מטרו לא מכבודם לענות.
LokiMonsteR
אז מה אתה מציע שלקוח פרטי יעשה כשהוא עומד להיכנס למוסך?
לא הגיוני בכלל להיכנס למוסך לא לבדוק מה הולך בטיפול, ואז להתלונן על המחיר המופקע(זה שהמחיר מופקע על זה כולם יכולים להסכים)
קיבלת תגובה ממטרו?
מטרו לא מכבודם לענות.
LokiMonsteR
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אני מבין את הכעס ואת ההתלהמות על מטרו , אבל רוב היבואנים הם כאלה.
מהיום שיש לי את האופנוע הראשון אני יודע שמחיר חלק בארץ בשקלים הוא לפי החישוב הבא:
מחיר החלק בדולר,
החלפת הסימן בצד מ$ ל₪.
הוספת הספרה 0 בצד ימין.
יעני, חלק שעולה 100 דולר יעלה במקרה הכי אופטימי 1000 ש"ח בארץ.
יש יבואנים שהם חזירים מעט פחות, אבל ההבדלים זניחים.
המצחיק הוא שאין שום עקביות בפערים (הרי המס על חלקי רכב הוא אותו מס. לא מחולק לקטגוריות).
לפחות העברת לק באף של אחד העובדים שם?
אתה יודע למי אני מתכוון.
יש לנו 2 נציגים שם.
LokiMonsteR
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
עכשיו סיקרנת. מי הראשון?
הראשון מכונה סמיילי
LokiMonsteR
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
זכר צדיק
בסניף כפר סבא יש אחלה מכונאי שלדעתי בגללו רן נסע לשם.
LokiMonsteR
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
לא הייתי מחובר כמה ימים, אבל - מנסה להבין על מה המהומה ?
ידעת שעושים טיפול לפי הספר, ואפילו ציינת שהמכונאי עשה עבודה טובה, עם סגירה במומנט וכו'
להכניס את כל ה"טוב" הזה תחת "עבודה" מנפח את הסע' לממדים לא הגיוניים, אז הם פשוט מנפחים את שאר הסעיפים (קרי: החלקים..)
פלאגים ב 700 ש"ח = כל פלאג נפתח ע"י מכונאי מוסמך, ועבר ליטוף ובדיקה וכו' (כיד הדמיון הטובה) וכעת ערכו עלה..
הם קבעו מראש מחיר לטיפול, הסכמת למחיר.. זה שהם פרטו לך ממה מורכב הטיפול לפי סעיפים זה רק כדי "לעגן" את עלות הטיפול..
ידעת מראש מה מחליפים, וגם עבודה לא זולה לפי מחירון שעתי של מוסך מרכזי..
אז לאמר אחרי "איך נפחו לי סעיפים" זה קצת מצחיק, כי זה היה ידוע מראש, רק שלא ידעת באיזה צורה ירשמו את זה..
תיאורטית: הם יכלו לרשום מחירים הוגנים ביותר לכל החלקים, ולהוסיף סעיף "יוקרת מוסך מרכזי" עם תג מחיר מונפץ - ואז מה היית אומר ?
בקיצור - לדעתי - הכל תקין, מי שהולך לעשות טיפולים אצל יבואן יודע מראש שמזמברים אותו ומוכן לשלם (לרוב הוא גם לא מסתכל בקבלה..)
x-max 250 2013 -> nc700x 2012
אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !
שושני... מה אגיד לך.
1. רק שתבין, למה לפעמים "לטפל לפי הספר" זה לא טוב.
החליפו לך ב-12K רבעיית פלאגים אירידיום. אלה רכיבים שמחזיקים ללא שום בעיה פי 2 ו-3 מזה. המחיר המופקע - שישאר על מה שמחליף ליבואן את המצפון.
באותו הזמן, החלפת שמן... חצי סינטטי. גם כן במחיר מופקע - אני רוכש ב-180 שקל 4 ליטר של שמן סינטטי מלא איכותי.
אילו היית מחליט לבד מה לעשות, במקום ללכת לפי הספר - היית יכול להשאיר את הפלאגים במקומם, אבל למלא שמן איכותי יותר.
2.כדי להמחיש עד כמה מטרו ניפחו את מחירי הטיפולים/חלפים - עשיתי חישוב (לפי טבלאות באתר יבואן/פולגז) כמה עולים טיפולים לקאוואסאקי ודוקאטי.
כולם יושבים? אין כאן נשים בהריון ו/או מניקות? אז הנה!
טיפולים שוטפים ל-24 אלף הראשונים לפי היבואן:
דוקאטי מונסטר 797 עולה 3550 שח.
נינג'ה 400 עולה 6000 שח.
WTF?!
3. ולכן:
אם אין לך כסף מיותר - טפל ב"מוסך הבית" שלך או לבד.
יש לך אופנוע חדש, עד 40 אלף ק"מ הוא לא דורש שום פעולה מורכבת. תחליף שמן, פילטרים, אולי פלגים פעם אחת וזהו.
כל מכונאי סביר+ ולא מחפף יעשה לך את זה באותה איכות בדיוק.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
אין לי זמן או אמצעים טובים באמת לבצע את הטיפול לבד, אני גם לא מוכן לעשות אותו על המדרכה, למדתי שלפעמים נזק
שנעשה בטעות בתום לב או מחוסר ידיעה עלול לעלות הרבה יותר מהחיסכון. הטיפול מבוצע במסגרת האחריות ולכן חשוב
לי להקפיד כל עוד היא בתוקף על טיפול במוסך מורשה. שוב שריטה שלי. תמיד יהיה מוסך שיהיה מוכן לבצע את העבודה
בעלות נמוכה יותר, או בחלקים זולים יותר ואין ספק שעבודה עצמית היא הטובה ביותר. אבל למצוא קומבינציה כזאת יכולה
לקחת שנים. טיפול פשוט הוא גם מבחן שאני עושה למוסך ולטיב הטיפול, מוסך שאהבתי בטיפול פשוט יראה אותי גם בטיפול
אחר וזה סוג של יחסים נבנים. אכן הטעות שלי ששחררתי, הייתי צריך לקנות חלקים בעצמי ולתת למוסך לבצע. שכר לימוד.
אני מקווה שהרעש שנעשה בפייסבוק וכאן יעורר בספו של דבר מישהו. זה הכל.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!