עמוד 63 מתוך 79 ראשוןראשון ... 1353616263646573 ... אחרוןאחרון
תוצאות 931 עד 945 מ 1175

אשכול: פלסטיקים, שרשרת, ומחשב מנוע - KAWASAKI Versys 1000 TL - חיים משותפים.

  1. #931
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887

    פלסטיקים, שרשרת, ומחשב מנוע - KAWASAKI Versys 1000 TL - חיים משותפים.

    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    לא הבנתי למה אתה מבקש עוד סוסים לווסיס מחב' Kawasaki Heavy Industries .. עדיין זה לא GS, שהוא יותר חלש/פחות סוסים ב SPEC מהקיים שלך, ועדיין אתה חולם עליו בלילה ונלחם עם עצמך שאתה ממש לא מוכן להוציא עוד כמה לירות לחלום הרטוב שלך מבוואריה
    הGS חזק מהורסיס ב18 כח סוס
    פלוס 40 ניוטן מטר יותר מומנט שזה המון

  2. #932
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    לא הבנתי למה אתה מבקש עוד סוסים לווסיס מחב' Kawasaki Heavy Industries .. עדיין זה לא GS, שהוא יותר חלש/פחות סוסים ב SPEC מהקיים שלך, ועדיין אתה חולם עליו בלילה ונלחם עם עצמך שאתה ממש לא מוכן להוציא עוד כמה לירות לחלום הרטוב שלך מבוואריה
    כל מי שחי את העולם הזה כל הזמן ולא שקוע רק במה שקורה בארץ מסתכל גם על המגמות של היצרנים בכל העולם.

    במשך שנים למנוע ה-1000 של הורסיס ששורשיו נעוצים עמוק בהיסטוריה היה קלף מנצח 120 כ"ס הכי חזק ב-"אדוונצ'ר" היפני.
    ליאמהה היה את ה-900 משלוש הצילינדרים, להונדה את מנוע האפריקה המשודרג, וסוזוקי עם הוי סטורם 1000 כולם בסביבות
    ה-100 כ"ס פלוס מינוס.

    כולם עברו עדכון כזה או אחר כשהם מחזקים את הדברים הטובים בהם מעלים קצת נפח ומרחיבים את קשת הדגמים על אותו בסיס
    זהה בהונדה עלו ל-1100 ביאמהה העלו הספק ושידרגו ליקויים בסוזוקי העלו הספק ושידרגו מראה. הורסיס השתכלל כמעט בכל
    התחומים אבל המנוע המוצלח נישאר זהה.

    מעל מרחפים להם אופנועי העל אלה של הביוקר ועל מנת לשכנע את הלקוחות הם מתהדרים במנועים חזקים מאד 145-180 כ"ס
    וכאלה עם יותר בין אופנועי העל.

    עכשיו להערכתי לאחר שנים וטיפול מדויק במעטפת של הורסיס בקרוב יאותתו לנו במנוע גדול יותר וחזק יותר לתת פייט טוב יותר
    לליגה הבחירה ולקרוץ להם באמינות יפנית במחיר מופחת אבל עם מעטפת ביצועים לא פחות טובה...

    ולמה?

    מתלי הסקייהוק של הורסיס משחקים גם אצל המתחרים מגרמניה, היכולת של הורסיס לרדת לשטח נמוכה וזה לא המגרש שלו בכלל
    שם ישאר מקום לאפריקה במחיר של אובדן יכולות כביש, הטרייסר פונה לכיוון הצעירים ומכונות הסטאנדס והפעלולים ולא לתיור מהיר
    ולכן נישאר רק הויסטרום שהוא...הונדה...

    לדעתי במקום שבו יושבים המהנדסים של קאוואסקי יש פוסטר גדול של המולטיסטרדה והבימר המהיר ומישהו שם שותה הרבה תה
    ירוק ומחשב איך מכניסים את המנוע של ה-H2 לגוף של הורסיס...

    רגע מה?

    *תזכרו מי אמר את זה ראשון.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  3. #933
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    ...הטרייסר פונה לכיוון הצעירים ומכונות הסטאנדס והפעלולים ולא לתיור מהיר...
    הטרייסר רחוק מלהיות מכונת פעלולים. אולי ה-mt הרגיל עונה על ההגדרה אבל ממש לא הטרייסר. בדור הראשון ואולי גם קצת לאחריו הטייסר היה פלטפורמה לפעלולים. בדגמים האחרונים האריכו את הזרוע האחורית ובדגם האחרון שינו גם את הגאומטריה של השלדה כך שלא נשאר זכר למכונת הפעלולים. עכשיו זו מכונת פיתולים (בכבישים צפופים ואיטיים).

  4. #934
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    ...
    רגע מה?

    *תזכרו מי אמר את זה ראשון.
    במת "רגע מה"
    ה GS ממש לא יותר חזק ולא יותר מהיר הרי. זה שהמולטי או הקטום בליגה של הכי מהירים אולי הם גם ככה אובר של האובר קיל (והוורסיס סתם אובר קיל כזה ברגיל 'תה יודע).
    מנוע ה H2 ד"א זה אותו מנוע ZX10/SX/וורסיס עם מגדש על.. אתה בטוח שיושב לו שם איזה ג'פוניז ומפנטז להכניס עוד אורווה לוורסיס? (אולי שיעמוד ביורו-5/6/7 יוסיפו עוד כמה סמקים)
    קיצר - אכלת לנו ת'ראס עם כפית
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  5. #935
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    הטרייסר רחוק מלהיות מכונת פעלולים. אולי ה-mt הרגיל עונה על ההגדרה אבל ממש לא הטרייסר. בדור הראשון ואולי גם קצת לאחריו הטייסר היה פלטפורמה לפעלולים. בדגמים האחרונים האריכו את הזרוע האחורית ובדגם האחרון שינו גם את הגאומטריה של השלדה כך שלא נשאר זכר למכונת הפעלולים. עכשיו זו מכונת פיתולים (בכבישים צפופים ואיטיים).
    אופי המנוע קובע את הסגנון, למתלים לגודל הגלגלים ולשלדה נישאר לעשות את השאר נכון שהפלטפורמה של הטריסר שונתה לטובה עידון ותחושת GT
    אבל הלב העצבני תחום פעולה נמוך והילוכים קצרים עדיין גורמים לו להיות הרבה יותר עצבני אל מול הורסיס, יש שאוהבים את זה ומוכנים לסלוח על
    השובבות ויש כאלה שפחות.


    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    במת "רגע מה"
    ה GS ממש לא יותר חזק ולא יותר מהיר הרי. זה שהמולטי או הקטום בליגה של הכי מהירים אולי הם גם ככה אובר של האובר קיל (והוורסיס סתם אובר קיל כזה ברגיל 'תה יודע).
    מנוע ה H2 ד"א זה אותו מנוע ZX10/SX/וורסיס עם מגדש על.. אתה בטוח שיושב לו שם איזה ג'פוניז ומפנטז להכניס עוד אורווה לוורסיס? (אולי שיעמוד ביורו-5/6/7 יוסיפו עוד כמה סמקים)
    קיצר - אכלת לנו ת'ראס עם כפית
    ל GS יש אם אני לא טועה 136 כ"ס זה יותר ממה שישי לורסיס. במאוץ מול הורסיס הבימר לקח בהתחלה ורק ממש לקראת הסיום השווה.
    בתרגום לרכיבת תיור ארוכה הבימר זוכה. ולהערכתי במהירות של 200 קמ"ש וצפונה מרגיש יותר בבית.
    וכן אני בטוח שיש מישהו שיושב בלילה וחושב איך מוסיפים לורסיס עוד כ"ס לא צריך הרבה אבל זה משהו שמתבקש מול התחרות.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  6. #936
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    וורסיס עם סופרצ'ארג'.

    הרעיון נחמד.



    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  7. #937
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    ל GS יש אם אני לא טועה 136 כ"ס זה יותר ממה שישי לורסיס. במאוץ מול הורסיס הבימר לקח בהתחלה ורק ממש לקראת הסיום השווה.
    בתרגום לרכיבת תיור ארוכה הבימר זוכה. ולהערכתי במהירות של 200 קמ"ש וצפונה מרגיש יותר בבית.
    וכן אני בטוח שיש מישהו שיושב בלילה וחושב איך מוסיפים לורסיס עוד כ"ס לא צריך הרבה אבל זה משהו שמתבקש מול התחרות.
    לא הבנתי..למה לעשות בדיקת פתיחות בין שני כלי אדוונצ'ר-תיור? ולמי מבין כל ה 99.98% מהרוכשים הפוטנציאלים זה משנה? (אלא אם כן אתה מהפרומיל אלו שכן משנה להם, אז אני חוזר בי). בוא אגל לך סוד - ברוב הגדול של המקרים כשאני עומד ברמזור עם עוד דו"ג מעל ה 400~500 סמ"ק, אני כמעט תמיד מאיץ פחות טוב ממנו !!!, ולא רק מבחירה כי אני ממש לא יודע (ולא מעוניין במת ללמוד) איך להאיץ כמו חנזיר גז, עם כל בקרת האחיזה 170 כ"ס וה 13+ קג"מים שיש ל 1293 סמ"קים המסכנים של ה K.
    200 קמ"ש וצפונה? ... למה? ... אולי אם זה היה מולטי או איזה סופר אדוונצ'ר 1290 לשחרר פעם ב.. את הקופיקו, אולי. מי שמחפש להרגיש בבית מעל 200 עם אדוונצ'ר, לאידע
    ותמיד יהיה מישהו שחושב להוסיף, לכל דבר ובכל תחום ד"א
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  8. #938
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    לא הבנתי..למה לעשות בדיקת פתיחות בין שני כלי אדוונצ'ר-תיור? ולמי מבין כל ה 99.98% מהרוכשים הפוטנציאלים זה משנה? (אלא אם כן אתה מהפרומיל אלו שכן משנה להם, אז אני חוזר בי). בוא אגל לך סוד - ברוב הגדול של המקרים כשאני עומד ברמזור עם עוד דו"ג מעל ה 400~500 סמ"ק, אני כמעט תמיד מאיץ פחות טוב ממנו !!!, ולא רק מבחירה כי אני ממש לא יודע (ולא מעוניין במת ללמוד) איך להאיץ כמו חנזיר גז, עם כל בקרת האחיזה 170 כ"ס וה 13+ קג"מים שיש ל 1293 סמ"קים המסכנים של ה K.
    200 קמ"ש וצפונה? ... למה? ... אולי אם זה היה מולטי או איזה סופר אדוונצ'ר 1290 לשחרר פעם ב.. את הקופיקו, אולי. מי שמחפש להרגיש בבית מעל 200 עם אדוונצ'ר, לאידע
    ותמיד יהיה מישהו שחושב להוסיף, לכל דבר ובכל תחום ד"א
    הGS זה חיית מומנט, אין אף אדוונצ׳ר למיטב ידיעתי שמתקרב עליו.

  9. #939
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    לא הבנתי..למה לעשות בדיקת פתיחות בין שני כלי אדוונצ'ר-תיור? ולמי מבין כל ה 99.98% מהרוכשים הפוטנציאלים זה משנה? (אלא אם כן אתה מהפרומיל אלו שכן משנה להם, אז אני חוזר בי). בוא אגל לך סוד - ברוב הגדול של המקרים כשאני עומד ברמזור עם עוד דו"ג מעל ה 400~500 סמ"ק, אני כמעט תמיד מאיץ פחות טוב ממנו !!!, ולא רק מבחירה כי אני ממש לא יודע (ולא מעוניין במת ללמוד) איך להאיץ כמו חנזיר גז, עם כל בקרת האחיזה 170 כ"ס וה 13+ קג"מים שיש ל 1293 סמ"קים המסכנים של ה K.
    200 קמ"ש וצפונה? ... למה? ... אולי אם זה היה מולטי או איזה סופר אדוונצ'ר 1290 לשחרר פעם ב.. את הקופיקו, אולי. מי שמחפש להרגיש בבית מעל 200 עם אדוונצ'ר, לאידע
    ותמיד יהיה מישהו שחושב להוסיף, לכל דבר ובכל תחום ד"א
    ערנצ'וק ידידי הטוב ורב המעללים, כשמדברים על דינמיות של אופנוע, כוח משיכה, או יכולת, צריך לבדוק בנתונים שווים, קח שני אופנועים סעו באותו
    הילוך ובאותה מהירות נניח 80 קמ"ש בהילוך 6 ותבדקו סל"ד, עכשיו ביחד תנו משיכה למצערת עד הסוף האופנוע החזק יותר יתחיל לפתוח פער
    עד גבול מסוים, בדרך כלל למנוע עם יותר כ"ס יהיה יותר קל לבנות מהירות. לא מדובר על פתיחה מ-0 קמ"ש.

    עכשיו זה לא אומר שלמנצח יש ז יותר גדול, זה אומר שלאופנוע שלו יש יכולת משיכה (טורק) גדולה יותר, כי יש לו יותר סוסים באורווה ולמה זה טוב?
    כי אם עקפת רכב וממול מגיע רכב אחר במהירות, במשיכה זריזה של המצערת אתה מסיים עקיפה בטוחה שהתחילה ב-100 קמ"ש והסתיימה בשנייה
    וחצי ב-160 קמ"ש לפני שמי מהנהגים הבין בכלל את הסיטואציה. עכשיו ככל שיש יותר סוסים שמשתתפים בחגיגה זמן הסכנה מתקצר.

    פתיחה ברמזור שייכת לדור הקמיקזות/שליחים/רוכבים מתים והפסיק לעניין אותי לפני כ-4 עשורים, כך גם אפס למאה וגם רכיבה צפונה מ-200 למרות שזה נחמד פעם בעשור עדיין...

    הטורק הזה מבחנתי הוא מהות האופנוע רכבת ההרים הפרטית שלי ההתמכרות יכולת השילוח ממצב א' למצב ב' היא הריגוש האמתי והסייען לרכיבה טכנית טובה יציאה מסיבוב חד במשיכה חזקה תוך שמירת קו היא סוג של אומנות מבחנתי, הוסף על כך בלימת מנוע זהה למשיכה ותקבל חיסכון אדיר בהחלפת רפידות בלם, מניעת נענועי שילדה ורכיבה אחידה ללא העברות משקל מיותרות.

    אין דבר כזה יותר מדי כוח!
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  10. #940
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    ילדים תפסירו לריב.
    יש שאוהבים בלונדיניות, יש האוהבים ג'ינג'יות, יש האוהבים ברונטיות (הבנתם את הפרנציפ).
    יש האוהבים רזות, יש האוהבים שמנמנות (שוב - הבנתם את הפרנציפ).
    הנ"ל נכתב בלשון זכר מפאת נוחות, אבל מיועד לשני המינים (בחלק הראשון יש להוסיף קרחים אם מדובר על מה האופציות של המין היפה).
    בדיוק באותו אופן, ההעדפות הן עניין של טעם אישי. טעם, אגב, עשוי להשתנות עם השנים. אז אין כאן טוב יותר או פחות, יש רק מתאים יותר או פחות. ולמתי.

  11. #941
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    זה נכון שזה עניין של טעם אבל רוב הרוכבים יעדיפו מנוע עם עקומת ממונט שטוחה וגבוהה על כח סוס גבוה

  12. #942
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    ערנצ'וק ידידי הטוב ורב המעללים, כשמדברים על דינמיות של אופנוע, כוח משיכה, או יכולת, צריך לבדוק בנתונים שווים, קח שני אופנועים סעו באותו
    הילוך ובאותה מהירות נניח 80 קמ"ש בהילוך 6 ותבדקו סל"ד, עכשיו ביחד תנו משיכה למצערת עד הסוף האופנוע החזק יותר יתחיל לפתוח פער
    עד גבול מסוים, בדרך כלל למנוע עם יותר כ"ס יהיה יותר קל לבנות מהירות. לא מדובר על פתיחה מ-0 קמ"ש.

    עכשיו זה לא אומר שלמנצח יש ז יותר גדול, זה אומר שלאופנוע שלו יש יכולת משיכה (טורק) גדולה יותר, כי יש לו יותר סוסים באורווה ולמה זה טוב?
    כי אם עקפת רכב וממול מגיע רכב אחר במהירות, במשיכה זריזה של המצערת אתה מסיים עקיפה בטוחה שהתחילה ב-100 קמ"ש והסתיימה בשנייה
    וחצי ב-160 קמ"ש לפני שמי מהנהגים הבין בכלל את הסיטואציה. עכשיו ככל שיש יותר סוסים שמשתתפים בחגיגה זמן הסכנה מתקצר.

    פתיחה ברמזור שייכת לדור הקמיקזות/שליחים/רוכבים מתים והפסיק לעניין אותי לפני כ-4 עשורים, כך גם אפס למאה וגם רכיבה צפונה מ-200 למרות שזה נחמד פעם בעשור עדיין...

    הטורק הזה מבחנתי הוא מהות האופנוע רכבת ההרים הפרטית שלי ההתמכרות יכולת השילוח ממצב א' למצב ב' היא הריגוש האמתי והסייען לרכיבה טכנית טובה יציאה מסיבוב חד במשיכה חזקה תוך שמירת קו היא סוג של אומנות מבחנתי, הוסף על כך בלימת מנוע זהה למשיכה ותקבל חיסכון אדיר בהחלפת רפידות בלם, מניעת נענועי שילדה ורכיבה אחידה ללא העברות משקל מיותרות.

    אין דבר כזה יותר מדי כוח!
    שוב, אתה מביא פה כל מיני נתונים (שאני ד"א מכיר יודע וכו'...) והשוואות שלא בדיוק רלוונטיות לתחושה תכלס כשלוקחים כלי וממש בפועל רוכבים עליו, תרכב תעשה השוואה ותחליט מה שתחליט.
    גם ככה הרי בסוף, הג'ינג'ית תכריע אם טוב לה מאחור לישיבה או שלא
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  13. #943
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
    ילדים תפסירו לריב.
    יש שאוהבים בלונדיניות, יש האוהבים ג'ינג'יות, יש האוהבים ברונטיות (הבנתם את הפרנציפ).
    יש האוהבים רזות, יש האוהבים שמנמנות (שוב - הבנתם את הפרנציפ).
    הנ"ל נכתב בלשון זכר מפאת נוחות, אבל מיועד לשני המינים (בחלק הראשון יש להוסיף קרחים אם מדובר על מה האופציות של המין היפה).
    בדיוק באותו אופן, ההעדפות הן עניין של טעם אישי. טעם, אגב, עשוי להשתנות עם השנים. אז אין כאן טוב יותר או פחות, יש רק מתאים יותר או פחות. ולמתי.
    אין מריבה.. סתם מנסה לכוון את שושנה לזה שיקח עוד סיבוב, או שפשוט יקח כלי שהוא לא מכיר לטיול הבא כדי ממש לחוות את ההרגשה על כלי אחר:
    * מולטי 1200/1260 או ה V4 החדש
    * הקטום הסופראדוונצ'ר 1290
    * ה GS 1250 , למרות שהוא כבר נתן טיול בספרד עם ה 1200 (החדש יש לו תזמון שסטומים משתנה, לאידע כמה הבדל יש בינו לבין ה 1200 הקודם)
    איחלתי לפנסיונר המשטרתי בהצלחה
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  14. #944
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    אין מריבה.. סתם מנסה לכוון את שושנה לזה שיקח עוד סיבוב, או שפשוט יקח כלי שהוא לא מכיר לטיול הבא כדי ממש לחוות את ההרגשה על כלי אחר:
    * מולטי 1200/1260 או ה V4 החדש
    * הקטום הסופראדוונצ'ר 1290
    * ה GS 1250 , למרות שהוא כבר נתן טיול בספרד עם ה 1200 (החדש יש לו תזמון שסטומים משתנה, לאידע כמה הבדל יש בינו לבין ה 1200 הקודם)
    איחלתי לפנסיונר המשטרתי בהצלחה
    יש הבדל של 10 בין סוס בין ה1200 ל1250 וגם 10 ניוטן מטר ממונט, זה מורגש.

  15. #945
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    שימו לב לדבר הבא:




    עכשיו לנתונים זכרו שמדובר במודל 1991




    מה ניתן ללמוד מהנתונים לגבי הדינוזאור הזה?

    ב-9500 סל"ד המנוע יפיק 143 כ"ס (שכל אחד יחשב מול האופנוע שלו)
    בפועל ב- 9600 סל"ד הכוח בגלגל האחורי יהיה 130 כ"ס בגלל אובדני כוח מסוימים.
    אבל שיא הטורק (המשיכה) יגיעו כבר ב- 8000 סל"ד.

    היינו המנוע יהיה בשיאו כבר מ-8000 סל"ד ויש לו עוד 1600 סל"ד עד לעוצמה מלאה.

    בפועל מדובר באופנוע שימשוך בצורה חזקה מאד ויכולת צבירת המהירות שלו והתאוצה תהיה אדירה במנוע גמיש.
    עכשיו שכל אחד יבדוק מול תוצרת המנוע שלו את הנתונים כבסיס להשוואה על מנת להבין את המשמעיות.

    זו בעצם כל התורה על רגל אחת.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

אשכולות דומים

  1. אורך חיים שרשרת/ גלג"ש
    על ידי Manta בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 25-07-2017, 17:12
  2. מהו אורך חיים של מנוע 600 ומעל 4 צילינדר ממוצע?
    על ידי EvyatarMusseri בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 18-05-2017, 22:20
  3. תוחלת חיים מנוע גוימקס 250
    על ידי Turhtk39 בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 10-03-2017, 20:16
  4. מחפש מנוע של Kawasaki KLX 2001 דגם אירופאי הזרקה
    על ידי inSection בפורום פורום קנייה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 24-06-2016, 12:39
  5. Kawasaki versys 650 2015/6 כיוון גובה מושב (כ"ע)
    על ידי Danny בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 05-06-2016, 08:35

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO