עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 31

אשכול: כלים מוגבלים לA1 - איך נהיה להם שוק כזה גדול ?

  1. #16
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    157
    מה שמצחיק זה שמי שעושה A1 וקונה כלי מוגבל, 99 אחוז לא יודע לרכב עליו באמת.
    שהיה לי את הנינגה 250, ראיתי אנשים במסלול או יום רכיבה, פשוט לא יודעים לרכב ורוכבים על כלי שגדול עליהם בהרבה

  2. #17
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    32
    +1 לתגובה של מטרונום. כלי מוגבל בקטגוריה l2, מאפשר לעצמאים הטבות מס רציניות: זיכוי על המעמ בקניית כלי חדש , הכרה לצרכי מס בהוצאות כולל טסט, טיפולים, ביטוחים, מיגונים, ציוד רכיבה.

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של ees
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    565
    ציטוט נכתב במקור על ידי Mortar צפיה בהודעה
    באמת ??? טוב לדעת!
    מדובר בעצמאים

  4. #19
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    77
    ההכרה למס לעצמאים תלויה באופי העבודה והנסיעות וכמובן ברו"ח שלך.
    מכיר כאלו שאכן הצטיידו בכלי מוגבל בגלל הרו"ח שלהם, ומכיר לפחות אחד שלא (אני).

  5. #20
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    195
    לפני שמי מיכם מתלהב מהאופציה הזו הנפתחת בפני עצמאים, קחו בחשבון שעל פי חוק עליכם גם להצהיר בביטוח החובה שהכלי משמש לעסק ועל הדרך תכינו הרבה הרבה כסף לשלם...

  6. #21
    יש אנשים עם ניסיון שמגיל קטן רוכבים, ויש כאלה בשביל הפוזה, נכון זה שלב אידיוטי להעלות על קלים גדולים, אבל מי שעולה על כלים אני חושב שהוא לא טיפש. למרות שיש אחוז מסויים של כאלה שהם כן טיפשים. אני יכול להגיד לך מניסיון בתור אחד שעלה מקטנוע 125 סמק ל-700 סמ"ק, שכולם חשבו שאני מטומטם וכו', והייתי הולך לבצפר בכיתה יב עם אופנוע 700 סמק, אבל לא הייתי עד כדי טיפש, למדתי על האופנוע הרבה, קראתי עליו באינטרנט הרבה וניסיתי כמה שיותר ללמוד עליו, הדבר היחיד שבאמת שאני יכול להודות שהיה טיפשי, שעליתי עליו בלי לדעת הילוכים, אבל זה היה בגלל שהוא עמד אצלי קצת בבית ולא יכלתי לסוע עליו ואז לא הצלחתי להתאפק הוצאתי אותו לסיבוב אמרתי מה שיהיה, יהיה, כוס אמק! התחלתי לאט לאט הייתי על הילוך ראשון איזה שעה עד שהבנתי תקטע, לאט לאט התחלתי גם קצת לנסות להעביר הילוכים עד שהצלחתי ללמוד את הכלי. אז שוב נחזור להתחלה, לגבי הנושא שלך, אנשים קונים כלים מוגבלים כי זה בדרך כלל אנשים בני 18-21 שאין להם אפשרות ל-A, או כאלה שאין להם כוח להגדיל את הרישיון ואז קונים אופנוע A1 מוגבל ואז משחררים לו תהגבלה וככה פתרת את הפתרון של טסט, בקיצור לא חסר סיבות בשביל לקנות כלי A1.
    Supermoto Rider
    SMC690R 2021
    Instagram & TikTok: Yadin_Tal

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    אנשים כותבים פה על חוסר הניסיון של בעלי רישיון A1, כאילו הם עצמם נולדו עם קליפ-אונים ביד ויכולת רכיבה של ולנטינו רוסי.

    עדכון חשוב: כולנו נולדו כ"רוכבים מתחילים". אין יוצאים מן הכלל בעניין הזה.
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  8. #23
    Member הסמל האישי של arieelberg
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    75
    יש לי A1 משנת 1991, עוד לפני שכמה מכאן נולדו
    ולא מרגיש צורך לשדרג עדיין...
    אם תרצו, אין, זו אגדה!

  9. #24
    ציטוט נכתב במקור על ידי עמיר צפיה בהודעה
    לפני שמי מיכם מתלהב מהאופציה הזו הנפתחת בפני עצמאים, קחו בחשבון שעל פי חוק עליכם גם להצהיר בביטוח החובה שהכלי משמש לעסק ועל הדרך תכינו הרבה הרבה כסף לשלם...
    לפי הגדרות הפוליסה בפול שימוש באופנוע ״פרטי״ כולל גם שימוש לצרכים עסקיים של בעל האופנוע.

    לצורך הפשטות - אופנוע שנרכש ומוחזק כתחליף לרכב צמוד - נחשב פרטי.

    ולא רק עצמאים - גם כשכיר, אופנוע צמוד פטור משווי שימוש בתלוש.

  10. #25
    Senior Member הסמל האישי של ees
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    565
    ציטוט נכתב במקור על ידי Metronome_ צפיה בהודעה
    לפי הגדרות הפוליסה בפול שימוש באופנוע ״פרטי״ כולל גם שימוש לצרכים עסקיים של בעל האופנוע.

    לצורך הפשטות - אופנוע שנרכש ומוחזק כתחליף לרכב צמוד - נחשב פרטי.

    ולא רק עצמאים - גם כשכיר, אופנוע צמוד פטור משווי שימוש בתלוש.
    בבקשה תסביר, כי אני יודע שברגע שהאופנוע נכנס להוצאות כלפי רשויות המס, ההגדרה בחובה צריכה להיות תחת "בעלות: אחר" ולא "פרטי". אם יש לך מידע אחר מאד אשמח לדעת.

  11. #26
    ציטוט נכתב במקור על ידי ees צפיה בהודעה
    בבקשה תסביר, כי אני יודע שברגע שהאופנוע נכנס להוצאות כלפי רשויות המס, ההגדרה בחובה צריכה להיות תחת "בעלות: אחר" ולא "פרטי". אם יש לך מידע אחר מאד אשמח לדעת.
    קרא את גב תעודת ביטוח החובה של הפול.
    מצוין במפורש מה נחשב שימוש פרטי ומה לא.

  12. #27
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי Metronome_ צפיה בהודעה
    לפי הגדרות הפוליסה בפול שימוש באופנוע ״פרטי״ כולל גם שימוש לצרכים עסקיים של בעל האופנוע.

    לצורך הפשטות - אופנוע שנרכש ומוחזק כתחליף לרכב צמוד - נחשב פרטי.

    ולא רק עצמאים - גם כשכיר, אופנוע צמוד פטור משווי שימוש בתלוש.
    ומה אם אופנוע אספנות משמש את העצמאי ככלי פרטי\למטרות העסק? מה דינו?
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  13. #28
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
    ומה אם אופנוע אספנות משמש את העצמאי ככלי פרטי\למטרות העסק? מה דינו?
    עד כמה שידוע לי, אין מזדכים על כלי רכב אספנות כלל וכלל ובשום מקרה (מעניין מה דין בית עסק שמציג כלי אספנות כחלק מהשיווק, נגיד).

    Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  14. #29
    ציטוט נכתב במקור על ידי rusty james צפיה בהודעה
    עד כמה שידוע לי, אין מזדכים על כלי רכב אספנות כלל וכלל ובשום מקרה (מעניין מה דין בית עסק שמציג כלי אספנות כחלק מהשיווק, נגיד).

    Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
    למיטב להבנתי אין סיבה שאופנוע אספנות, יקבל הגדרה אחרת לעניין מיסוי ההוצאה.
    כל עוד הוא באמת משמש את בעל העסק או עובדיו דינו זהה לכל אופנוע אחר.
    אפילו להיפך, אופנוע אספנות גם אם הוא מסווג L3 ברישיון, הוא מוכר במלואו. (כמו גם כל אופנוע שקיבל רישוי ועלה לכביש עד דצמבר 2007).

  15. #30
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    ציטוט נכתב במקור על ידי Metronome_ צפיה בהודעה
    למיטב להבנתי אין סיבה שאופנוע אספנות, יקבל הגדרה אחרת לעניין מיסוי ההוצאה.
    כל עוד הוא באמת משמש את בעל העסק או עובדיו דינו זהה לכל אופנוע אחר.
    אפילו להיפך, אופנוע אספנות גם אם הוא מסווג L3 ברישיון, הוא מוכר במלואו. (כמו גם כל אופנוע שקיבל רישוי ועלה לכביש עד דצמבר 2007).
    הנה, פה (סעיף ד'):
    http://www.fridmanwork.com/lawyers650.html
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

אשכולות דומים

  1. ויברציות לאחר טיפול גדול - דאון טאון 300
    על ידי Marked_One בפורום פורום טכני
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 09-12-2022, 10:48
  2. תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 11-05-2017, 14:43
  3. רשות המסים מרחיבה את גזירות המס על כלים מוגבלים
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 29
    הודעה אחרונה: 06-11-2016, 07:31
  4. האם יש קאצ׳ כלשהו באופנועים מוגבלים ברישיון?
    על ידי DANKAT1990 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 11-02-2016, 12:58
  5. מכירים את זה שפתאום נהיה מעניין?
    על ידי shaig בפורום כללי
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 26-07-2015, 00:32

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO