כל מי שחי את העולם הזה כל הזמן ולא שקוע רק במה שקורה בארץ מסתכל גם על המגמות של היצרנים בכל העולם.
במשך שנים למנוע ה-1000 של הורסיס ששורשיו נעוצים עמוק בהיסטוריה היה קלף מנצח 120 כ"ס הכי חזק ב-"אדוונצ'ר" היפני.
ליאמהה היה את ה-900 משלוש הצילינדרים, להונדה את מנוע האפריקה המשודרג, וסוזוקי עם הוי סטורם 1000 כולם בסביבות
ה-100 כ"ס פלוס מינוס.
כולם עברו עדכון כזה או אחר כשהם מחזקים את הדברים הטובים בהם מעלים קצת נפח ומרחיבים את קשת הדגמים על אותו בסיס
זהה בהונדה עלו ל-1100 ביאמהה העלו הספק ושידרגו ליקויים בסוזוקי העלו הספק ושידרגו מראה. הורסיס השתכלל כמעט בכל
התחומים אבל המנוע המוצלח נישאר זהה.
מעל מרחפים להם אופנועי העל אלה של הביוקר ועל מנת לשכנע את הלקוחות הם מתהדרים במנועים חזקים מאד 145-180 כ"ס
וכאלה עם יותר בין אופנועי העל.
עכשיו להערכתי לאחר שנים וטיפול מדויק במעטפת של הורסיס בקרוב יאותתו לנו במנוע גדול יותר וחזק יותר לתת פייט טוב יותר
לליגה הבחירה ולקרוץ להם באמינות יפנית במחיר מופחת אבל עם מעטפת ביצועים לא פחות טובה...
ולמה?
מתלי הסקייהוק של הורסיס משחקים גם אצל המתחרים מגרמניה, היכולת של הורסיס לרדת לשטח נמוכה וזה לא המגרש שלו בכלל
שם ישאר מקום לאפריקה במחיר של אובדן יכולות כביש, הטרייסר פונה לכיוון הצעירים ומכונות הסטאנדס והפעלולים ולא לתיור מהיר
ולכן נישאר רק הויסטרום שהוא...הונדה...
לדעתי במקום שבו יושבים המהנדסים של קאוואסקי יש פוסטר גדול של המולטיסטרדה והבימר המהיר ומישהו שם שותה הרבה תה
ירוק ומחשב איך מכניסים את המנוע של ה-H2 לגוף של הורסיס...
רגע מה?
*תזכרו מי אמר את זה ראשון.