש תופס כשאתה מועך את הברקס על כביש החוף בבלימה כמו הבחור שלנו פה. אומר לך תכלס - כשאני רוכב ספורטיבי אני בולם הרבה פחות חזק ממה שהוא בלם. כמובן שכשלא בולמים חזק משתמשים בשני הבלמים. אבל כשבולמים חזק.... אתה יודע כבר מה אני הולך להגיד.

  4. #49
    Member הסמל האישי של shaig
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    434
    ציטוט נכתב במקור על ידי tanin צפיה בהודעה
    שמור מרחק חביבי אל תתפתה לנסוע כמו שאר המתאבדים למרות שזה קשה
    זאת אמורה להיות המסקנה העיקרית פה.
    אני בפקקים נמצא בשול השמאלי, אבל במצבך, עם מורכבת ואופנוע רחב, עדיף להתנהל כמו רכב, עם 1.5-2 שניות של מרחק.
    אל תשכח שרכב בולם יותר קצר ממך. (אולי יותר מאסה, אבל הרבה יותר אחיזה).

    לגבי הויכוח של הבלימה, הנוסחה בבלימת חירום - 20% אחורי ו-80 קדמי. לא בהתנפלות על הידיות, אלא בסחיטה נחושה.

  5. #50
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    אני לא הרבה על ה כביש.אבל,היום לדוגמה-חוזר מתל אביב לחולון.
    10 דקות .
    "כמעת" תאונה ,בחור על קטנוע עוקף מימין רכב עם איתות ימינה... למזלו כמעת.
    בכניסה לחולון,טי-מקס(בטח...) "גונב" רמזור וכמעת מתנגש בקטנוע אחר,ש"גונב" -... על מעבר חצייה של הולכי רגל..
    לי-...אין מילים.
    מסכנים את עצמם ואת האחרים.

  6. #51
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    38
    אני תמיד רוכב בצידו הימני של הנתיב כמה שיותר קרוב לפס ההפרדה בין שני הנתיבים.
    היתרונות שלדעתי קיימים בצורת המיקום הזה על הכביש הם:
    היתרון הראשון שהמיקום בצמוד לפס ההפרדה נותן לי את היכולת לראות רחוק יותר מאשר כמו שאתה רכבת בצידו השמאלי והרכב שלפניך הסתיר לך את המשך הכביש, נראה לי שהיית קצת בעליה.....(אני רוכב על אופנוע ספורט ונמצא נמוך יותר ממך).
    היתרון השני: הוא היכולת להתחמק לשני הכוונים, ימינה או שמאלה, ממכשולים שיצוצו בכביש.
    היתרון השלישי: אני נמצא במראות של שני הרכבים, גם במראה של הרכב שלפני וגם במראה של הרכב שמימיני.

  7. #52
    Member הסמל האישי של tree
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    429
    ציטוט נכתב במקור על ידי anaRF צפיה בהודעה
    היתרון השלישי: אני נמצא במראות של שני הרכבים, גם במראה של הרכב שלפני וגם במראה של הרכב שמימיני.
    אופטימיות משהוא ואפילו אם כן, זה לא אומר שמסתכלים במראות.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 10-08-2017, 19:52
  2. עוד סרטון של כמעט צולם היום
    על ידי יוסי בפורום כללי
    תגובות: 36
    הודעה אחרונה: 07-07-2017, 00:32
  3. גלריה: הטיול השנתי של ב.מ.וו - לכנרת
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 05-09-2016, 16:00
  4. פס סולר בדרך לכנרת - הזהרו לכם
    על ידי poiuyt בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 26-08-2016, 16:55
  5. תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 18-11-2015, 10:59

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO