לא פלא שההגדרה של שושני לגמיש היא קצת, אפעס, של איש זקן.
ולא, העובדה שאתה מצליח לקשור את השרוכים בעמידה, היא לא אומדן לגמישות.![]()
למיטב זיכרוני ה4 בשורה של פעם לא זזו בסל״ד נמוך ולא היו לינארים, בגלל זה קראו להם סקרימרים.
חסד נעורים לפעמים מעוור
נערך לאחרונה על ידי Dresdner; 15-07-2021 בשעה 19:29.
לא פלא שההגדרה של שושני לגמיש היא קצת, אפעס, של איש זקן.
ולא, העובדה שאתה מצליח לקשור את השרוכים בעמידה, היא לא אומדן לגמישות.![]()
קראו להם סקרימרים כי החברה שידעו לשלוט עליהם נהגו להגיע למנתק ההצתה בכל הזדמנות זה לא הייתה בעיה גדולה
אם נזכור שלאופנועים אז היו רק חמישה הילוכים, מי שהחזיק בבני האלים הנ"ל היו יחידי סגולה שהבינו מה הם עושים
בדר"כ ואחר כך הצטרפו למעגל בעלי הממון שגם ריסקו רבים מהם, החל מאמצע שנות השמונים ועד לאמצע שנות התשעים
שלטו באופן מוחלט האופנועים הנ"ל בליגת הסופר ספורט בארץ.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
עדיין הם לא היו גמישים כמו אלו של היום והיו ידועים בבורת בעקומת הכח.
ימאהה כבר זיהתה את הבעיה הזאת ושמה את הEX UP במערכת הפליטה ובגלל זה חתול הרעם המיתולוגי שלהם היה ידוע כגמיש בחבורה.
פעם היו מעבירים הילוכים ב4 בשורה הרבה יותר גבוה ממה שהיום כדי ליצר מומנט.
45009 ק"מ
![]()
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אחשלו, רכיבות מבחן על כלים פוטנציאלים אולי לא מלמדות הכל אבל מלמדות יותר מהשוואת טבלאות נתונים. מסכים שטורק הוא הנתון שמתבטא בהנאה מכוח אבל כמו ערני חושב שערימות הכוח שמוצעות כיום הן לא בעיה. כל האדוונצ'רס הגדולים משייטים ב 150 וחוצים את ה -200. אף רוכב לא צריך יותר מזה ושנינו לא מכירים רוכב שמיצה את הביצועים שהכלים האלה מציעים. רואים את זה במסלול ובשטח. ההבדל בביצועים (חוץ מתאוצה בקו ישר) הם יכולות הרוכב.
אז מדובר בשאלה של פאן וכדי להבין באמת אם אתה מעדיף בלונדיניות ג'ינגיות או שחרחורות פשוט תבדוק. רק בלי גומי יפני ירוק. תבדוק כדי לעבר את השכל. כשרכבתי על הוורסיס שלך לא התלהבתי או נחרדתי אבל גם לא מיהרתי לחרוץ גורלות. אתה ישר קפצת עם הידיעה שארפכשד נוראי עבורך. מה שאני מנסה להגיד -יכול להיות שהוא באמת לא בשבילך ויכול להיות שהחלטת עוד לפני שעלית עליו. חבר תסריט שבו הוורסיס הוא לא האופנוע שלך ואז תבין אם הסרט או הסוס הנוכחי מהנה או לא.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
בגלל זה העלו סמקים ונתנו יותר בשר בנמוך, ולא העלו את הסוסים למעל 200.
ראה ערך היאבוסה או ZZR1400 (אלו עם סביבות ה 200 סוסים, אבל יכלו לתת להם יותר ולשלם על פחות קג"מ) סופרדיוק GT עם שני צילינדרים ענקיים ולא יותר מ 173 סוסים אבל כ 14 קג"מ, או ה K1300 עם 175 סוסים (מוצהר ע"י הבווארים, בטח מאבד לא מעט בדרך לגלגל ממפרקי גל ההינע) אבל עם יותר מ 13 קג"מ שמגיעים נמוך יחסית.. סיבוב קרוב לבית מוכר נלקח בכ 50 קמ"ש על שישי, ואח"כ מאיץ חזרה בכייף
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
בדרך כלל הנתונים של כח הסוס של במוו הם בגלגל כמו רוב היצרנים בימינו אבל בבדיקות על דיינו לרוב אופנועי במוו הכי קרובים לכח הסוס המוצהר
וואלה... אז ל K13 יש 175 סוסים?אמיתי?
כנראה התרגלתי
בכל מקרה, לעינייננו - בעשור+ האחרון עשו ממש הפרדה בין סופרספורט ליטר/וקצת (לטובת זיהום היורו 5 מבלי לאבד סוסים) לבין הייפרספורטוררים. הסופרספורטים למרות שהם ליטר וקצת יהיו כבר סקרימרים לעומת הקטרים עטירי הסמקים מעל הליטר 200 ++.
ושוש, אתה שוב מביא נתונים.. זה לא מרגיש ככה תכלס על הכביש בחלק נכבד מהמקרים (למרות שאתה לוקח נתונים יבשים ומצפה לקבלות) - בעיקר מן הסתם עם הרוכב הנכון שמתחבר למכונה מתחתיו!!!
היה בפולגז הישן ישן מבחן של פרידמן ל K1200S, כלי עם 167 סוסים ויותר מכ 12 קג"מ. בעוונותיי היה לי כזה 5 שנים לפני ה 1300. קטר שמושך בכל סל"ד (היה קצת יותר ספורטיבי מה 1300, פחות ליניארי אבל עדיין, 'פלצת). החליף את ה ZZR1100 הישיש, והבדלים היו מורגשים בהכל.. טוב נו, נתונים - לזיזי היה "רק" 147 סוסים וכ 11.5 קג"מ.
אממה, במבחן בפולגז, טיל הליווי ל K12S היה היורש של ה ZZR - הציפור השחורה של הונדה הוא ה CBR1100XX (לא כזה הו-הה לעומת ה K, כלי מיושן יחסית עם "רק" 150 וקצת סוסים וקצת פחות מ 12 קג"מ) שבטח כנראה היה גם בן כמה שנים טובות מול הבימר החדש. בפתיחות/רול-און הציפור השאירה לבימר ההכי-חזק-עד-לאותו-זמן של הבווארים אבק בכמעט ק"מ הראשון זכור לי.
מצד שני, ה K12 לא היה פראייר בכלל - מסתבר שהיד הראשונה שרכשתי ממנו את הכלי רכב חזק ונתן בראש ללא מעט ספורטיבים ליטרים!!!, זה מכמה וכמה עדויות של רוכבים שלא קשורים לבעלים הקודם, בפגישות אקראיות בכל מיני מפגשים או טיולים (זיהו את ה K כי היה ייחודי בצביעה בעיקר)
ההונדה הציפור CBR1100XX היתה לחבר מהשכונה שמציין שהיא ממש מהירה וחזקה בעיקר גם אחרי המאה השנייה וצפונה ללא כל מאמץ ועוד כלי שלא שמרו עליו יותר מדי בן יותר מ 10+ !! ולא הרגיש ככה עם כלים יותר חזקים.
למה בלבולי השכל?, כדי לתת פרספקטיבה על כל מיני חוויות תכלס על הכביש למול נתונים יבשים מכל מיני רוכבים (כולם יהודים, אז יש אפילו יותר דעות)
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
באיזור של 175 כח סוס, הבדיקות על דיינו משתנות ממקום למקום בגלל הלחות שבאוויר גובה מקום הבדיקה ועוד, ביפנים ראיתי שלפעמים יש פער גדול אבל בבמוו יש הבדלים קטנים שגם אותם אפשר להסביר בגלל ההבדלים בין המקום שהדיינו עבד בבמוו לבין המקום שהמגזין עשה את הבדיקה
בGS יש הבדלים של בערך 5 ל 6 כח סוס בXR900 היה הבדל של 2 כח סוס.
![]()
45678 ק"מ
סייד קיק, אז אחרי הסטייה למקומות אחרים, יצא לי לרכוב המון בחודש האחרון, החיים שזורקים אותך לכיוונים אחרים המחשבות
ונקודות הצומת שהחיים מזמנים לך, גורמים לך לעצור לקחת אוויר ולנסות לחשוב הלאה, כי כשאתה נמצא באמצע המרוץ אתה
מוכוון מטרה, אתה מתעלם מהמון דברים בשביל לצבור כוח להמשך, אתה מנדב את כלל המשאבים שלך, היכולות שלך לדרך שמתחת
לרגלים, ואז זה לא נכון לעצור אבל כשאתה מגיע לצומת הלחץ מאחור מתפוגג ויש לך עכשיו את האפשרות לבחור נתיב חדש, נקי,
חף מלחצים ורעשי רקע זה הזמן להאט (אני אף פעם לא עוצר ממש, אני מוריד הילוך, נע על המומנט, סורק את העבר, מחבר את הווה,
ומתרגש אל העתיד) מצאתי זמן לחשוב על התחלות חדשות ולציין את הדברים החשובים באמת וככה בגיל 56 (היום יום הולדת) התקעקעתי
בגב בדבר הכי חשוב שיש לאדם עלי אדמות בקעקוע שמסמל משפחה,
הסיומת הזאת היתד, נותן לי כוח ומאפשר לראות הרבה יותר טוב הלאה, הורסיס רץ והרבה, עושה עבודה נהדרת בכל כך הרבה תחומים,
שהתשובה פשוט מכה בי, אין לי אישית מה לחפש אצל המתחרים, הבימר ישאר אולי עתיד, בינתיים אנחנו ממשכים הלאה, סוס מנצח לא מחליפים
לא חוסמים שור בדישו ואין שום סיבה אמתית לעשות זאת, יש מספק זמן לחשוב, להחליט ולחכות לרגע הנכון, כרגע זה לא הזמן כרגע.
זה לא אומר שלא קבעתי לי עוד רכיבות מבחן, אני אוהב להיות מוכן, לדעת להכיר את הדרישות שלי, מהשוק ומה יש לו להציע. עכשיו אני כמו ילד
בחנות ממתקים:
![]()
נערך לאחרונה על ידי השושנים; 23-07-2021 בשעה 08:15.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
ככה נראה גב של בן 56?
וואי הלוואי עליי
מזל טוב לקפטן ג'פטו
בנימה של נאור על הגב:
שבנים יהללוך וגברים יענגוך
שתזכה תמיד בבוקר לראות את הבליטה מתחת לשמיכה.
שתהיה גמיש ותמיד תרגיש
'תמשיך להרכיב וגם לרכב .
ובקווא(סאקי) תמשיך להיות מאוהב.
אוהב אותך יא אח
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
מברוק שושני.
אצלי האריות אורבים בסבך אז לא רואים אותם.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021