עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 28

אשכול: בקרת יציבות asc

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046

    בקרת יציבות asc

    שלום לכולם,

    אשמח לשמוע מה דעתם על מערכת בקרת יציבות. עד כמה המערכת יעילה במצבים של שמן על הכביש, פס צבע ביום גשום וכו'.

    מקריאה בפורום קיבלתי את הרושם שזה לא שיקול בקניית אופנוע. מצד שני המערכת נעשתה יותר זמינה בתקופה האחרונה (ב.מ.וו f800r ו-סוזוקי Gsxs750 ששניהם מתומחרים כעת סביב ה-70).

    להלן קישור לשלושה סרטונים קצרים מיוטיוב שנראה שמערכת ה-asc של ב.מ.וו מנעה תאונה.







    אשמח לשמוע את דעתכם האם הייתם בוחרים אופנוע אחר שמגיע עם המערכת וכן על ההבדלים בין המערכות של היצרנים השונים.

    אגב, לא מצאתי יותר מידי מידע על המערכת בסוזוקי ומעניין לדעת האם היא יעילה במצבים כמו שרואים בסרטונים המצורפים.
    נערך לאחרונה על ידי uriar; 12-10-2017 בשעה 21:48.

  2. #2
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    סרטונים מעניינים. זה ממש נראה כאילו המערכת שולטת בהגה למרות שהיא לא. הייתי שמח שיהיה לי כזה באופנוע - למה לא?



  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    הודעות
    37
    חד משמעית כן לדעתי. המערכת הזו מצילה חיים ולא משנה אם אתה רוכב מיומן או לא. כמובן בתנאי דרך על כביש רטוב יש לנקוט יתר זהירות. אני לא יודע לגבי שמן על הכביש, אבל לפי מה שראיתי נראה שהמערכת אכן עוזרת לייצב את האופנוע. לדעתי אם יש באפשרותך את היכולת הכלכלית אני לא הייתי חושב פעמיים. דרך אגב גם הF700gs מגיע עם המערכת הזו בארץ מהיבואן.

  4. #4
    צר לי לאכזב אבל מה שאתה רואה בסירטונים זה בעיקר טכניקת רכיבה/מזל (ובעיקר מזל). מעבר לשליטה על המצערת המערכת לא עושה כלום... למיטב ידיעתי המערכת מרסנת את יד ימין החמדנית שלך במקרים שפתחת יותר מדי גז, משהו שמשותף לכל המערכות של כל היצרנים. לא הצלחתי למצוא משהו מעבר לכך.
    האם הייתי רוצה אחת מערכת כזאת? כן. האם הייתי קונה bmw רק בגללה? לא.
    לגבי מצבים כמו שמן על הכביש, המערכת לא תדביק לך את הגלגלים טוב יותר לכביש, פשוט תמנע זריקת תחת ע"י ריסון המנוע. זה לא אומר שהקידמי לא יכול לברוח לך, ולאף מערכת אין מה לעשות כשזה קורה.
    אם אתה מרגיש אבוד לגמרי בשאלה מה לעשות עם עצמך כשהאופנוע מתחיל להחליק הייתי ממליץ על קורס רכיבה יותר מאשר asc או ראשי תיבות אחרים שיצרן נתן לזה.

    Sent from my SM-G900F using Tapatalk

  5. #5
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    רוכב עם מערכות כאלו.
    לחלוטין מיותרות בעיני (להבדיל מabs שלדעתי מצילה איברים ופיירינג).
    היא שימושית בעיקר לרוכבים מתחילים על אופנועים חזקים בתנאים חלקים.
    לי היא בד"כ רק מפריעה.

  6. #6
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    יש לי על האופנוע. בימאהה זה tcs
    מופעלת רק בגשם. זה מאוד נחמד.
    יכלתי לחיות בלי ולא הייתי פוסל אופנוע רק כי אין לו את זה.
    יותר חשוב לדעת את מגבלות הנסיעה שלך מבלי מערכות עזר מאשר להשתמש בהם ולחשוב שאתה חסין כדורים

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    אני נוטה להסכים עם אלה שהגיבו לפני, זו אכן מערכת מיותרת בדיוק כמו מערכת ה ABS
    המערכות הללו מביאות עצמן לידי ביטוי לעיתים נדירות... ואז מצילות את החיים שלך.
    מניח שניתן לעשות הפרדה בשימוש במערכת כזו על הכביש הציבורי לבין השימוש שלה על מסלול המירוצים, יש סיבה טובה שכמעט כל אופנועי המסלול היום מסתמכים על מערכת כזו...
    במסלול כל פניה יכולה להגמר בהשתגרות לשמיים במיוחד שאתה בוחן את גבולותייך בכל הקפה אבל בכביש הציבורי?
    עניין פעוט של שימור חיים.
    דוגמא....טיפשות של רוכב שנגמרה בדפיקות לב בלבד.


  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    בגדול זה המשך טבעי של abs
    אותו המנגנון בידיוק רק שבמקום לתפעל ברקס הוא שולח נתוני החלקה למחשב ניהול מנוע והמחשב מוריד צלינדרים או מצערת.
    ב4 בשורה חיונית מאוד
    בבמוו גם עדיף עם מאשר בלי, ברגע שהאופנוע מגיע בלי מערכת כזו המנוע מגיע עם כיוון ומפה מרוסנת יותר.

    אופנוע עם המערכת מגיע עם מנוע חי וחזק יותר אין צורך לרסן תמידית מנוע כשיש מערכת כזו.


    היפנים משתמשים בabs 8 של בוש זה מה שיש בבמוו 2004עד 2009
    במוו היום עם abs 9
    מתי יגיע ליפנים? כשיצא abs 10 היפנים יוכלו לקנות ולשים abs 9



    Sent from my PRO 6 using Tapatalk
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  9. #9
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ההבדל הוא שכאן ברגע שמתחילים להחליק (בהנחה וזה לא בכוונה, או ע"י בעל נסיון), התגובה האינסטנקטיבית היא לסגור גז. ואז חוזרים למוטב.
    בבלימה לא נכונה האינסטינקט הוא להתנפל על הבלמים.
    לכן אני חסיד של abs ולא של מע' למניעת החלקה בתאוצה.

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    ההבדל הוא שכאן ברגע שמתחילים להחליק (בהנחה וזה לא בכוונה, או ע"י בעל נסיון), התגובה האינסטנקטיבית היא לסגור גז. ואז חוזרים למוטב.
    בבלימה לא נכונה האינסטינקט הוא להתנפל על הבלמים.
    לכן אני חסיד של abs ולא של מע' למניעת החלקה בתאוצה.
    סגירת גז אנסטנקטיבית = התשגרות במסלול בליסטי אל עבר הסטרטוספרה.
    https://www.youtube.com/watch?v=wnnnda4UbUg
    רק דוגמה...

  11. #11
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ציטוט נכתב במקור על ידי Max צפיה בהודעה
    סגירת גז אנסטנקטיבית = התשגרות במסלול בליסטי אל עבר הסטרטוספרה.
    https://www.youtube.com/watch?v=wnnnda4UbUg
    רק דוגמה...
    נכון בתיאוריה.
    במציאות יצא לי לאבד אחורי, להוריד גז ולהתיישר.
    יותר מפעם אחת.
    (מה לעשות, שמשאיות נוטות לטפטף סולר בעיקר בסיבובים).
    בכלים עם טראקשיון שלי יצא לרכב עליהם, התגובה היא בדיוק אותו דבר. לפחות בתחושה. (כולל b. m. w.).

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי Max צפיה בהודעה
    סגירת גז אנסטנקטיבית = התשגרות במסלול בליסטי אל עבר הסטרטוספרה.
    https://www.youtube.com/watch?v=wnnnda4UbUg
    רק דוגמה...
    אבל זה בדיוק מה שהasc עושה... מנתקת הצתה עד שהאחיזה חוזרת..

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    אבל זה בדיוק מה שהasc עושה... מנתקת הצתה עד שהאחיזה חוזרת..
    כללי הפיזיקה אינם משתנים, לכן המערכת אינה מנתקת הצתה.
    אם תביט בסרטון הראשון שפירסמתי קישור אליו תוכל לראות שהמערכת מפחיתה את ההספק העובר לגלגל ועל ידי כך עוצרת את כדור השלג מלהתגלגל.

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    Screenshot_2017-10-15-22-00-14.jpg

    כתבתי תגובה והיא נמחקה כשניסיתי לבצע עריכה. אני מצרף אותה כתמונה.

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי Max צפיה בהודעה
    כללי הפיזיקה אינם משתנים, לכן המערכת אינה מנתקת הצתה.
    אם תביט בסרטון הראשון שפירסמתי קישור אליו תוכל לראות שהמערכת מפחיתה את ההספק העובר לגלגל ועל ידי כך עוצרת את כדור השלג מלהתגלגל.
    סליחה, לא מנתקת הצתה, מנתקת הזרקה (לפי מה שרשום באתר שלהם).
    היא אמורה לעשות את זה באופן חלקי ואם זה לא מספיק אז באופן מלא.
    שווה ערך בדיוק לסגירת גז. יותר נכון - לסגירת גז חלקית עד מלאה.

אשכולות דומים

  1. מורה פשוט סירב להמשיך "תלמד יציבות עם אופניים"
    על ידי GeorgeCostanza בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 01-07-2017, 18:56
  2. GS500 - אי יציבות בזמן נסיעה, רעידות מהזנב.
    על ידי TundraOG בפורום פורום טכני
    תגובות: 35
    הודעה אחרונה: 08-10-2016, 19:40
  3. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 26-07-2016, 18:36

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO