עמוד 49 מתוך 78 ראשוןראשון ... 39474849505159 ... אחרוןאחרון
תוצאות 721 עד 735 מ 1175

אשכול: פלסטיקים, שרשרת, ומחשב מנוע - KAWASAKI Versys 1000 TL - חיים משותפים.

צפייה משולבת

  1. #1
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    יש לזה שם מדעי.
    זה נקרא אפקט פלצבו...
    במכונות מקרקשות ישנה סבירות שתשמע הבדלים.
    אין לי סטטוסקופ ואני מודע היטב לאיכות וניפלאות הפלסבו. יחד עם זאת אני מדבר לשמן כמו שמסרו אמוטו דיבר למים
    ועדיין. אחרי החלפת שמן הנבלה מדברת בדיאלקט שונה מעט
    נערך לאחרונה על ידי NAOR2207; 16-10-2020 בשעה 12:51.

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,069
    ציטוט נכתב במקור על ידי NAOR2207 צפיה בהודעה
    במכונות מקרקשות ישנה סבירות שתשמע הבדלים.
    אין לי סטטוסקופ ואני מודע היטב לאיכות וניפלאות הפלסבו. יחד עם זאת אני מדבר לשמן כמו שמסרו אמוטו דיבר למים
    ועדיין. אחרי החלפת שמן הנבלה מדברת בדיאלקט שונה מעט
    יפה שאתה מכיר את הספר. לפני המון שנים התכתבתי איתו באימיילים.
    אצלי חד משמעית כל הרכבים והאופנועים שהיו לי נשמעו והתנהגו אחרת אחרי שטיפה. נשמות יש להם.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  3. #3
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    לי גם היה.
    אז הפסקתי לשטוף.
    אני לא מוכן לתת למוח שלי לעשות עליי טריקים!!

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,100
    חברים, קחו שני אופנועים מאותו שנתון אותו סוג אותו מס' ק"מ ותרכבו על שניהם ותגלו הבדלים, כל כלי מתאים את עצמו לסגנון הרוכב
    מעצב את צורת המושב לפי התחת של הבעלים, במשך הזמן הכוונון הראשוני משתנה לפי שיגעונות הבעלים, הצמיגים מקבלים את חתך
    הרכיבה הממוצעת שלו, הקלאצ' נשחק על פי השימוש הגיר והשרשרת נמתחים ומתכווצים אחרת בקיצור בכל כלי התחושה תהיה קצת אחרת.

    התחושה לרכוב עם שרשרת יבשה שונה מהתחושה של רכיבה עם שרשרת משומנת ומתוחה בול, שמן ישן מרגיש אחרת משמן חדש וטרי,
    שימון וגירוז מכלולים משפרים את תחושת הרכיבה, ואפילו הידוק ברגים קיבוע חפצים בארגז משפיע על הקשקושים והרעשים.

    מי שרגיש לאופנוע שלו ידע לזהות כל רעש חדש, מי שמכור לתחושות ידע מתי הוא לא מקבל את כל המנה, מי שמחפש משהו אחד ומקבל
    משהו אחר (ואני לא מדבר על לוקי) ידע את זה.

    אז פלסיבו בתחת שלי.
    נערך לאחרונה על ידי השושנים; 19-10-2020 בשעה 08:46.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  5. #5
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,174
    אז פלסיבו בתחת שלי.[/QUOTE]


    עדיף לא לספור את הד(ג)רים שגמרו בתחת שלך

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,100
    37024 ק"מ

    אתה יודע שאתה בכיוון הנכון ברגע שאתה מתכנן את היום של מחר ואשכרה מתרגש לזה שיש לך הרכיבה ארוכה מבדרך כלל,
    אתה מכין יום קודם את הציוד על מנת שתחסוך זמן מיותר בבוקר, דואג שהדיבורית תהיה טעונה, מעדכן את רשימת השירים,
    ונרדם בציפייה לרכיבה.

    ארץ ישראל קטנה מדי, היא קטנה בשביל לארגן טיול אמתי, במיוחד אם אתה לא יורד לשטח, למדבר, וגם שם יש מעט מאד
    רוכבים שבאמת לוקחים את הכלים שלהם לשינה עם אוהל וציוד תחת כיפת השמיים או באתר פיקניק נחמד בין אין פה לאין שם.

    הרכיבות בארץ מתחלקות לשלוש, בוא ניסע לצפון, בו נרד דרומה ויאללה מתחרעים בנס הרים בית ג'וברין.

    לצפון יש את כביש אלון, אופנוענות מתקדמת. יש את כביש 90 שעדיפה רק כ-7 חודשים בשנה אחרת חם מדי. כביש 6 להרליסים
    וכבישי המרכז לחובבי סאדו מאזו.

    יש את הצפון ההרד קור, רמת הגולן, כביש הצפון ראש הנקרא. הקטע שלהגיע לשם מצריך כמה שעות רכיבה או לינה מסודרת,
    יש את הגליל סובב כינרת, רכיבה ארוכה כמעט ליום שלם.

    לדרום שלנו יש אותה בעיה לרדת ללאס וגאס הישראלית שלנו זה לישון לילה באילת, לרדת לערד סדום בשביל 20 דקות של לונה
    פארק כבישי וחזרה למרכז נראה מטומטם למרות שכביש ים המלח מצדה יפה לרכיבה במיוחד בשעות הזריחה או השקיעה.

    כביש 10 נפתח בחגים והאמת אחרי כמה פעמים הוא עדיין מרשים אבל מעייף.

    וכמה כבר אתה יכול לעשות את כבישי ההרים סובב ירושלים הם ברירת המחדש של כל רוכב ירושלמי, אפילו אני שנהנה מהם מאד
    כבר בורר את הרכיבות שלי לפי העדפות אחרות.

    אבל אם אתה מתרגש לפני הרכיבה גם אם זה בבית שמש 40 דקות רכיבה ממך מתרגש מהכביש ומאופנוע אתה מבין שעדיין משהו
    בוער בך, הורסיס עושה הכי טוב את מה שהוא יודע לתוכנן לעשות, רוכב נחוש ידע להוציא ממנו הרבה מאד, הרי הוא חולק את
    המנוע והשלדה של אופנועים ספורטיביים ממנו אז בעצם רק לאמץ את תנוחת הישיבה הזקופה, להתמקם נכון באופנוע ולשחרר הכל
    בכביש טכני תהיה לא פעם מהיר מאחרים, ללא שום רגשי נחיתות וללא המחיר שמשלמים אופנועי הספורט בדרך חזרה.

    אני מקנא באחינו האירופאיים, סמן להם מסלול תן כיוון ויש להם הכל מהכל, חוץ אולי ממזג אוויר כמו שלנו, אני מוכן להתחלף איתם
    בכל רגע.

    בקיצור אם אין לך חבורה שמכונה לצאת לא רק למען הרכיבה אלה גם להסתובב באתר מסוים, לעשות פעילות נוספת מעבר לרכיבה
    אתה בבעיה. אבל אם אתה עם האופנוע הנכון בשבילך אתה יכול להפיק הנאה גם בדרך מהבית לעבודה.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  7. #7
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    האדם שבמסיכה ינצח

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,069
    יש משהו בעניין מיעוט הכבישים הכיפיים אבל מבחינתי יום שלם לדרום או הצפון זה אפילו יותר מבסדר. בחורף הזה מתכנן לרכב גם בגשם עם לינות וקורונות. יהיה כיף.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,100
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    יש משהו בעניין מיעוט הכבישים הכיפיים אבל מבחינתי יום שלם לדרום או הצפון זה אפילו יותר מבסדר. בחורף הזה מתכנן לרכב גם בגשם עם לינות וקורונות. יהיה כיף.
    הבעיה היא לא יום רכיבה עשיתי זאת מאות פעמים ואני אוהב לרכוב, הבעיה היא אחרת נניח ואתה רוצה לצאת ולבלות ברמת הגולן
    טיול של 3-4 שעות ברמה, ביקור במפלים אולי לשבת אצל חבר לטעום קצת נוף אחר, אז או שתצא לפנות בוקר להתחמק מהחום
    בבקעה תרכוב שעתיים וחצי שלוש ואז מה עוד סיבוב של שלוש שעות בידיעה שיש לך עוד שלוש שעות הביתה?

    כשיצאנו לטייל בכביש 10 הגענו עד אילת טיול נחמד, אבל אם היה עלי לחזור באותו יום אתה מדבר על כמעט 1000 ק"מ ביום...
    אז ישנו לילה באילת יצאנו חזרה יום אחרי בשעות אחרי הצהרים סביר...אבל אחרי כמה פעמים זה די נמאס.

    יצא לי להיות באלפים 3 פעמים בתקופה האחרונה פעמיים עם אופנוע ופעם ברכב, את הגרוסגלוקנר עליתי 3 פעמים, אבל כל פעם
    זה היה משהוא אחר פעם ירדתי בערפל כבד, בפעם אחרי זה יום נהדר ובהיר, ופעם ברכב שזה אחרת לגמרי. בקיצור לכל כביש שם
    יש טעם אחר ויש שם עשרות אם לא מאות אפשריות לטיולים שונים ומשונים.

    כמה כבר אפשר לתפור את אותם כבישים אותם מקומות אותו הקצב בסופו של דבר אחרי עשורים של רכיבה אתה מגיע למיצוי,
    אז נכון שהחלפה של כלי מצית בך מחדש לתקופה את הטעם, חבורה נכונה עוזרת ואבל כשאתה טועם חו"ל ומבין את ההבדלים
    לפתע הכל מרגיש לך אחרת כאילו קיבלת איזה כאפה לפרופורציות.

    עכשיו הוסף את תנופת הבינוי שפוגעת בכבישים "של פעם" אלה שחצו נוף עם תוואי כביש מפותל שינויי זווית וכיוון (ע.ע כביש 38
    בית שמש) והפכו אותם לכבישים מהירים יעילים חסרי אופי, נפח תנועה עולה וגובר, משתמשי כביש אחרים אופניים, קבוצות ספורט,
    רכבי "ספורט" משופרים כאלה ואחרים שמשתמשים באותם כבישים בדיוק ותגלה שמשנה לשנה זה הופך לפחות פאן ויותר אתגר הישרדות.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    ..
    יצא לי להיות באלפים 3 פעמים בתקופה האחרונה פעמיים עם אופנוע ופעם ברכב, את הגרוסגלוקנר עליתי 3 פעמים, אבל כל פעם
    זה היה משהוא אחר פעם ירדתי בערפל כבד, בפעם אחרי זה יום נהדר ובהיר, ופעם ברכב שזה אחרת לגמרי. בקיצור לכל כביש שם
    יש טעם אחר ויש שם עשרות אם לא מאות אפשריות לטיולים שונים ומשונים.

    כמה כבר אפשר לתפור את אותם כבישים אותם מקומות אותו הקצב בסופו של דבר אחרי עשורים של רכיבה אתה מגיע למיצוי,
    אז נכון שהחלפה של כלי מצית בך מחדש לתקופה את הטעם, חבורה נכונה עוזרת ואבל כשאתה טועם חו"ל ומבין את ההבדלים
    לפתע הכל מרגיש לך אחרת כאילו קיבלת איזה כאפה לפרופורציות.

    עכשיו הוסף את תנופת הבינוי שפוגעת בכבישים "של פעם" אלה שחצו נוף עם תוואי כביש מפותל שינויי זווית וכיוון (ע.ע כביש 38
    בית שמש) והפכו אותם לכבישים מהירים יעילים חסרי אופי, נפח תנועה עולה וגובר, משתמשי כביש אחרים אופניים, קבוצות ספורט,
    רכבי "ספורט" משופרים כאלה ואחרים שמשתמשים באותם כבישים בדיוק ותגלה שמשנה לשנה זה הופך לפחות פאן ויותר אתגר הישרדות.
    היית יוצא אתמול בבוקר למשל לג'וברין, חלקים נכבדים מכביש 38 היו מעורפלים בכבדות !!... ממש שוויץ!
    חלק מהדרך אני והחבר רכבנו מאחורי רכב בלי אפשרות לעקוף ועדיף היה שכך, כי לא היה אפשרי לראות יותר מכ 15 מטר קדימה !!! לחות מטורפת !!! 4 ווינקרים בשאיפה שמישהו שלא שם לב לא ייכנס בך.
    כשהגענו לת.הדלק בג'וברין זה נראה כמו מפגש אופנועים באוסטריה על איזה הר - כ 60 כלים צפופים בתחנה, וערפילים/עננים מסביב (סביר להניח שהכמות נבעה מחוסר הראות והרטיבות על הכבישים, מלא קבוצות שיצאו לטיולים עצרו לחכות שיתבהר)
    לפעמים יש הפתעות
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  11. #11
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,174
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    היית יוצא אתמול בבוקר למשל לג'וברין, חלקים נכבדים מכביש 38 היו מעורפלים בכבדות !!... ממש שוויץ!
    חלק מהדרך אני והחבר רכבנו מאחורי רכב בלי אפשרות לעקוף ועדיף היה שכך, כי לא היה אפשרי לראות יותר מכ 15 מטר קדימה !!! לחות מטורפת !!! 4 ווינקרים בשאיפה שמישהו שלא שם לב לא ייכנס בך.
    כשהגענו לת.הדלק בג'וברין זה נראה כמו מפגש אופנועים באוסטריה על איזה הר - כ 60 כלים צפופים בתחנה, וערפילים/עננים מסביב (סביר להניח שהכמות נבעה מחוסר הראות והרטיבות על הכבישים, מלא קבוצות שיצאו לטיולים עצרו לחכות שיתבהר)
    לפעמים יש הפתעות
    ערפילי הקורונה
    מקווה שרכבת ממוגן במסיכה שלא תחטוף איזה מיקרוב מל(א)כותי מייד צ'יינה רבתי.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  12. #12
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,174
    בקרוב
    ירדן סעודיה עד לשתיי הימים (בחריין)
    וכמובן חזרה צלויים וולדאן.


    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  13. #13
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אתה חושב בקטן.
    מתי נראה כאן יומן מסע מישראל לסין?

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,100
    37470 ק"מ

    טייונייג (כיוון) הגדרת ציפיות ושבת אוורירית.

    כשאתה רוכב בקבוצה צריך כיוון מדיוק, אין הכוונה לכיוון פיזי יאללה רוכבים ל... אלה לכיוון "הרוח" או מצב הרוח ליתר דיוק, רכיבה בקבוצה זה
    כמו תזמורת, אם אחד הנגנים לא במיטבו המנגינה קצת מזייפת. זה לא שלא נוצרת איזה סינרגיה אבל, רק המנצח יודע שמשהו לא עבד באמת.
    ככל שהתזמורת קטנה יותר יש יןתר חשיבות לתפקיד הנגנים.

    השבת הייתה מזמינה באופן מושלם, אויר קריר בהרים שמש רכה עובדה כמעט כלום יצאו לרכוב, בקבוצות ביחידים העיקר לרכוב, אצלי התחיל
    כסופ"ש משפחתי ללא מתלות ללא תכנונים שבת מנוחה אמתית בלי שום צורך לעשות כלום, רק מה שמתחשק. שקלתי רכיבה ארוכה, שקלתי
    קצת נופים רחוקים, בסוף הוחלט לזרום עם הרגע לצאת כשיוצאים לרכוב בהרים, הריח של האורנים אחרי הגשם, שטופים מאבק מקיץ ריח האדמה
    הרטובה, האוויר הקר שחודר לריאות עם כל הריחות האלה מתחדד בהרים שזה תענוג צרוף. קבענו בצומת כרם א' הגיע בזמן...למקום אחר...!
    לוקי הודיע שהוא מצטרף באיחור...

    רכבנו, הג'ינג'ית מזהירה אותי לא להשתולל רוצה נופים מוזיקה ולא להילחץ אפילו לא קצת, מתאים לי, הכבישים האלה יספגו הכל באהבה נהדר.

    א' לא אוהב פוליטיקה או שיחות על פוליטיקה לוקי, אוהב המבורגר ואת הכתום ויש לו גם דעות נחרצות גם לג'ינג'ית, א משתעמם, קפה עוגה ואף
    אחד לא רוצה להמשיך הלאה, תקועים בלטרון, אצלי מוד הרכיבה טרם התמלא, אז החלטנו יוצאים הג'ינג'ית ואני חזרה בדרך הארוכה מאד.

    מפה לשם הקצב קצת גובר, הג'ינג'ית שותפה מעולה לרכיבה ויודעת את העבודה לכן אין בעיה לרדת נמוך מאד או להאיץ חזק, הכבישים מגלים
    סבלנות ונפתחים לנו הרווחים שווים בין המכוניות ורוכבי האופניים אפילו הירידה מבר בהר לכיוון עין כרם הייתה ריקה מהפרעות לא יאומן פשוט
    משחרר הגעתי הביתה עם סוף המיכל כיוון שלא רציתי לעצור בדרך לתדלק ולעצור את הבאזז.

    כשהתזמורת מזייפת אפשר לתת גם מופע סולו.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,100
    אחד מהיתרונות של הפייסבוק שהוא מזכיר נשכחות, במבט לאחור דווקא האופנועים הישנים שלי זכו פחות לחשיפה, במגבלות
    הצילום פילים, וזמינות תמונות בכלל. אז קצת נוסטלגיה:



    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

אשכולות דומים

  1. אורך חיים שרשרת/ גלג"ש
    על ידי Manta בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 25-07-2017, 18:12
  2. מהו אורך חיים של מנוע 600 ומעל 4 צילינדר ממוצע?
    על ידי EvyatarMusseri בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 18-05-2017, 23:20
  3. תוחלת חיים מנוע גוימקס 250
    על ידי Turhtk39 בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 10-03-2017, 21:16
  4. מחפש מנוע של Kawasaki KLX 2001 דגם אירופאי הזרקה
    על ידי inSection בפורום פורום קנייה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 24-06-2016, 13:39
  5. Kawasaki versys 650 2015/6 כיוון גובה מושב (כ"ע)
    על ידי Danny בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 05-06-2016, 09:35

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO