עמוד 4 מתוך 6 ראשוןראשון ... 23456 אחרוןאחרון
תוצאות 46 עד 60 מ 78

אשכול: ב.מ.וו: מחירו של ה-F800R יורד ב-14 אלף ש"ח

  1. #46
    חבר מערכת FullgaZ
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    446
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה

    בכחול.
    בקטום.
    KTM שמעו על מותו המוקדם של מנוע שתי פעימות אז הם רצו לעשות את זה http://fullgaz.co.il/%D7%94%D7%A9%D7...3%D7%9C%D7%A7/
    שיתאים גם ליורו 5 ויורו 6.

    גם הביואל, כמו אותם רכבים נוסטלגים, שמעכו לקובייה היה רחוק ממשעמם. רק שהוא היה יצירה. לא יצירה מוטורית.

    איללכא...והנה הדוגמא ההפוכה. הדוקאטי 916, היצירה המוטורית האבסולוטית.

  2. #47
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    רגע אתה משווה אמטי 09 לאף 800?
    ניחא מונסטר או דיוק שהם שונים לחלוטין מה800אר
    אגב חד משמעית קונה 800 ולא אמטי 10 כלי גם מתחזקים לא רק קונים
    ולהגיד שלא מורגש הבדל בין ה800 לאסוי ואפילו האמטי 09 מבחינת מכללים זה בדיחה
    מספיק לעלות ל160 ולקבל את הנפנופי זנב של ה09

    Sent from my PRO 6 using Tapatalk
    "נפנופי זנב"?
    אתה מגזים בטירוף. ה-MT מתנהג בסדר גמור עד למהירותו המירבית (כ-225, מוגבל אלקטרונית), כל עוד אתה לא דורש ממנו חדות של אופנוע ספורט.
    היתרונות של ה-F800 הם בעלויות האחזקה בידידותיות לרוכב עם ניסיון מועט. מבחינת ריגוש - אין לו מה לחפש ליד ה-MT-09.
    במיוחד בשבילך - מבחן השוואתי:
    http://moto-magazine.ru/tests/motots...iv-dinozavrov/
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #48
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי נעם 1 צפיה בהודעה
    בקטום.

    איללכא...והנה הדוגמא ההפוכה. הדוקאטי 916, היצירה המוטורית האבסולוטית.
    איך אומרים באיטלקית פחחחח....???
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  4. #49
    חבר מערכת FullgaZ
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    446
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    איך אומרים באיטלקית פחחחח....???
    באיטלקית אומרים CARBON FIBER או FIBERGLASS או סתם פלסטיק.
    חומרים כאלה, שפחחים ואוהבי פח מזלזלים בהם. וכמה חבל שהוציאו את המוסקיטו המשירות בחיל האוויר...אין כמו עץ.

    איללכא...

  5. #50
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    320
    ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
    טעות נפוצה. הדלק ה"ירוק" העתידי יהיה, כנראה, מימן או מתנול ועדיין לא ברור אם יהיה יעיל יותר בשימוש בתא דלק או במנוע שריפה פנימית.
    לא נכון. זה עניין של מיסוי בלבד.
    לקחת בחשבון את החלפת כל מערך המצברים כל כמה שנים?
    העלות של פרישת רשת הפצת מימן או מתנול והבעייתיות בהובלה לתחנות תדלוק יקרות מידי,זול יותר לבנות תחנת כח המתבססת על מקור אנרגיה חדש, להמיר אותו לחשמל ולהפיץ אותו ברשת החשמל הקיימת כבר.
    אולי ענין של מיסוי אבל בפקטור יעילות, מנוע חשמלי יעיל פי 3 ממנוע שריפה פנימית, זה עדיין פקטור מכריע כלכלית.

  6. #51
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    נכון להיום מגבלת המרחק ומחירי המצברים (שייצורם מזהם יותר) הם המגבלה העיקרית.

    ולדעתי יעברו עוד שנות דור עד שטכנולוגיה הזו תהיה זמינה ושמישה כמו מנועי הבנזין.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  7. #52
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    353
    יש זיהום, ויש זיהום.

    יש פסולת גרעינית מתחנות כוח, יש זיהום משריפת גז, משריפת פחם, משריפת נפט...
    וגם זיהום מתחנת כוח רחוקה מהעיר, או שהארובה שלה מסננת חלקיקים מסוכנים לנשימה, וזורקת את שאריות השריפה לא לתוך ריכוז אוכלוסיה - עם זה אפשר לחיות נכון להיום.

    אבל לקבל אגזוז של משאית דיזל, לתוך פרצוף של תינוק או ילד קטן, או סתם כותב שורות אלה... זה כבר סיפור אחר, או פקקי ענק של עשרות אלפי מכוניות שכמעט עומדות במקום עם מנוע עובד, מה שקורה כל יום כמעט בגוש דן, זה זוועה.

    גם אם כל הרכבים היו צריכים לעבור לחשמל, ותחנות הכוח היו צריכות לעבוד כפול, הזיהום ה"בעייתי" היה נמוך בהרבה.
    באיזור המחייה שלך, היה לך אוויר לנשימה.

    לא שזה סבבה לייצר פסולת גרעינית ולשלוח אותה לאפריקה שיאכלו שם חרא, או בכלל לזהם... אבל העידן שבו מרכזי הערים הפכו להיות פקק ענק של תנורים קרוב מאוד להסתיים בשעה טובה.
    מהעשן המסרטן של שתי הפעימות כבר נגמלנו, היעד הבא זה הדיזל (שלא ברור לי איך אחרי פרשת פולקווסגאן והגילוי הסופי שהוא מסרטן לנו את החיים, זה לא יצא מחוץ לחוק) ואחריו יגיע הבנזין.

  8. #53
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    "נפנופי זנב"?
    אתה מגזים בטירוף. ה-MT מתנהג בסדר גמור עד למהירותו המירבית (כ-225, מוגבל אלקטרונית), כל עוד אתה לא דורש ממנו חדות של אופנוע ספורט.
    היתרונות של ה-F800 הם בעלויות האחזקה בידידותיות לרוכב עם ניסיון מועט. מבחינת ריגוש - אין לו מה לחפש ליד ה-MT-09.
    במיוחד בשבילך - מבחן השוואתי:
    http://moto-magazine.ru/tests/motots...iv-dinozavrov/
    כניראה האמטי לא אוהב שמנים אני רכבתי על ה09 סטריט ראלי

    Sent from my PRO 6 using Tapatalk
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  9. #54
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Mortar צפיה בהודעה
    יש זיהום, ויש זיהום.

    יש פסולת גרעינית מתחנות כוח, יש זיהום משריפת גז, משריפת פחם, משריפת נפט...
    וגם זיהום מתחנת כוח רחוקה מהעיר, או שהארובה שלה מסננת חלקיקים מסוכנים לנשימה, וזורקת את שאריות השריפה לא לתוך ריכוז אוכלוסיה - עם זה אפשר לחיות נכון להיום.

    אבל לקבל אגזוז של משאית דיזל, לתוך פרצוף של תינוק או ילד קטן, או סתם כותב שורות אלה... זה כבר סיפור אחר, או פקקי ענק של עשרות אלפי מכוניות שכמעט עומדות במקום עם מנוע עובד, מה שקורה כל יום כמעט בגוש דן, זה זוועה.

    גם אם כל הרכבים היו צריכים לעבור לחשמל, ותחנות הכוח היו צריכות לעבוד כפול, הזיהום ה"בעייתי" היה נמוך בהרבה.
    באיזור המחייה שלך, היה לך אוויר לנשימה.

    לא שזה סבבה לייצר פסולת גרעינית ולשלוח אותה לאפריקה שיאכלו שם חרא, או בכלל לזהם... אבל העידן שבו מרכזי הערים הפכו להיות פקק ענק של תנורים קרוב מאוד להסתיים בשעה טובה.
    מהעשן המסרטן של שתי הפעימות כבר נגמלנו, היעד הבא זה הדיזל (שלא ברור לי איך אחרי פרשת פולקווסגאן והגילוי הסופי שהוא מסרטן לנו את החיים, זה לא יצא מחוץ לחוק) ואחריו יגיע הבנזין.
    נפלת בפח הפייק ניוז של הדיזל.
    אז הנה כמה עובדות:
    1. אין שום בעיה עם דיזל יורו 6 (עם ADBLUE) בהשוואה למנוע בנזין ואפילו בכמה פרמטרים הוא נקי יותר
    2. כמו אנטנות סלולריות עדיין אין הסכמה על מה מזיק, בגרמניה חוקי הבטיחות בעבודה מאשרים לעובד להיות חשוף לכמות חלקיקים כתוצאה משריפת דיזל גדולה מזאת ממה שמנוע דיזל יורו 4 מפיק, אז בעבודה מותר וברחוב לא?
    3. מנוע דיזל חסכוני יותר בדלק ו VW יצרו מנועים שעברו את ה20 קילומטר לליטר ויצרו יותר ממונט מרכב בנזין מה שהפך את רכבי ההיבריד למיותרים ואכן בגרמניה הפריוס לא זכה להצלחה כמו במקומות אחרים.

  10. #55
    Senior Member הסמל האישי של Yigal
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    612
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    נפלת בפח הפייק ניוז של הדיזל.
    אז הנה כמה עובדות:
    1. אין שום בעיה עם דיזל יורו 6 (עם ADBLUE) בהשוואה למנוע בנזין ואפילו בכמה פרמטרים הוא נקי יותר
    2. כמו אנטנות סלולריות עדיין אין הסכמה על מה מזיק, בגרמניה חוקי הבטיחות בעבודה מאשרים לעובד להיות חשוף לכמות חלקיקים כתוצאה משריפת דיזל גדולה מזאת ממה שמנוע דיזל יורו 4 מפיק, אז בעבודה מותר וברחוב לא?
    3. מנוע דיזל חסכוני יותר בדלק ו VW יצרו מנועים שעברו את ה20 קילומטר לליטר ויצרו יותר ממונט מרכב בנזין מה שהפך את רכבי ההיבריד למיותרים ואכן בגרמניה הפריוס לא זכה להצלחה כמו במקומות אחרים.
    לגבי 3... זה לא אלמנטרי בדיזל? יותר מומנט ו 20 קמל זה צפוי...


    Sent from my MI 6 using Tapatalk

  11. #56
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    353
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    נפלת בפח הפייק ניוז של הדיזל.
    אז הנה כמה עובדות:
    1. אין שום בעיה עם דיזל יורו 6 (עם ADBLUE) בהשוואה למנוע בנזין ואפילו בכמה פרמטרים הוא נקי יותר
    2. כמו אנטנות סלולריות עדיין אין הסכמה על מה מזיק, בגרמניה חוקי הבטיחות בעבודה מאשרים לעובד להיות חשוף לכמות חלקיקים כתוצאה משריפת דיזל גדולה מזאת ממה שמנוע דיזל יורו 4 מפיק, אז בעבודה מותר וברחוב לא?
    3. מנוע דיזל חסכוני יותר בדלק ו VW יצרו מנועים שעברו את ה20 קילומטר לליטר ויצרו יותר ממונט מרכב בנזין מה שהפך את רכבי ההיבריד למיותרים ואכן בגרמניה הפריוס לא זכה להצלחה כמו במקומות אחרים.
    אתה נפלת בפח כנראה,
    כי אני יודע על בשרי שכשאני ליד מנוע דיזל, אני נחנק חד משמעית בלי בדיקות מעבדה, אם אני אהיה בפקק של מכוניות דיזל אני יכול למות.

    אין לי וויכוח שיש היום מנועי דיזל חסכוניים יותר מבנזין עם שפע מומנט.
    פייק ניוז זה איך שבודקים את המנועים, קודם כל, יש בדיקות שמתבצעות על כלים חדשים מהניילון, על כביש מישורי... אף אחד לא מספר לך מה קורה למנוע הזה אחרי ששנה רכב מסחרי פתח לו את הצורה, תהיה בטוח, שהטבלאות משתנות.

    נכון שיש פתרונות לזיהום, גם יש התקן לאגזוז שעוזר, אבל חוץ מהאגזוז, ראש המנוע בעצמו פולט מזהמים כשהמנוע מתחיל להיות בלוי ואין אטימה מוחלטת, יוצאים גם גזי פליטה מראש המנוע עצמו - את זה מישהו בודק ? ובכלל האם המדינה צריכה לקחת את הסיכון שמישהו התקין עכשיו חלק על האגזוז שמנוע זיהום, והוא מותקן טוב, ולהכשיר עוד שוטרי תנועה ובקרי זיהום אוויר שיעצרו מכוניות ויבדקו את זה ? זה לא עובד העניין הזה.

    כשגרתי בספרד החליפו את כל המוניות בדרום להיברידיות, ההבדל העצום בשקט (רעש של מונית דיזל ליד החלון שלך באמצע הלילה, זה גם זיהום) והאוויר הנקי היה עולם אחר מבארץ.

    אני עובד במשלוחים, כשאני עובר ליד רכב חשמלי או היברידי אני רוצה לנשק את הנהג.

    בכל מקרה, לפלוט מזהמים באופן מרוכז לתוך רחוב עמוס ביצורים חיים (ואפילו צמחים) זה כבר היה צריך להיות היסטוריה.

  12. #57
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    ישנם מדינות רציניות בעולם שיאסרו מכירה של רכבים בעלי מנוע בעירה פנימי.בעוד פחות מ 10 שנים
    לא זה לא בדיחה.ובינונו לטובת האנושות הם גם צודקים. (הילדים שלי לא צריכים לקבל את ה 4 בשורה לפרצוף או את המשאית זבל עם הדיזל.)
    אני רוכב בוקר בוקר על אופנוע בנפח 1150 סמ"ק 4 בשורה לפקקים של כביש החוף. יש הצדקה? ברור שלא. מזהם ? ברור שכן. טוב לכולם בטוח לא. טוב לי בטוח כן(-:
    טובת הבודד אינה יכולה לבוא מעל טובת הכלל ולכן תאסר מכירת אופנועים\רכבים\אוטובוסים שמזהמים .

    היה מנוע?
    אם תאושר תוכנית התחבורה של המדינה לשנים 2018-2029, דבר שנראה די סביר לנוכח ההסכמה המתגבשת בין ארבע המפלגות הפוליטיות הגדולות שם – צפויה נורבגיה להיות המדינה הראשונה בעולם שאוסרת באופן מוחלט את מכירתם של כלי רכב בעלי מנועי בעירה פנימית, וזאת כבר החל בעוד תשע שנים.

  13. #58
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    353
    מעבר לעבודה שזה עצוב מבחינת תרבות מוטרית, ועצוב ברמת הרוכב הבודד או איזה רכב ספורט אקזוטי שיעלם מהעולם... זה דבר מבורך מאוד בעיני.

  14. #59
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי Mortar צפיה בהודעה
    אתה נפלת בפח כנראה,
    כי אני יודע על בשרי שכשאני ליד מנוע דיזל, אני נחנק חד משמעית בלי בדיקות מעבדה, אם אני אהיה בפקק של מכוניות דיזל אני יכול למות.

    אין לי וויכוח שיש היום מנועי דיזל חסכוניים יותר מבנזין עם שפע מומנט.
    פייק ניוז זה איך שבודקים את המנועים, קודם כל, יש בדיקות שמתבצעות על כלים חדשים מהניילון, על כביש מישורי... אף אחד לא מספר לך מה קורה למנוע הזה אחרי ששנה רכב מסחרי פתח לו את הצורה, תהיה בטוח, שהטבלאות משתנות.

    נכון שיש פתרונות לזיהום, גם יש התקן לאגזוז שעוזר, אבל חוץ מהאגזוז, ראש המנוע בעצמו פולט מזהמים כשהמנוע מתחיל להיות בלוי ואין אטימה מוחלטת, יוצאים גם גזי פליטה מראש המנוע עצמו - את זה מישהו בודק ? ובכלל האם המדינה צריכה לקחת את הסיכון שמישהו התקין עכשיו חלק על האגזוז שמנוע זיהום, והוא מותקן טוב, ולהכשיר עוד שוטרי תנועה ובקרי זיהום אוויר שיעצרו מכוניות ויבדקו את זה ? זה לא עובד העניין הזה.

    כשגרתי בספרד החליפו את כל המוניות בדרום להיברידיות, ההבדל העצום בשקט (רעש של מונית דיזל ליד החלון שלך באמצע הלילה, זה גם זיהום) והאוויר הנקי היה עולם אחר מבארץ.

    אני עובד במשלוחים, כשאני עובר ליד רכב חשמלי או היברידי אני רוצה לנשק את הנהג.

    בכל מקרה, לפלוט מזהמים באופן מרוכז לתוך רחוב עמוס ביצורים חיים (ואפילו צמחים) זה כבר היה צריך להיות היסטוריה.
    אתה משווה רכב דיזל עם מערכות egr וזיהום מנוטרלות שעוברים טסטים בלי לבוא עם הרכב בכלל זה לא באמת מדד

    Sent from my PRO 6 using Tapatalk
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  15. #60
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Mortar צפיה בהודעה
    אתה נפלת בפח כנראה,
    כי אני יודע על בשרי שכשאני ליד מנוע דיזל, אני נחנק חד משמעית בלי בדיקות מעבדה, אם אני אהיה בפקק של מכוניות דיזל אני יכול למות.

    אין לי וויכוח שיש היום מנועי דיזל חסכוניים יותר מבנזין עם שפע מומנט.
    פייק ניוז זה איך שבודקים את המנועים, קודם כל, יש בדיקות שמתבצעות על כלים חדשים מהניילון, על כביש מישורי... אף אחד לא מספר לך מה קורה למנוע הזה אחרי ששנה רכב מסחרי פתח לו את הצורה, תהיה בטוח, שהטבלאות משתנות.

    נכון שיש פתרונות לזיהום, גם יש התקן לאגזוז שעוזר, אבל חוץ מהאגזוז, ראש המנוע בעצמו פולט מזהמים כשהמנוע מתחיל להיות בלוי ואין אטימה מוחלטת, יוצאים גם גזי פליטה מראש המנוע עצמו - את זה מישהו בודק ? ובכלל האם המדינה צריכה לקחת את הסיכון שמישהו התקין עכשיו חלק על האגזוז שמנוע זיהום, והוא מותקן טוב, ולהכשיר עוד שוטרי תנועה ובקרי זיהום אוויר שיעצרו מכוניות ויבדקו את זה ? זה לא עובד העניין הזה.

    כשגרתי בספרד החליפו את כל המוניות בדרום להיברידיות, ההבדל העצום בשקט (רעש של מונית דיזל ליד החלון שלך באמצע הלילה, זה גם זיהום) והאוויר הנקי היה עולם אחר מבארץ.

    אני עובד במשלוחים, כשאני עובר ליד רכב חשמלי או היברידי אני רוצה לנשק את הנהג.

    בכל מקרה, לפלוט מזהמים באופן מרוכז לתוך רחוב עמוס ביצורים חיים (ואפילו צמחים) זה כבר היה צריך להיות היסטוריה.
    ואני חשבתי שתכתוב משהוא עם נתונים והוכחות אבל במקום קיבלתי תשובה ילדותית

אשכולות דומים

  1. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 23-07-2017, 16:15
  2. המחיר של הב.מ.וו S1000R יורד ל-104 אלף ש"ח!
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 13-04-2017, 20:11
  3. (כ"ע) מובי מד דלק יורד ועולה באמצע הנסיעה
    על ידי מובי08 בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 12-10-2016, 11:35
  4. ספידומטר לא יורד מ-40 קמ"ש - ג'וירייד 125
    על ידי shaymoto בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 17-09-2016, 03:40
  5. Bmw f800r במחיר של 24,000.
    על ידי ItayK בפורום כללי
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 01-11-2015, 18:14

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO