יעני לא עברת את 130 בשישי (בערך).
תביא את הילד שנרחרח אחד לשני את האחוריים.
בשעה טובה אתה בתצורת המנוע הנכונה.
המלך מת, יחי המלך החדש.
20 ק"מ:
את הורסיס קיבלתי ביום שני האחרון, בהפתעה. הוא היה אמור לנחות בסוף השבוע הזה או בתחילת
השבוע הבא, יוני הצליח כדרכו להקדים עבורי את המשלוח.
טלפון לעבודה אחר הצהרים, דקה אחרי שאמרתי לחבר שאני לא יודע איך אצליח להתאפק עד הסופ"ש.
"איפה אתה"
"בעבודה"
"למה?"
"כי אני צריך לשלם לך הרבה מאד כסף, כאילו"
"תעזוב הכל ובוא, האופנוע שלך מעלה אצלי אבק"
"מה???"
(דופק עולה למהירות שיא, הלחץ בהתאם, והראש מתחיל לחשוב)
"אה...ותביא לכאן את האופנוע "שלי" - ככה יוני בטלפון...
עשר דקות אח"כ אני בסוכנות, האופנוע על הליפט לבדיקת אח"מ, והרכבת ארגז.
יש 47L ויש 56L מהביוקר (מוטיב שיחזור על עצמו בימים הקרובים).
נבחר ה- 56 כי יש לי ציוד לקחת...
בינתיים דרור כבר עם הביטוח שלי מסדר העברות.
אני מלטף, מסתכל, בודק, מנקה, מכיר ומתיידד, נראה טוב החרא.
"טוב, תוציא אותו מרחבת הטיפול לחזית"
סאאאומו אופנוע חדש 0 ק"מ בזוויות תמרון של טוסטוס בין כל האופנועים ששם.
רק חסר לי להפיל אותו מול כולם...(בחייאת מרפי עזוב אותי היום...)
דרור בסבלנות אין קץ מסביר מראה מדריך והופה הפתעה למרות הכל אני מבין.
מסתכל על מד הדלק, וואוו מטרו הפתיעו מיכל כמעט מלא עד הסוף...
מבקש ומקבל כיסוי, כי אין שום סיכוי שהקודם שלי יכסה ארגז משקף וכזה אופנוע
גדול מניע ו...נוסע הביתה.
למה הביתה?
כי התרגשתי מדי, הייתי לחוץ, רציתי את השקט הרוגע לקלוט ולהפנים הכל ורק
אז לצאת לרכיבה בראש צלול ללא כל רעשי הרקע.
4.7 ק"מ.
למחרת לעבודה קפיצה נוספת ליוני, אחרי לילה של דאגה הוחלט להרכיב גם איתורן
יש משהו די לא נוח לדעת שעל המדרכה למטה שוכבים המון שקלים שלי מתחת
לכיסוי סיני ושרשרת עגורן...
אז אם כבר הכל "פתוח" אולי נוסיף כבר שקע מצית? (ברור) אה כן...מגן מנוע בדיל
נהדר שהצליח לרקוח דרור עבורי כמעט במחירי חו"ל. ההרכבה מתנה!
קצת סידורים בסביבה והביתה...סוף היום קצת ליטופים, כיסוי בשתי כיסויים (מרפי
חזר אכוששלהאימאשלו) החדש לא מספיק גדול אז מאלתרים לפני הביקור בברוש.
20 ק"מ לא עברתי 4000 סל"ד. הרצה.
![]()
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
יעני לא עברת את 130 בשישי (בערך).
תביא את הילד שנרחרח אחד לשני את האחוריים.
בשעה טובה אתה בתצורת המנוע הנכונה.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
חסרים שכדאי להשלים:
זוג פנסי ערפל להרכבה על מגן המנוע. רצוי לד. עם מפסק נפרד. בעיקר למען הנראות בלילה. אם זה לד אפשר לגנוב + מחיבור המצית.
זוג צופרים (כמו זה, למשל, שכבר מגיע עם הריליי המתאים), למען ה"נשמעות" במקום הצופר הדרדלה המקורי.
רכיבות בטוחות ובהנאה.
מוזר, אצלי הצופר חזק מאד, פנסי לד בתכנון אבל רק אחרי שארכיב את מגן המנוע.
מוסיף גם תיק מיכל קטן למסמכים, ארנק משקפי שמש, סלולארי ובנק הכוח שלו דוגמת
זה שהייתי אייתו בחו"ל.
בחג אני שוב בגרמניה אוסטריה נחפש דברים מגניבים.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אני שוקל לעבור אצלך ביום שישי לשריטה קטנה כדי שתפסיק לדאוג![]()
למה מה רע לך בחיים שאתה רוצה לסיים?
אבל אתה מוזמן בכל מקרה...
מי מגיע לבר בהר בשישי או בשבת?
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אתה לא יורד לאלוויס בשישי?
אה שכחתי אתה כבר לא עם ענתיקות.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
ת'רד מעאפן בלי תמונות.
מה אתה מפחד מעין הרע ?
וואלה, תסכמו על שעה בבר בהר אני מגיע, זה הסופש הכי נעים לרכיבה מאז התחיל הקיץ אי שם לפני... 50 שנה.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
תגיד, שושני - למה קנית חדש?
הרי הדגם קיים בשוק, וראיתי משומשים עם ק"מ סביר לגמרי, שיפצורים ואביזרים בעשרות אלפי שקלים פחות.
היה איזה שיקול מיוחד בקניה? או פשוט הרצון "פעם בחיים להוריד את הניילונים"?
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
קנה בכוונה לעצבן אותי
מה כפת לי כסף שלו
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
נגמר הקיץ, זה הזמן לידיות מחוממות (שבינינו היו צריכות להיות סטנדרט באופנוע כזה, כמו שקע מצת)
כמה סיבות לא לפי סדר החשיבות:
1. קיבלתי מחיר מצוין על הקרנף בעסקת טרייד אין על זה הוספתי עוד קצת מכסף שחסכתי והשאר בכמה תשלומים.
2. מנעתי מעצמי את הזמן בין מכירה של הישן עד למציאת חדש בתנאים שלי.
3. נמאס לי לשלם על טעיות של אחרים.
4. בגילי מגיע לי לקלף את הניילונים מאופנוע חדש.
5. אני נוהג להחזיק את הכלים שלי הרבה זמן במיוחד כאלה שלא עושים צרות, אז בפעם הבאה שאחליף אותו...
6. לא בא לי בטוב להתעסק עם הקונים הישראלים.
7. בים בם פיף פאף. מעכשיו לעכשיו.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
60 ק"מ
זהו היום סיימתי את המטלה האחרונה עם האופנוע, הרכבת מגן מנוע GIVI.
כמובן שהיה לי קשה לראות את האופנוע מתפרק אבל מה לא עושים בשביל האהבה.
המכונאי הנחמד גילה גם שמישהו במפעל שכח להדק את בורג הרדיאטור ולכן עבר שוב על
הברגים...היה בסדר.
האופנוע הזה מפתיע אותי ביכולות שלו, הוא קליל, זריז ורך בהפעלה, הכל זורם בטבעיות
ובקלילות מרשימה. תענוג צרוף.
מחר ומחרתיים יהיו הימים שסוף סוף אוכל לשים קצת ק"מ בשעון אז מי שיהיה במקומות הנכונים
אולי יפגוש בי...
ובעניין התמונות:
![]()
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!