כי הם לא גולשים פה באתר.
קצת סדר:
יעידו א' ושושנים שהיה צריך לכוון אלי אקדח על מנת שאצא.
אבל אם להיות ריאלים ( וללא קשר כרגע לחוק והתקנות) כל עוד חולה קורונה החליט לירוק איזו שמכטה ירוקה שתדבק לרוכב על השפתיים אין סיבה להדבק בייחוד אם מקפידים על כללי הזהירות כגון כפפות מסיכה ומרחק ביטחון.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
בריאות נפשית זה גם דבר חשוב. כמה אפשר לשבת בבית ולאונן.
מי שרוצה לשמור על כל חוק וחוק בספר רק בגלל שהוא כתוב, שיהיה לו בהצלחה.
לא רואה שום בעיה לטייל ברגוע כל עוד שומרים על ריחוק חברתי וסטריליות.
כמובן שלא נשארתי במוסך ויחד עם א' ירדנו לבקר בשנות ה-80 בק' גת, הק"מ הראשונים היו עדינים ונתתי לצמיגים להבין בעצם שהם מתחילים לעבוד אחרי כמה
חודשי רביצה במקום, התחושות נהדרות היגוי קליל, יכולת ההפלקה של האופנוע מצד לצד השתפרה, ולא הגעתי לגבול האחיזה, עוד לא...
החזרה כללה כמה וכמה כבישים מהסוג המאתגר וככל שנצברו הק"מ הביטחון שלי בצמיגים עלה מדרגה וכך השתפרה גם המהירות ולקיחת הפניות והסיבובים,
הצמיגים משדרים ביטחון עוקבים במדויק אחרי הקו שנבחר ואין שום איתותים של חוסר נוחות או נדנודים, תענוג.
אחרי 132 ק"מ של הסתגלות אפשר להגיד שאני מאד מרוצה, עכשיו נבחן כמה ק"מ נוכל לקבל מהם.
עלו 1700 ש"מ בספורט שופ נשלחו חינם עד למוסך, לגבי הרכבה טרם יודע מחיר ביום א' נחליף את המחרשה ואז נעשה סיכום כללי!
![]()
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
32132 ק"מ
14000 ק"מ החזיק הצמיג האחורי של הפירלי GT שהורכבו אחרי הבריג'סטונים המקוריים אם נוסיף עליהם את ה-18000 והגענו בדיוק ל 32000 מועד
ההחלפה, למען ההגינות האחורי סובל אצלי חיים לא קלים, רכיבות בזוג, משקלים, כבישים חמים מהיריות מספיק היה להסתכל עליו אחרי הפירוק בכדי להבין
כמה דק המשטח שהחזיק אותנו בין הכביש לחלק הפנימי של הצמיג, מפחיד!
על החישוקים הולבשו צמיגי הפירלי GT2 שאמורים להיות טובים יותר והעלי אורך חיים טוב יותר, ימים יגידו, את הקדמי יכולתי למשוך עוד קצת אבל החלטתי
להחליף אותם כסט.
![]()
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
32150 ק"מ
אז היום השלמתי את סיפור הטיפול, למי שעקב הזמנתי מחרשה חדשה אחרי שהישנה נחתכה בגלל חוט ברזל סורר שהסתבך לי בגלגל האחורי.
ניסיתי להחליף לבד, אבל ברגע של מצוקה חשבתי שיש לחתוך את חוטי החשמל המובלים לאתתים ואז להלחים אותם שוב למרות שכל נורות
ההזהרה שלי צעקו לו, למזלי למדתי להקשיב, והיום חוברה המחרשה המקורית החדשה שוב לגוף האופנוע, מסתבר שצדקתי צריך רק להכיר ויש
דרך פחות אגרסיבית לעשות את הדברים, בכל מקרה המוסך (רמזור-י-ם) שהתחיל את העבודה על הצמיגים לקח על עצמו את העבודה והיום
הכל כבר מאחורינו המוסך לקח גם מחיר הוגן ביותר עבור העבודה וההחלפה והעבודה נעשתה על הצד הכי מקצועי שאפשר, פשוט תענוג.
אז מגיעה לכם גם תמונה של הנסיך:
![]()
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
זה הרבה יותר מסובך ממה שאתה חושב, קהילת הרוכבים הוותיקים בי-ם הייתה מצומצמת מאד בשנות השבעים של המאה הקודמת,
מתוכם צמחו כמה וכמה בעלי מוסכים, המבוגרים ביותר אלה שטיפלתי אצלם בתור נער מתבגר וונטרה-ICM דני סילון לג'אווה פרשו לפנסיה
עם שאר בעלי המוסכים גדלתי ביחד, אמיר מרמזור היה בן כיתה שלי כל התיכון, יוני מיוני אופנועים חבר קרוב כבר 40 שנה, יואש מ-YD למד
שנה מתחתי בבית הספר היסודי ואנחנו מכירים תקופה דומה.
עכשיו, מוסך זה שם ברשם חברות, לכל מוסך מספר מכונאים שמשתנים במשך השנים, את הרקורד המכונאי של אמיר יואש ויוני אני מכיר אבל
בפועל לא תמיד הם שעובדים על האופנוע, ולכן נותר לך לסמוך על שיקול דעתם בבחירת העובדים.
אצלי יש מכונאי לכל עבודה, לטיפול שגרתי תקופתי צריך מוסך שאני מרגיש בו נוח שיקבל אותי ואת השיגעונות שלי בהבנה ויהיה הוגן במחיר.
לטיפולים שמצרכים קצת יותר פדנטיות, ידע או יכולת הקפדה על פרטים כמו שאני אוהב יש מכונאים אחרים. גם הם נבחרים על פי המשימה.
האופנועים שלי השתנו במשך השנים והמוסך התאם גם על פי סוג האופנוע וזמינות המוסך לחלקים (חלקם קשים להשגה) ויכול החיפוש שלהם
ברשת.
המכשול הנוסף הוא משלוחים שעובדים עם מוסכים נבחרים ומוזילים מחיר (צמיגים בעיקר). אבל העיקר מבחנתי זה הדיוק והפדנטיות, אני שונא
אלתורים ועבודה חובבנית.
בקיצור מוסך שהוא חבר תמיד טוב שיש. וחשוב לדעת מה החזקות ומה החולשות של כל מוסך.
וחוב קטן לאמת ולא' שהתעקש איתי בתיקון המחרשה שאין צורך לחתוך חוטים ואני הייתי בטוח שכן, מודה, הוא צדק אני טעיתי, למזלי הייתי מספיק
נחוש לא לעשות שום דבר שאין ממנו דרך חזרה והעברתי את העבודה למומחה.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
קצת סדר מעולמי המעוות:
אצל יואש עובדים 2 יואש ודני שתיהן אחלה ( מקווה שהם קוראים את זה :-) ) אחלה.
אמיר מרמזור שמעתי אחלה דברים עליו ( מודה שאני לא טיפלתי אצלו מעולם אבל היו מלא המלצות במהלך שנותיי כרוכב).
לגבי יוני אני הייתי לקוח שלו החל מ1989 אז עוד עבדו אצלו יואש ויובל ( 89 יובל האמת שאני לא זוכר אם יואש היה אז) ובהמשך כמובן יואש טיפל לי באופנועים שהיו לי.
וונטורה שם דבר בווספות אבל פרש
דני חנוך כמדומני נפטר לאחרונה
בכל מקרה להבדיל ממך אני מקפיד לטפל במוסך קבוע ולא לדלג בין מוסכים.
אם זה מיסטר מוטו שטיפל לי בבאנדיט במשך 6 שנות קיומו אצלי.
וכיום אני בYD עם ההונדה.
אני בדרך כלל מעדיף לטפל במוסך יבואן ומעדיף את הזכיין שכך נשמר קשר אישי והם לא בהכרך נצמדים לטבלת מחירים ומגלים יותר גמישות מול הלקוח.
וכן הרבה מהוותיקים נעלמו ורק אנו עוד זוכרים אותם ( לטוב ולרע).
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
ונטורה טיפל לאבא שלי בלמברטה, עוד כשהייתי ילד.
יוני-עוד מגיל 16, החבר'ה היו אומרים ששומר נפש אופנועו ירחק ממנו (לכאורה).
במוסך רמזור אני מטפל כבר משנת 2003, עת עברתי לדו"ג. מקצוענים ממדרגה ראשונה. לא התחלפו שם כ"כ הרבה מכונאים, וראובן, חיים ויוני, מקצוענים אחד אחד. ועל אמיר אין הרבה מה לומר, סופר מקצוען.
היה להם גם את דניאל, מכונאי מחונן וגאון, אבל הוא החליט להיות משפטן ואח"כ אח בבי"ח. בחור מעולה לדעתי ומגוון.