ציטוט נכתב במקור על ידי leonid tdi צפיה בהודעה
קודם כל תודה על סגנון מרשים בכתיבה .
יש למכונה הזו חסרונות ? על זה לא מצאתי .
יש חסרונות, אחד מהדברים שהפתיעו אותי מהמעבר ממנוע 4V למנוע 4 בשורה זה שהוא לא עובד עגול ושקט כפי שציפיתי.
מבדיקה בכמה וכמה אופנועים המצב שווה בכולם כך שלא מדובר בתקלה, גם בפורמים בחו"ל מצבעים על תחושות דומות.

סלסלת הקלצ' מרעישה מהיום הראשון גם זאת בעיה "מובנת" ומוכרת בדגם הזה, לא מדובר במשהו שמפריע או יש לו משמעות
ברכיבה או במכניקה, אבל עדיין מצופה ליותר.

האופנוע כשיצא מהמפעל כוון כמו כל אופנוע לממוצע נתון, יש בחור בחו"ל הצליח לעשות טיוניייג (כיוונון) כולל כיווני מחשב החלפה של
אגזוז ומיפוי הצתה והביא את המנוע לפעולה מושלמת על חשבון צריכת דלק קצת יותר גבוהה, והשיפור הספק ב-4 כ"ס נוספים.

לא משהו שצריך לרוץ לרבנות עליו, אבל למה לא ככה במקור?

המנוע עובד ברכיבה פתוחה על 70-80 מעלות, בחורף אפילו פחות, הבעיה שברגע שיורדים למהירות עירונית 50-60 טמפ'
המנוע עולה לכיוון ה-100 כשב-90 נכנס לעבוד המאוורר, ואז יש רעש שאני פחות אוהב.

בתדר מסוים של סל"ד יש ויברציות לכיסא שאני אישית אוהב, יש כאלה שהתלוננו.

רוכבים שרגילים לאופנועים עם מומנט עוקר הרים (זיכרונות מהוי מקס) צריכים לקחת בחשבון זמן הסתגלות על להנאה מלאה.

אגב טרם רכבתי, אבל אומרים שהורסיס החדש והאלקטרוני, שונה מהותית בחוויית הרכיבה, ייבדק ברגע שיהיה כלי זמין לרכיבה מבחן.