26200 ק"מ
שישי מוטורי, זה התחיל בפינה שהייתי צריך לסגור בעבודה בנק' מסוימת בשטחים, יציאה מוקדמת כשא' מבטיח להגיע בזמן,
הזמן חולף לאט וא' מגיע בזמן...יציאה לכיוון רחוב שוקן ת"א, כמה שאני שונא את תל אביב, נשבעתי שכף רגלי לא תדרוך שם
בין מאי לדצמבר בגלל הלחות והחום, אבל א' סידר לנו לרכיבת מבחן על הסופר טנרה להלן הסופר.
הרכיבה לשם דרך הכבישים הכי טובים בארץ לאופנועים והכביש מאלון שבות למחסום היא הדבר הכי קרוב לחו"ל שנמצא בארץ
אם מחשבים את מבוא חמה לחו"ל. החיילת במחסום כבר מזהה אותי ומאפשרת לי לעבור בלי להוריד קסדה.
בתוך המאפלה (ת"א) סדום ועמורה, אופניים ושאר חשמליים נוסעים כאילו הכביש שייך לאבא החורג שלהם שמעודד את האימא
לעסוק בכל עבודה מזדמנת שמתמצא ברחוב בשירות הציבור.
גם הרכבים התל אביבים לא הכי, וא' טס לו בליווי הוויז לא מודע שבלעדיו אני אבוד.
בשוקן הפתעה, לא כלי אחד אלה שתיים הסופר-1200 וה-700 החדש, א' בוחר בגדול ואני מביט בחשש ב-700 שנראה לי גבוה
מדי, שויין אסור להיראות חלש אז אני עולה בגבורה על האוכף, ומרגיש שלא כצעקתה, הכל בסדר שם למעלה. יוצאים לאיילון ומשם
הדיבור על נס הרים, קיבלנו חצי שעה לכלי היינו שעה לשניהם תוך החלפה באמצע, על השוליים האיילון א' עוצר חשבתי בעיה בוויז
אולי המוזיקה שהוא מתעקש לשמוע לא לטעמו, "נחליף" הוא אומר "לא מתאים לי" למרות שחשתי די נוח על ה-700 אותי עניין דווקא
הסופר, אז שוב יוצאים לדרך. בצומת נחשון אנחנו מבינים שאם אנחנו רוצים להיות בסדר נצטרך תכף לחזור בכדי לעמוד בזמנים,
אבל איך אפשר בלי קצת שבילים? מאחורי תחנת הדלק קורץ לנו שביל נחמד ואני עם 1200 סמ"ק לא ממש מוכרים, 280 ק"מ
נטו ובתכנית מנוע ספורט, שאף אחד מאיתנו לא זכר איך מחליפים נכנס לשביל עם אופנוע לא שלי שכל נזק כך נאמר לנו עלינו...
סבבה הסתדרתי ואפילו מצאתי את קצה השביל בכדי לחזור לכביש אז איך היה?
אז ככה נתחיל מהסוף, בשבילי היום הכי טוב ורסיס, אבל אם רוצים לרדת גם לשבילים כמו בתמונה הסופר טנרה הוא הבא בתור,
טוב לדעתי וטעמי מהאפריקה והרבה יותר טוב מהטרייסר.
הפתיע לטובה הטנרה 700 למרות שהוא לחלוטין לא מתאים לי. בכביש הורסיס מנצח בגדול בכל הפרמטרים, למרות שהסופר לא נופל
ממנו בהרבה, בכביש משובש הוא פחות נעים, ומחוספס מהורסיס, אבל טוב מהאפריקה, במהירות גבוהות היו נדנודי ראש ויכולה שמירה
שלו בסיבוב והטיה פחות טובה מהורסיס והוא שואף להתרומם וצריך יד יותר נמרצת להחזיק אותו בקו.
הוא מאד אינטואיטיבי ויש יותר ותכניות ניהול מנוע, אני רכבתי על הספורטיבית שהייתה מצוינת, רכבתי ללא ארגזים כך שאני לא יודע להגיד
מה ההשפעה שלהם על הרכיבה. הסופר נכנס למקום 2 אצלי עד שאחליט כמה בוער לי לרדת לשטח.
חזרנו חזרה למטרו הזדכינו על האופנועים ויצאנו לבקר את יבואן נורטון בת"א שהוא חבר, שלום שלום התרשמו גם מליין האופנועים שנמצאים
אצלו ואני נשבע שאם הייתי היום בתחילת הדרך אחד מהם היה שלי.
חזרנו לי-ם בדרך המהירה כשעל כביש 1 בארבעים דקות הנסיעה נתקלנו בשתי תאונות אופנועים מצערות, הפיינלה של היום הייתה מפגש
מועדון ה-5 שעלה לבקר בי-ם, יום כייף!

