אם דו"ש אז WR250R.
אם רק לשטח - שקלת AJP?
וחוצמזה, גם כדי ללמוד טכניקה טובה מההתחלה וגם כדי להבין קצת יותר טוב בעצמך מה אתה שואל - ממליץ להתחיל מקורס שטח באחד מבתי הספר וכך להתמקד על כלי בשבילך.
מה קורה חברים....
עד עכשיו אני בעולם הנייקים והספורט ומאוד נהנה . ומעכשיו אני מעוניין לכנס לעולם השטח , אין לי שום ניסיון בשטח זה חשוב לאמר, אני מאוד רוצה להיכנס בקטן ולצבור ניסיון ואז להשתולל עם כילים רבי עוצמה . אני לא מתכוון להיות בשטח יום יום רק סופשים ולראות עד כמה אני מתחבר , אז הבקשה שלי אלכם במה אני מתחיל? קודם כל אני שוקל 80 גובה 1.82 ככה שאני צריך משהו שיחזיק אותי ולא עגלה . חשוב מאוד שהאופוע לא יהיה מוטוקרוס כי אני ממש לא מתכוון לקנות עגלה יותר מידי הוצאות מיותרות מעדיף משהו עם מספר צהוב(דוש) חשבתי ללכת בתור התחלה על klx250 או על crf250l יותר משני האופנועים האלה אני לא מכיר. כמובן שיש גם את 450 אבל נראה לי בתור התחלה זה מוגזם . העיקר שיהיה משהו סוחב וטוב . השקעה שלי 35 אלף כולל אגרה. מחכה לתשובות תודה
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
אם דו"ש אז WR250R.
אם רק לשטח - שקלת AJP?
וחוצמזה, גם כדי ללמוד טכניקה טובה מההתחלה וגם כדי להבין קצת יותר טוב בעצמך מה אתה שואל - ממליץ להתחיל מקורס שטח באחד מבתי הספר וכך להתמקד על כלי בשבילך.
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
יש תחום רחב של אפשרויות. מכלי דו"פ מקצועי ועד לדו"ש שיהיה נחמד בשבילים אבל יתקשה בסינגלים קשים יותר. תלוי מה אתה מחפש
כלי מקצועי יחייב עגלה או שטח קרוב לבית
אני גר במרכז תל אביב אין לי כאן איזור שדרכו אפשר לצאת לשטח ועגלה בשלב הזה לא בא בחשבון . נראה לי שאני אלך על דוש בשלב הזה אתה חושב שבלי ידע בשטח כדאי לקפוץ ישר ל450 ? לי זה נראה דיי מוגזם להביא כלי שאין לי את המינימום לכניסה לשטח ,ברור שעם 250 אין לי אפשרות לכנס איתו עכשיו לחולות פלמחים . אתה יודע בתור התחלה שבילים ומקומות רכים העיקר להכיר את השטח . דווקא ראיתי כמה סרטונים של 250 שעפים בשטח חופשי בוץ חול וכו . אז נראה לי בשלב הזה אלך על דוש מתלבט בכמות המצומצמת
Klx250
Wr150r
Crf250l
אתה מכיר עוד כילים בנפחים האלה והאם יש לך ניסיון באחד מהם . ?
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Ajp וואלה לא חשבתי על זה גם האתר שלהם מאוד מצומם ללא מחירונים כי לפי כתבה ישנה שראיתי מבחינת המחירון הם דיי זהים לימאההה ווהנדה. כנראה שאלך לסניף . יצא לך לרכב על המותג הזה אתה יכול לתת חוות דעת. ולגבי הימאאה נשמע ממש טוב יצא לך לרכב על wr250?
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
אם זה רכב יחיד שלך ונוסע איתו גם לסופר קח drz400 . אם רק שטח קח אנדורו או מוטוקרוס.. יש מגוון רחב
נערך לאחרונה על ידי tanin; 06-10-2017 בשעה 15:20.
אני בדיוק הייתי בסיטואציה כמו שלך לפני שבועיים בערך רכשתי את השטח הראשון שלי אחרי שהרגשתי שביליתי בכביש מספיק. אני יכול להגיד לך היום בפה מלא שהcrf250l הצליח לרגש אותי מכל כלי אחר מרובה עוצמה שרכבתי עליו בכביש. על עיניין השטח אני בכלל לא מדבר אתה פשוט מתמכר לטבע אבל זה לנושא אחר. לגבי הכלי הוא זול מאוד לתחזוקה הכל אפשר לעשות לבד עם הכלים המתאימים וקניית חלקים מאייבי יש זמינות חלקים מטורפת. הכלי במילה אחת פשוט נעים ומדהים "אוכל הכל" מפליא אותי כל פעם מחדש וממש לא רק שבילים. אתה יכול להגיע איתו לכל שטח שתחפוץ משייט בקלות ב 100 קמ"ש עם רישיון צהוב. בקיצור אני יכול להמליץ לך עליו בחום.
בלי להעליב, דרוש נסיון על כמה וכמה כלים כדי להבין שהcrf250l הוא כלי רך חלש וכבד מדי בשביל לרכב מעבר לרמת הכניסה הראשונית.
אם פות"ש מעוניין מדי פעם להגיע לנקודה יפה בטבע או לקצר איזה פקק, סבבה. אם הוא מעוניין לעשות שטח (ובשטח רוכבים עם חברים) הוא די מהר יצטרך לשדרג או לדו"ש יותר קרבי, או שייפתח לו התיאבון והוא יפזול לכיוון אופנוע שטח+פתרון נוסף ליומיום (למשל קטנוע קטן).
אם לא אכפת לך להחליף בהמשך ולגדול עם האופנוע, הcrf יהיה סבבה. אם נראה לך שאתה הולך לטייל הרבה ולעלות ברמת הרכיבה, כדאי מראש ללכת לכיוון של הwr/drz.
אם אתה מחפש כלי דו״ש עם יכולות שטח טובות אני יכול להמליץ בחום על wr250r, כלי מצויין שמאפשר התניידות בכביש ויכולות שטח מאוד טובות,
בנוסף מדובר בכלי מאוד אמין.
אם הנטייה היא לכלי שישמש ככלי רכב עיקרי ומעט שבילים אז הcrf250l יכול גם כן לענות על הדרישות, רק תקח בחשבון שהוא הרבה יותר רך כבד וחלש מהימאהה.