עמוד 63 מתוך 78 ראשוןראשון ... 1353616263646573 ... אחרוןאחרון
תוצאות 931 עד 945 מ 1175

אשכול: פלסטיקים, שרשרת, ומחשב מנוע - KAWASAKI Versys 1000 TL - חיים משותפים.

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
    ילדים תפסירו לריב.
    יש שאוהבים בלונדיניות, יש האוהבים ג'ינג'יות, יש האוהבים ברונטיות (הבנתם את הפרנציפ).
    יש האוהבים רזות, יש האוהבים שמנמנות (שוב - הבנתם את הפרנציפ).
    הנ"ל נכתב בלשון זכר מפאת נוחות, אבל מיועד לשני המינים (בחלק הראשון יש להוסיף קרחים אם מדובר על מה האופציות של המין היפה).
    בדיוק באותו אופן, ההעדפות הן עניין של טעם אישי. טעם, אגב, עשוי להשתנות עם השנים. אז אין כאן טוב יותר או פחות, יש רק מתאים יותר או פחות. ולמתי.
    אין מריבה.. סתם מנסה לכוון את שושנה לזה שיקח עוד סיבוב, או שפשוט יקח כלי שהוא לא מכיר לטיול הבא כדי ממש לחוות את ההרגשה על כלי אחר:
    * מולטי 1200/1260 או ה V4 החדש
    * הקטום הסופראדוונצ'ר 1290
    * ה GS 1250 , למרות שהוא כבר נתן טיול בספרד עם ה 1200 (החדש יש לו תזמון שסטומים משתנה, לאידע כמה הבדל יש בינו לבין ה 1200 הקודם)
    איחלתי לפנסיונר המשטרתי בהצלחה
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    אין מריבה.. סתם מנסה לכוון את שושנה לזה שיקח עוד סיבוב, או שפשוט יקח כלי שהוא לא מכיר לטיול הבא כדי ממש לחוות את ההרגשה על כלי אחר:
    * מולטי 1200/1260 או ה V4 החדש
    * הקטום הסופראדוונצ'ר 1290
    * ה GS 1250 , למרות שהוא כבר נתן טיול בספרד עם ה 1200 (החדש יש לו תזמון שסטומים משתנה, לאידע כמה הבדל יש בינו לבין ה 1200 הקודם)
    איחלתי לפנסיונר המשטרתי בהצלחה
    יש הבדל של 10 בין סוס בין ה1200 ל1250 וגם 10 ניוטן מטר ממונט, זה מורגש.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    זה נכון שזה עניין של טעם אבל רוב הרוכבים יעדיפו מנוע עם עקומת ממונט שטוחה וגבוהה על כח סוס גבוה

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    שימו לב לדבר הבא:




    עכשיו לנתונים זכרו שמדובר במודל 1991




    מה ניתן ללמוד מהנתונים לגבי הדינוזאור הזה?

    ב-9500 סל"ד המנוע יפיק 143 כ"ס (שכל אחד יחשב מול האופנוע שלו)
    בפועל ב- 9600 סל"ד הכוח בגלגל האחורי יהיה 130 כ"ס בגלל אובדני כוח מסוימים.
    אבל שיא הטורק (המשיכה) יגיעו כבר ב- 8000 סל"ד.

    היינו המנוע יהיה בשיאו כבר מ-8000 סל"ד ויש לו עוד 1600 סל"ד עד לעוצמה מלאה.

    בפועל מדובר באופנוע שימשוך בצורה חזקה מאד ויכולת צבירת המהירות שלו והתאוצה תהיה אדירה במנוע גמיש.
    עכשיו שכל אחד יבדוק מול תוצרת המנוע שלו את הנתונים כבסיס להשוואה על מנת להבין את המשמעיות.

    זו בעצם כל התורה על רגל אחת.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887

    פלסטיקים, שרשרת, ומחשב מנוע - KAWASAKI Versys 1000 TL - חיים משותפים.

    למיטב זיכרוני ה4 בשורה של פעם לא זזו בסל״ד נמוך ולא היו לינארים, בגלל זה קראו להם סקרימרים.
    חסד נעורים לפעמים מעוור
    נערך לאחרונה על ידי Dresdner; 15-07-2021 בשעה 19:29.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    למיטב זיכרוני ה4 בשורה של פעם לא זזו בסל״ד נמוך ולא היו לינארים, בגלל זה קראו להם סקרימרים.
    חסד נעורים לפעמים מעוור
    קראו להם סקרימרים כי החברה שידעו לשלוט עליהם נהגו להגיע למנתק ההצתה בכל הזדמנות זה לא הייתה בעיה גדולה
    אם נזכור שלאופנועים אז היו רק חמישה הילוכים, מי שהחזיק בבני האלים הנ"ל היו יחידי סגולה שהבינו מה הם עושים
    בדר"כ ואחר כך הצטרפו למעגל בעלי הממון שגם ריסקו רבים מהם, החל מאמצע שנות השמונים ועד לאמצע שנות התשעים
    שלטו באופן מוחלט האופנועים הנ"ל בליגת הסופר ספורט בארץ.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    קראו להם סקרימרים כי החברה שידעו לשלוט עליהם נהגו להגיע למנתק ההצתה בכל הזדמנות זה לא הייתה בעיה גדולה
    אם נזכור שלאופנועים אז היו רק חמישה הילוכים, מי שהחזיק בבני האלים הנ"ל היו יחידי סגולה שהבינו מה הם עושים
    בדר"כ ואחר כך הצטרפו למעגל בעלי הממון שגם ריסקו רבים מהם, החל מאמצע שנות השמונים ועד לאמצע שנות התשעים
    שלטו באופן מוחלט האופנועים הנ"ל בליגת הסופר ספורט בארץ.
    בגלל זה העלו סמקים ונתנו יותר בשר בנמוך, ולא העלו את הסוסים למעל 200.
    ראה ערך היאבוסה או ZZR1400 (אלו עם סביבות ה 200 סוסים, אבל יכלו לתת להם יותר ולשלם על פחות קג"מ) סופרדיוק GT עם שני צילינדרים ענקיים ולא יותר מ 173 סוסים אבל כ 14 קג"מ, או ה K1300 עם 175 סוסים (מוצהר ע"י הבווארים, בטח מאבד לא מעט בדרך לגלגל ממפרקי גל ההינע) אבל עם יותר מ 13 קג"מ שמגיעים נמוך יחסית.. סיבוב קרוב לבית מוכר נלקח בכ 50 קמ"ש על שישי, ואח"כ מאיץ חזרה בכייף
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    לא פלא שההגדרה של שושני לגמיש היא קצת, אפעס, של איש זקן.
    ולא, העובדה שאתה מצליח לקשור את השרוכים בעמידה, היא לא אומדן לגמישות.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    עדיין הם לא היו גמישים כמו אלו של היום והיו ידועים בבורת בעקומת הכח.
    ימאהה כבר זיהתה את הבעיה הזאת ושמה את הEX UP במערכת הפליטה ובגלל זה חתול הרעם המיתולוגי שלהם היה ידוע כגמיש בחבורה.

    פעם היו מעבירים הילוכים ב4 בשורה הרבה יותר גבוה ממה שהיום כדי ליצר מומנט.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    עדיין הם לא היו גמישים כמו אלו של היום והיו ידועים בבורת בעקומת הכח.
    ימאהה כבר זיהתה את הבעיה הזאת ושמה את הEX UP במערכת הפליטה ובגלל זה חתול הרעם המיתולוגי שלהם היה ידוע כגמיש בחבורה.

    פעם היו מעבירים הילוכים ב4 בשורה הרבה יותר גבוה ממה שהיום כדי ליצר מומנט.
    נכון וזאת הייתה מהות הרכיבה לא פשוט להחזיק כלי כזה בתחום היעיל כל הזמן וזה הפריד בין הרוכבים הטובים לילדים ועוד דבר קטן ששווה להביא בחשבון, מה היו האופנועים המקבילים במבחר פה בשלולית...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    45009 ק"מ

    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    אחשלו, רכיבות מבחן על כלים פוטנציאלים אולי לא מלמדות הכל אבל מלמדות יותר מהשוואת טבלאות נתונים. מסכים שטורק הוא הנתון שמתבטא בהנאה מכוח אבל כמו ערני חושב שערימות הכוח שמוצעות כיום הן לא בעיה. כל האדוונצ'רס הגדולים משייטים ב 150 וחוצים את ה -200. אף רוכב לא צריך יותר מזה ושנינו לא מכירים רוכב שמיצה את הביצועים שהכלים האלה מציעים. רואים את זה במסלול ובשטח. ההבדל בביצועים (חוץ מתאוצה בקו ישר) הם יכולות הרוכב.
    אז מדובר בשאלה של פאן וכדי להבין באמת אם אתה מעדיף בלונדיניות ג'ינגיות או שחרחורות פשוט תבדוק. רק בלי גומי יפני ירוק. תבדוק כדי לעבר את השכל. כשרכבתי על הוורסיס שלך לא התלהבתי או נחרדתי אבל גם לא מיהרתי לחרוץ גורלות. אתה ישר קפצת עם הידיעה שארפכשד נוראי עבורך. מה שאני מנסה להגיד -יכול להיות שהוא באמת לא בשבילך ויכול להיות שהחלטת עוד לפני שעלית עליו. חבר תסריט שבו הוורסיס הוא לא האופנוע שלך ואז תבין אם הסרט או הסוס הנוכחי מהנה או לא.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    בדרך כלל הנתונים של כח הסוס של במוו הם בגלגל כמו רוב היצרנים בימינו אבל בבדיקות על דיינו לרוב אופנועי במוו הכי קרובים לכח הסוס המוצהר

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    בדרך כלל הנתונים של כח הסוס של במוו הם בגלגל כמו רוב היצרנים בימינו אבל בבדיקות על דיינו לרוב אופנועי במוו הכי קרובים לכח הסוס המוצהר
    וואלה... אז ל K13 יש 175 סוסים? אמיתי?
    כנראה התרגלתי
    בכל מקרה, לעינייננו - בעשור+ האחרון עשו ממש הפרדה בין סופרספורט ליטר/וקצת (לטובת זיהום היורו 5 מבלי לאבד סוסים) לבין הייפרספורטוררים. הסופרספורטים למרות שהם ליטר וקצת יהיו כבר סקרימרים לעומת הקטרים עטירי הסמקים מעל הליטר 200 ++.
    ושוש, אתה שוב מביא נתונים.. זה לא מרגיש ככה תכלס על הכביש בחלק נכבד מהמקרים (למרות שאתה לוקח נתונים יבשים ומצפה לקבלות) - בעיקר מן הסתם עם הרוכב הנכון שמתחבר למכונה מתחתיו!!!
    היה בפולגז הישן ישן מבחן של פרידמן ל K1200S, כלי עם 167 סוסים ויותר מכ 12 קג"מ. בעוונותיי היה לי כזה 5 שנים לפני ה 1300. קטר שמושך בכל סל"ד (היה קצת יותר ספורטיבי מה 1300, פחות ליניארי אבל עדיין, 'פלצת). החליף את ה ZZR1100 הישיש, והבדלים היו מורגשים בהכל.. טוב נו, נתונים - לזיזי היה "רק" 147 סוסים וכ 11.5 קג"מ.
    אממה, במבחן בפולגז, טיל הליווי ל K12S היה היורש של ה ZZR - הציפור השחורה של הונדה הוא ה CBR1100XX (לא כזה הו-הה לעומת ה K, כלי מיושן יחסית עם "רק" 150 וקצת סוסים וקצת פחות מ 12 קג"מ) שבטח כנראה היה גם בן כמה שנים טובות מול הבימר החדש. בפתיחות/רול-און הציפור השאירה לבימר ההכי-חזק-עד-לאותו-זמן של הבווארים אבק בכמעט ק"מ הראשון זכור לי.
    מצד שני, ה K12 לא היה פראייר בכלל - מסתבר שהיד הראשונה שרכשתי ממנו את הכלי רכב חזק ונתן בראש ללא מעט ספורטיבים ליטרים!!!, זה מכמה וכמה עדויות של רוכבים שלא קשורים לבעלים הקודם, בפגישות אקראיות בכל מיני מפגשים או טיולים (זיהו את ה K כי היה ייחודי בצביעה בעיקר)
    ההונדה הציפור CBR1100XX היתה לחבר מהשכונה שמציין שהיא ממש מהירה וחזקה בעיקר גם אחרי המאה השנייה וצפונה ללא כל מאמץ ועוד כלי שלא שמרו עליו יותר מדי בן יותר מ 10+ !! ולא הרגיש ככה עם כלים יותר חזקים.
    למה בלבולי השכל?, כדי לתת פרספקטיבה על כל מיני חוויות תכלס על הכביש למול נתונים יבשים מכל מיני רוכבים (כולם יהודים, אז יש אפילו יותר דעות)
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887

    פלסטיקים, שרשרת, ומחשב מנוע - KAWASAKI Versys 1000 TL - חיים משותפים.

    באיזור של 175 כח סוס, הבדיקות על דיינו משתנות ממקום למקום בגלל הלחות שבאוויר גובה מקום הבדיקה ועוד, ביפנים ראיתי שלפעמים יש פער גדול אבל בבמוו יש הבדלים קטנים שגם אותם אפשר להסביר בגלל ההבדלים בין המקום שהדיינו עבד בבמוו לבין המקום שהמגזין עשה את הבדיקה
    בGS יש הבדלים של בערך 5 ל 6 כח סוס בXR900 היה הבדל של 2 כח סוס.

אשכולות דומים

  1. אורך חיים שרשרת/ גלג"ש
    על ידי Manta בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 25-07-2017, 17:12
  2. מהו אורך חיים של מנוע 600 ומעל 4 צילינדר ממוצע?
    על ידי EvyatarMusseri בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 18-05-2017, 22:20
  3. תוחלת חיים מנוע גוימקס 250
    על ידי Turhtk39 בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 10-03-2017, 20:16
  4. מחפש מנוע של Kawasaki KLX 2001 דגם אירופאי הזרקה
    על ידי inSection בפורום פורום קנייה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 24-06-2016, 12:39
  5. Kawasaki versys 650 2015/6 כיוון גובה מושב (כ"ע)
    על ידי Danny בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 05-06-2016, 08:35

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO