האופנוע קיבל אמש לוחית רישוי משנמכת, ותיק מסמכים קטן על המיכל, רכיבת מבחן למלבי בצומת אלמוג
עם א' הוכיחה שהוא בדיוק מתאים. לגבי המספר יש תמונה לגבית התיק בקרוב...
![]()
שרשור זהב, תענוג.
--
מי יודע למה האתר מחייב אותי לעשות לוגין כל רגע?
האופנוע קיבל אמש לוחית רישוי משנמכת, ותיק מסמכים קטן על המיכל, רכיבת מבחן למלבי בצומת אלמוג
עם א' הוכיחה שהוא בדיוק מתאים. לגבי המספר יש תמונה לגבית התיק בקרוב...
![]()
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
מה זה הצ'יקמוק הזה.
הכי טוב מספר גדול חזק.
מספר של גברים אמיתיים ולא של כאלו שרוכבים על הארלי או אחד על השני.
LokiMonsteR
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
א. תתיישן
ב. משעשע שהברגים חופפים מספרים. לא שזה מפריע לי חלילה, אבל זו עלולה להיות עילה להצקה... תזכיר לי במה אתה עוסק?
אה, אז זה מסביר גם את האין חשש שלך לפרסם מספר מלא וגלוי במרשתת.
ג. והכי חשוב. זה לא שאני מהנדס חוזק חומרים או משהו אבל נראה שבקרוב מאד תיקח חלק בטרור העפיפונים.
קרי - המספר יעוף.
נ.ב.
זה הטלפון של המהנדס* בתמונה?
*יחיא עייש
גם א' קיבל מספר חדשIMAG1163~3.jpg
החשש לפרסם מספר הוא לאו דווקא מאנשי החוק, אלא אם אתה רוכב על משהו שהוא לא חוקי.
ובלי קשר, ההערה הזאת קצת מיותרת.
לגבי הברגים, הם לא בעייתיים כי הם לא הופכים ספרות למשהו אחר (כמו למשל אפס עם בורג שחור באמצע שהופך אתו לשמונה, חמש לשש וכו...).
לגבי טרור העפיפונים,
גם אני הייתי מוסיף בורג למטה.
ואם כבר מדברים,
לא בעייתי שני אופנועים שונים, עם אותו מספר?
אני גם הוספתי בורג שלישי כבר בכלי הקודם , כתוצאה מלקחי התעופפויות של לוחית סדוקה ומפגש עם אופנועני מתנ"א שעצרו אותי בלי לוחית על כביש מס' 1.
Tracer 900
16530 ק"מ
כשפתחתי את השרשור הזה, חשבתי מן הסתם שהוא יהיה המשך לשרשורים האחרים של כל הכלים שהיו לי.
שוכני הפורום בוודאי יזכרו את סופי הוספה, את המפלץ הזקן ואת הקרנף,
(BMW R100SR 1977 ו- יאמהה וי מקס 2001 בהתאמה).
שם המשחק היה מעבר לרכיבה נטו גם התגברות על תקלות, מימד של הישג והרפתקה. כי אופנוע בן 40 שעושה
דברים שצעירים ממנו לא עושים, או תחנת כוח שיודעת גם לתייר הם סוג של עופות מוזרים בנוף המקומי, וכל רכיבה
עליהם היא בונוס וסוג של חוויה אחרת. היום המצב שונה הפכתי לתייר מזדמן רכיבה רכיבה רכיבה, בלי דרמה.
יצאנו בשבת לרכוב. שמש שקרנית, אויר צלול וקר, והמון נוף, הכבשים שקקו ברוכבים ומד הדלק שלי אותת פראות
על מחסור קריטי בנוזל היקר, סבבה, חישוב מהיר הבהיר שאפשר בשקט להגיע ללטרון לשתות קפה לתדלק ולצאת שוב.
אחלה, י' א' ו-א' כבר ישבו שם, הצטרפנו לשמחה ושמענו על כל הצרות שנופלות עלינו בחיי היום יום, כל אחד והחבילה
שלו, כל אחד והמשקל. י' נסע עם גור המכונית שלו לצלם בתים, וא' ועבדכם יצאו לשוטט באחו, לא לפני תדלוק, ואויר על
פי דין...
האחורי נופח ללא דרמות וכשהתכופפתי לקדמי, עצר לידי הארלי רעשן, הרוכב הציע לי תוספת וו לשסתום להקלה על הניפוח,
מיותר אצלי כיוון שהוונטיל גמיש וניתן בקלות לנפח כמעט בכל תחנה, אבל הרעש של מנוע ההארלי אובן הריכוז, והחרשות
באוזן שמאל גרמו לי לחשוב שסיימתי. יצאנו לדרך.
כבר ביציאה מהתחנה הרגשתי שמשהו לא עובד נכון, האשמתי את עצמי שאני נועל ידיים, שאני לוחץ על הכידון, שאני עושה
לא נכון, א' תרגל אינטרוולים, הקצב שלנו נמוך לדעתו, מאז החליף אופנוע הוא מתיידד עם המספרים הגבוהים. במיוחד בכבשים
הרחבים והפתוחים, הוא נעלם באופק רק בכדי שאגלה אותו כמה עשרות ק"מ אח"כ מחכה לי בצד הכביש, סבבה ככה מפתחים כושר.
לתחנת הדלק הבא נכנסתי נחוש לגלות את הבעיה, למה האופנוע מסרב לנסוע בקו שאני בוחר, למה הכידון מרגיש לי כבד ולמה...
חיבור מהיר למכשיר האוויר מסביר הכל, לחץ 18 במקום 36...ניפוח לדרגה הנכונה והאופנוע חוזר לעצמו, חבל שא' כבר היה הרבה
קדימה ולא ראה...
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
16670 ק"מ
לאחרונה התחלתי לרכוב ברכיבות הארוכות עם מוזיקה בקסדה, זה לקח לי הרבה זמן להחליט לבדוק את הנושא,
כי הדעה שלי (עדיין) שיש למוזיקה השפעה על צורת הרכיבה שלך בין אם במודע ובין אם לא.
אני מעדיף ברכיבות להתנתק, להתבודד עם המחשבות שלי, חלק גדול מהתובנות שלי האזנה לאופנוע ולטבע הם
המרכבים של ההנאה והחיבור שלי לכלי וה-"הפרעה" של המוזיקה מכהה לי את חלק מהחושים.
הטיעון הנגדי שהטחתי בעצמי, הוא שמוזיקה במיוחד את זו שאני בחור בפינצטה אני מאוד אוהב והיא זרז נהדר,
להמון רגשות שמתפרקות אצלי בחזה ועושות לי טוב על הנשמה.
השילוב של כמה אהבות יכול לעשות לי הרבה יותר אימפקט...אז ניסיתי וטרם גיבשתי לעצמי דעה, אני מפעיל אותה
בעיקר לפי החשק, או הדרך שאני עובר כביש 6 או כביש הערבה יהיו המועדפים עלי עם מוזיקה מין הסתם...
המוזיקה שלי מעורבת, ישן עם חדש, רוק קלסי עם רוק ישראלי, שירי א"י הישנה והטובה, הכל מעורבב ובתנאי שיבחר
על ידי בהתאם לגרסה הזמר והביצוע. ויש משהו מזקק ששיר רודף שיר בדיוק לפי מה שאני מעדיף במינון ובעצמה שאני
אוהב, כן אני לקוח קשה...
את אריק איינשטיין אני אוהב, במיוחד את השירים המוקדמים שלו, את הקול המעושן, הביישנות הניצוץ הממזרי בעיניים,
ההומור העצמי והצניעות, וכמה חסרה לי היום הצניעות הזאת...
אז יצאנו הג'ינג'ית ואני ועוד כמה חברים טובים, לשמוע אריק וכיוון שהמקור נדם מזמן החלטנו לנסות את הדבר הכי קרוב
הבא, את מיקי גבריאלוב שר אריק. מיקי לא צעיר, וגם קול מרשים אין לו, אבל ביצועים נהדרים ואנקדוטות משעשעות
של חברות רבת שנים עם אריק הוסיפו קצת טעם ואולי עוד נגיעה באריק לפני שיהפוך לזמר רפאים, ביחד עם הגדולים האחרים,
מיקי שר ושר איתו כל האולם, הרגשתי כאילו אנחנו קצת חוטאים לאריק ואולי אפילו מקלקלים, והג'ינג'ית אמרה שלהפך, אנחנו
דווקא זוכרים ומתגעגעים ובעצם משמרים, החלטתי שלא להחליט רק לזרום בשקט עם השירים...
![]()
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
ואני חשבתי שיצאת לצפות בסרט בעשרה שקלים
LokiMonsteR
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אז טסנו לפריז, הג'ינג'ית ואני, את האופנוע השארנו בעבודה בחנייה מקורה ותחת עינו הפקוחה של המאבטח וטוב שכך דווקא בשבע הזה
נפתחו ארובות השמיים וגשם רב נפל על העיר...
אבל אנחנו עזבנו את אורות החג וטסנו לעיר האורות לחגוג 30 (שלושים) שנות נישואים, בטיול קצת אחר בעיר גדולה וללא אופנוע, רק לראות
אם אנחנו עדיין זוכרים איך לעשות את זה, טיול של כלום, ללא תכנון או סדר יום מוחלט, זורמים עם העניינים לאן שהרוח לוקחת אותנו, רק מלון
טוב ומפנק הזמנו למדנו קצת מראש מה יש לעיר להציע לנו וזהו, עכשיו זה (כרגיל) אנחנו נגד שאר העולם...
נחתנו השדה התעופה דה גול ומשם אסף אותנו נהג פרטי למלון, חוגגים עד הסוף כבר אמרתי?
כבר בנסיעה הראשונה הבחנתי בכמות הגדולה של הדו גלגלי שנעה בכבישים למרות שמדובר על חודש דצמבר, והכביש היה רטוב, כבוד!
הצרפתים רוכבים והרבה אבל, לא ראיתי הרבה ממוגנים, זאת אומרת הם מוגנים מקור לבושים אלגנט חם אבל לא ציוד רכיבה...
![]()
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!