עמוד 57 מתוך 79 ראשוןראשון ... 747555657585967 ... אחרוןאחרון
תוצאות 841 עד 855 מ 1175

אשכול: פלסטיקים, שרשרת, ומחשב מנוע - KAWASAKI Versys 1000 TL - חיים משותפים.

  1. #841
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,098
    ...גיוונים, יש כל כך הרבה הזדמנויות לרכוב שאני יודע ליהנות מכל אחת מהן בנפרד, האמת שאני מוצא הנאה גם ברכיבה מנהלתית מהבית לעבודה.
    כי כשמדובר ברכב היום יומי שלך אתה בעצם רוכב כל הזמן, ויש לך זמן איכות משתנה בין רכיבה לרכיבה, אצלי הרכיבה היא אף פעם לא מטלה או
    עונש, תמיד אני מוצא מה לעשות בכדאי להפוך אותה למעניינת, פעם המשחק בלי ברקס, פעם עמידה ללא הורדת רגל עד לדקה התשעים ותשע, פעם
    סלאלום בין בורות הביוב והבורות בכביש למצוא את הקטע הכי פחות מעמיס על הבולמים (זה קשה). ופעם סתם רכיבה עם משקף פתוח ומוזיקה אלוהית
    בקסדה, פעם מאתר לי רכב מהיר רחוק ממני בכביש פתוח ומוצא את הדרך הכי נכונה ומהירה אליו. ופעם סתם עובר בין הרכבים ובוחן את הנוסעים בו
    ומעשיהם.

    אח"כ יש את הרכיבה בחו"ל שהיא אינה דומה בשום אופן וצורה לרכיבה בארץ, שם אני מחליף אופנועים, מתנסה בחוקים אחרים, תרבות שונה, קצב אחר
    זה משהו אחר לחלוטין שגם אותו החלטתי לגוון ע"י רכיבה בחו"ל עם אופנוע שלי לתקופה ארוכה.

    ויש את הרכיבה עם הג'ינג'ית שהיא סוג של רכיבה אחרת לא רק מה שאני רוצה אלה מה שאנחנו צריכים ורוצים, וזה נהדר כי זה מוציא אותך מהמקומות
    המוכרים ואזורי הנוחות, מחדד את יכולות הרכיבה שלך ומאתגר כרוכב.

    יש את הרגעים שאני "גונב" בין לבין, בחלונות זמן קצרים ואישיים שלי בדיוק כשרמת החרמנות עולה ואז אני משקיע באימון נכון בכבישים שלי בקצב שנכון
    לי באותו הרגע בדיוק זמן אישי לחגוג את הלבד.

    יש רכיבות עם חברים קבועים, או חבורה מזדמנת, ובעצם כשהאופנוע מספק אותך בכל כך הרבה צורות לא נמאס לך בכלל הוא יכול להיות אופנוע לסידורים
    זריז קל לתמרון בעיר חונה בכל מקום או אופנוע עם פלפל חריף, אופנוע למסע ארוך, או אופנוע להתבודד בזוג לבד הוא עושה הכל.

    הפחד הכי גדול שלי שכשאחליף אופנוע זה יהיה משהו פחות ממנו ואז אני אתחרט שמכרתי...

    נכון לעכשיו בגלל המצב אני משתדל למצוא את שביל הזהב בין כל הצרכים וההזדמנויות ולהדס בניהם...
    נערך לאחרונה על ידי השושנים; 14-06-2021 בשעה 09:42.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  2. #842
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,069
    הכי בריא להוציא ג'וקים מהראש. רוצה GS?
    קנה חדש או משומש ותבין אם זה מה שרצית אם זה עדיף מהחלום ואולי בכלל לא תתחבר. אי אפשר להפסיד הרבה עם ה GS כמו במכירת כלים אחרים. לחזור לוורסיס תמיד אפשר, ומתחת למחירון. אין היום למותגים הגדולים אדוונצ'רים\טורינג גרועים. כולם מסוגלים לספק הרבה יותר ממה שהרוכב מסוגל לנהל. ה GS הוא יצירת מופת ואם אתה בעניין, למה לא. לך על זה. בלי קשר למי קנה מה.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  3. #843
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,098
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    הכי בריא להוציא ג'וקים מהראש. רוצה GS?
    קנה חדש או משומש ותבין אם זה מה שרצית אם זה עדיף מהחלום ואולי בכלל לא תתחבר. אי אפשר להפסיד הרבה עם ה GS כמו במכירת כלים אחרים. לחזור לוורסיס תמיד אפשר, ומתחת למחירון. אין היום למותגים הגדולים אדוונצ'רים\טורינג גרועים. כולם מסוגלים לספק הרבה יותר ממה שהרוכב מסוגל לנהל. ה GS הוא יצירת מופת ואם אתה בעניין, למה לא. לך על זה. בלי קשר למי קנה מה.
    ה-GS ואני הם סיפור אהבה בהמשכים עוד משנות השמונים של האלף הקודמת, תמיד הצית את דמיוני הסיפור הזה של אופנוע
    אמין כמו חיפושית, יעיל כמו הגרמנים, פשוט לאחזקה, וכזה שמסוגל גם וגם, גם טיולי כביש עם משקל וגם שטח בבסיסי +
    האגדות החיות שחצו איתו את הפריז דאקר של אז, הפכו את האופנועים האלה לנכסי צאן ברזל, וצלמי החדשות האמיצים של פעם
    היו מגעים לכל זירות האירועים על גביהם, קבוצת הגברים שבגברים שנעה עם הפילונים המעופפים האלה רק תרמה להעצמת החלום.
    עם השנים השם נישאר האופנועים גדלו העמיסו טכנולוגיה ומשקל והתרחקו מרחק של שנות דור מהרוכב הסביר, הם הפכו שלכלי
    של המעמד הגבוה והפכו מכלי הרפתקה להרפתקה של כלי. לצערי בחדרי חדרים ניתן לשמוע לא פעם סיפורי זוועות על רמת האמינות
    ומחירי הטיפולים והחיים איתם ביום יום הפכו קשים יותר ויותר בגלל הגודל והמשקל הגבוה יחסית.

    בפן האישי אני עומד לעבור מהפך בחיים הפרטיים שלי, בפעם הראשונה אהיה אדון לעצמי ולזמנים שלי, שינוי של מקום מגורים גם הוא
    על הפרק כך שבעצם כרגע עד לסוף השנה לפחות אין לי שמץ של מושג איך יראו החיים החדשים שלי. זמן מרחב ואפילו תכוניות עתידיות
    מסומנות נכון להיום רק בקווים כללים.

    לא הייתי רוצה להתנסות בבימר חדש (מבחנתי רק מנועי ה-1250) ולגלות אחרי כמה חודשים והרבה פחות מזומנים שזה בעצם לא הכלי
    בשבילי, אבל עסקה נחמדה של כלי עם פחות מ-6000 ק"מ במחיר מתחת למחירון כאילו נקנה במינכן והובא ע"י לארץ עדיין עלול לפתות.
    חבר קנה אופנוע יד 2 2017 מבחור מבוגר במחיר מצחיק ומבסוט עד השמיים אבל הוא רוכב אחרת לגמרי מהצרכים שלי אז המדד שונה
    אבל הכל אפשרי.

    והשיקול האחרון הזה טיול השחרור שלי שמתמקם ב- 2022 באירופה עדיף הבימר על פני כל האחרים בהפרש גדול והאפשריות הן:

    1. קניה במינכן טיול של חודשים שם והחזרה איתו לארץ, אחרי החזר מע"מ ותשלום מיסים יחסך סכום לא מבוטל.
    2. קניה של בימר בארץ במחיר "מציאה" ויציאה איתו בתקווה שהמחיר הנמוך כאן יכסה על ההעברות לשם וחזרה.

    מרגע שהאופנוע בארץ (פרט לכך שאני לא יודע מה יהיה אופן החיים שלי אז) הוא סוג של אובר קיל בשבילי והורסיס החדש יהיה
    עבורי טוב ומתאים הרבה יותר.

    מה שפותח עבורי כמה אפשריות:

    1. להישאר עם האופנוע הנוכחי שלי ולצאת איתו לחו"ל היתרונות רבים:
    א-נפילת הערך כבר קרתה אז למכור את הכלי בחזרה מחו"ל יד 00 עם כ-80000 ק"מ ולקנות חדש.
    ב-במקרה של נזק בחו"ל בהובלה או בכל מקרה אחר ההפסד יהיה נמוך יותר ופחות כואב.
    ג- אופנוע מוכר וידידותי לי ולג'ינג'ית.
    חסרונות:
    א-ככל שיש יותר ק"מ על האופנוע הסיכוי לתקלה בטיול גדל.
    ב-בזמן שבין הנסיעה לחו"ל יצברו עוד ק"מ על האופנוע ואולי תקלות.
    ג-מכירת האופנוע אחרי הטיול עם הרבה ק"מ כשהמשמעות קפיצה יותר גדולה במחיר רכישת החדש.

    2. קניית ורסיס חדש במהלך 2022 צבירת הק"מ הראשונים פה בארץ ושילוח לחו"ל.
    א-אופנוע חדש פחות תקלות.
    ב-מכירת האופנוע הנוכחי עם פחות ק"מ על האופנוע.
    חסרונות:
    א-כואב יותר במקרה של נזקים בהובלה


    בקיצור בגלל כל המורכבות הזה החלטתי שזה זמן פחות טוב לקבלת החלטות כאלה ושווה להמתין לפות שה ולאות לאן דברים מתפתחים.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  4. #844
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,174
    עזוב אותך מבימר.

    לטעמי הוורסיס עדיף בהכל.


    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  5. #845
    Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2021
    מיקום
    עמק חפר
    הודעות
    55
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    בפן האישי אני עומד לעבור מהפך בחיים הפרטיים שלי, בפעם הראשונה אהיה אדון לעצמי ולזמנים שלי, שינוי של מקום מגורים גם הוא
    על הפרק כך שבעצם כרגע עד לסוף השנה לפחות אין לי שמץ של מושג איך יראו החיים החדשים שלי. זמן מרחב ואפילו תכוניות עתידיות
    מסומנות נכון להיום רק בקווים כללים.
    חזק ואמץ!

    אני לא יודע אם הורסיס עדיף בהכל (כתגובה לדברי loki), אך הוא 'מוכר', 'ידוע' ו-'צפוי' לך ועבורך.
    אם זה מתאים לך, ובודאי בהתייחס למה שתיארת למעלה, אולי כדאי להישאר במשפחת הורסיס.
    וזה לא שהוא אופנוע 'רע'...

    בהצלחה,
    אלי
    Yamaha Tracer 900

  6. #846
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    עזוב אותך מבימר.

    לטעמי הוורסיס עדיף בהכל.


    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
    מה אתה צריך?

  7. #847
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,174
    שיעשה טבלה
    ולפיה יגיע להחלטות
    יש לזה תקדים

    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  8. #848
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    ה-GS ואני הם סיפור אהבה בהמשכים עוד משנות השמונים של האלף הקודמת, תמיד הצית את דמיוני הסיפור הזה של אופנוע
    אמין כמו חיפושית, יעיל כמו הגרמנים, פשוט לאחזקה, וכזה שמסוגל גם וגם, גם טיולי כביש עם משקל וגם שטח בבסיסי +
    האגדות החיות שחצו איתו את הפריז דאקר של אז, הפכו את האופנועים האלה לנכסי צאן ברזל, וצלמי החדשות האמיצים של פעם
    היו מגעים לכל זירות האירועים על גביהם, קבוצת הגברים שבגברים שנעה עם הפילונים המעופפים האלה רק תרמה להעצמת החלום.
    עם השנים השם נישאר האופנועים גדלו העמיסו טכנולוגיה ומשקל והתרחקו מרחק של שנות דור מהרוכב הסביר, הם הפכו שלכלי
    של המעמד הגבוה והפכו מכלי הרפתקה להרפתקה של כלי. לצערי בחדרי חדרים ניתן לשמוע לא פעם סיפורי זוועות על רמת האמינות
    ומחירי הטיפולים והחיים איתם ביום יום הפכו קשים יותר ויותר בגלל הגודל והמשקל הגבוה יחסית.

    בפן האישי אני עומד לעבור מהפך בחיים הפרטיים שלי, בפעם הראשונה אהיה אדון לעצמי ולזמנים שלי, שינוי של מקום מגורים גם הוא
    על הפרק כך שבעצם כרגע עד לסוף השנה לפחות אין לי שמץ של מושג איך יראו החיים החדשים שלי. זמן מרחב ואפילו תכוניות עתידיות
    מסומנות נכון להיום רק בקווים כללים.

    לא הייתי רוצה להתנסות בבימר חדש (מבחנתי רק מנועי ה-1250) ולגלות אחרי כמה חודשים והרבה פחות מזומנים שזה בעצם לא הכלי
    בשבילי, אבל עסקה נחמדה של כלי עם פחות מ-6000 ק"מ במחיר מתחת למחירון כאילו נקנה במינכן והובא ע"י לארץ עדיין עלול לפתות.
    חבר קנה אופנוע יד 2 2017 מבחור מבוגר במחיר מצחיק ומבסוט עד השמיים אבל הוא רוכב אחרת לגמרי מהצרכים שלי אז המדד שונה
    אבל הכל אפשרי.

    והשיקול האחרון הזה טיול השחרור שלי שמתמקם ב- 2022 באירופה עדיף הבימר על פני כל האחרים בהפרש גדול והאפשריות הן:

    1. קניה במינכן טיול של חודשים שם והחזרה איתו לארץ, אחרי החזר מע"מ ותשלום מיסים יחסך סכום לא מבוטל.
    2. קניה של בימר בארץ במחיר "מציאה" ויציאה איתו בתקווה שהמחיר הנמוך כאן יכסה על ההעברות לשם וחזרה.

    מרגע שהאופנוע בארץ (פרט לכך שאני לא יודע מה יהיה אופן החיים שלי אז) הוא סוג של אובר קיל בשבילי והורסיס החדש יהיה
    עבורי טוב ומתאים הרבה יותר.

    מה שפותח עבורי כמה אפשריות:

    1. להישאר עם האופנוע הנוכחי שלי ולצאת איתו לחו"ל היתרונות רבים:
    א-נפילת הערך כבר קרתה אז למכור את הכלי בחזרה מחו"ל יד 00 עם כ-80000 ק"מ ולקנות חדש.
    ב-במקרה של נזק בחו"ל בהובלה או בכל מקרה אחר ההפסד יהיה נמוך יותר ופחות כואב.
    ג- אופנוע מוכר וידידותי לי ולג'ינג'ית.
    חסרונות:
    א-ככל שיש יותר ק"מ על האופנוע הסיכוי לתקלה בטיול גדל.
    ב-בזמן שבין הנסיעה לחו"ל יצברו עוד ק"מ על האופנוע ואולי תקלות.
    ג-מכירת האופנוע אחרי הטיול עם הרבה ק"מ כשהמשמעות קפיצה יותר גדולה במחיר רכישת החדש.

    2. קניית ורסיס חדש במהלך 2022 צבירת הק"מ הראשונים פה בארץ ושילוח לחו"ל.
    א-אופנוע חדש פחות תקלות.
    ב-מכירת האופנוע הנוכחי עם פחות ק"מ על האופנוע.
    חסרונות:
    א-כואב יותר במקרה של נזקים בהובלה


    בקיצור בגלל כל המורכבות הזה החלטתי שזה זמן פחות טוב לקבלת החלטות כאלה ושווה להמתין לפות שה ולאות לאן דברים מתפתחים.
    הGS שבתמונה אומנם אגדה אבל לא מתקרב לGS של היום בנוחות, הרכבה ונשיאת ארגזים, נוסטלגיה זה נחמד אבל הGS של היום פשוט טוב יותר גם באמינות, אם היום האמינות של במוו לא משהו פעם זה היה גרוע יותר.

  9. #849
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,098
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    הGS שבתמונה אומנם אגדה אבל לא מתקרב לGS של היום בנוחות, הרכבה ונשיאת ארגזים, נוסטלגיה זה נחמד אבל הGS של היום פשוט טוב יותר גם באמינות, אם היום האמינות של במוו לא משהו פעם זה היה גרוע יותר.
    לא מסכים איתך, אם תסתכל בראי ההיסטוריה ותיקח בחשבון שבאופנועים של פעם עודדו את הרוכב גם לטפל באופנוע לבד תבין
    את ההיגיון המטורף אחת ל-6000 ק"מ מחליפים פלגים ושמן טיפש כל אחד יכול לעשות את זה, בפעם בכמה אלפים כיוון שסתומים
    פשוט, ומדי פעם טיפול לחשמל שום דבר מסובך ככה טיפלתי אצל חבר טוב במשך שנים ופרט לפעם אחת שנתקעתי ונאלצתי לגרור
    האופנוע הזה היה בכל הארץ.

    השאלה הנשאלת שהיום אני לא יכול לדעת איך יראו החיים שלי בעוד שנה ואם שווה בכלל הוצאה כל כך גדולה על אופנוע בגדול
    במחיר הזה אני יכול להגשים כמה חלומות במקביל. (תלוי גודל החנייה המקורה שתהיה לי...).
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  10. #850
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    לא מסכים איתך, אם תסתכל בראי ההיסטוריה ותיקח בחשבון שבאופנועים של פעם עודדו את הרוכב גם לטפל באופנוע לבד תבין
    את ההיגיון המטורף אחת ל-6000 ק"מ מחליפים פלגים ושמן טיפש כל אחד יכול לעשות את זה, בפעם בכמה אלפים כיוון שסתומים
    פשוט, ומדי פעם טיפול לחשמל שום דבר מסובך ככה טיפלתי אצל חבר טוב במשך שנים ופרט לפעם אחת שנתקעתי ונאלצתי לגרור
    האופנוע הזה היה בכל הארץ.

    השאלה הנשאלת שהיום אני לא יכול לדעת איך יראו החיים שלי בעוד שנה ואם שווה בכלל הוצאה כל כך גדולה על אופנוע בגדול
    במחיר הזה אני יכול להגשים כמה חלומות במקביל. (תלוי גודל החנייה המקורה שתהיה לי...).
    אתה עדיין מכוון שסתומים באותה דרך, נכון גם לשמן ופילטר, מערכת הקירור שלא הייתה על הבמוו הישן היא עדיין קלה לטיפול ולא שונה ממערכות קירור שלפני 40 שנה.
    לאופנועי במוו יש אפליקציה שמתחברת למחשב ועוזרת למצוא תקלות מהר יותר מפעם ועושה עוד כמה פעולות חוץ מזה, לי זה נראה כמו טכנופוביה יותר מהכל וזה כולל גם מוסכים במדינות לא מפותחות שפשוט לא רוצים להתקדם.

  11. #851
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,174
    המכניקה נשארה פחות או יותר זהה לעבר.

    האוייב של מכונאי המדרכה ( ובעצם בכלל ) זו האלקטרוניקה מסביב.

    וכים היא מעורבת בכל דבר שנמצא באופנוע החל ממנוע ועד אוויר בצמיגים.

    זה נהדר כל עוד הכלי חדש.

    כלים ישנים יגררו את התקלות עד אשר יורידו אותם מהכביש.

    זה לטוב ולרע.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  12. #852
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    כשהייתי ילד השליחים בתל אביב רכבו על ווספות. יצא להן שם של כנפי מלאכים - לא מתקלקלות לעולם. אי אפשר להרוג אותן.
    ואז היתה לי אחת או שתים ...

    אני לא רוצה להיות ליד השושני כשפיית השיניים הבימרית שלו תתגלה כעובדת בצומת.

    וזה לא קשור לאלקטרוניקה.
    עגינת מגן המנוע לקארטר ושפיצים ספגטי זה רק קצה הקרחון


    אבל מה אני מבין

  13. #853
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    המכניקה נשארה פחות או יותר זהה לעבר.

    האוייב של מכונאי המדרכה ( ובעצם בכלל ) זו האלקטרוניקה מסביב.

    וכים היא מעורבת בכל דבר שנמצא באופנוע החל ממנוע ועד אוויר בצמיגים.

    זה נהדר כל עוד הכלי חדש.

    כלים ישנים יגררו את התקלות עד אשר יורידו אותם מהכביש.

    זה לטוב ולרע.
    כל מה שקשור בחיישנים יחסית זול וקל לזיהוי עם כלים מתאימים מה שכן יש מערכות יקרות כמו ABS IMU וECU, מה שאנשים לא יודעים זה שהמערכות האלו מורכבות בתקן מחמיר מאד שעולה ליצרן הרבה כסף לכן הם כלכך יקרות.

    אני משמש לפעמים כמכונאי מדרכה לאופנועים של חברים והאלקטרוניקה ואני דווקא חברים, תביא לי קרבורטור ואני הסתכל על זה כאילו נפל מהירח.

  14. #854
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אהבתי את החיפושית כמודל לאמינות...
    LOL

  15. #855
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,069
    יא שושני, החיים משתנים גם לכיוונים לא צפויים אז קודם קונים ומטיילים ואחר כך עושים חושבים.
    אם אתה יכול לשכור בגרמניה GS לטיול של שבוע תבין אם זה מתאים או לא. קצת יקר לעומת השכרת דגמים אחרים אבל הכי זול כדי להבין לעומק את האופנוע.
    אחר כך תוכל לקנות בגרמניה ולהביא ולחסוך כמו גדול.
    ועוד משהו, ה GS הוא לא אופנוע אוברקיל עבורך ולא בהגדרה.
    זה אופנוע גדול ומתון עם דאווין חזק. לא שחסר כוח או יכולת, רק שבעיצוב של GS אין קריאה ללחוץ כמו אצל האחים הכתומים והאדומים.
    לרוב הרוכבים של GS אין קעקוע של כוס של בירה על הגב.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


אשכולות דומים

  1. אורך חיים שרשרת/ גלג"ש
    על ידי Manta בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 25-07-2017, 18:12
  2. מהו אורך חיים של מנוע 600 ומעל 4 צילינדר ממוצע?
    על ידי EvyatarMusseri בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 18-05-2017, 23:20
  3. תוחלת חיים מנוע גוימקס 250
    על ידי Turhtk39 בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 10-03-2017, 21:16
  4. מחפש מנוע של Kawasaki KLX 2001 דגם אירופאי הזרקה
    על ידי inSection בפורום פורום קנייה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 24-06-2016, 13:39
  5. Kawasaki versys 650 2015/6 כיוון גובה מושב (כ"ע)
    על ידי Danny בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 05-06-2016, 09:35

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO