לא מסכים.
דוגמאות לאופנועי פרימיום מלפני 20 שנה: ZZR1100 (הגיע ל-280+ קמ"ש), ZX-9, YZF1000 (הגיעו ל-270+). אפילו בנדיט 1200 צנוע ונגיש ידע להביא את המחוג ל-260 (שהיו סדר גודל של 240 קמ"ש אמיתיים).
לך יותר רחוק - FZR1000 מלפני כמעט שלושה עשורים ידע להראות 265 קמ"ש אמיתיים. 280+ על השעון.
דווקא המנועים לא עברו רבולוציה, אלא רק אבולוציה. לעומתם, המתלים, השלדות והברקסים באופנועים סדרתיים (כולל אופנועי ביניים+) עבר מהפכה של ממש. פרונטים הפוכים, שלדות אלומיניום ובלמים סופר-חזקים שהיו לפני שני עשורים נחלתם הבלעדית של אופנועי קצה הפכו לציוד סטנדרטי.
אני לא מצליח להבין מה כל-כך מפחיד בורסיס שלך. רכבתי על R1 99' על 150 סוסיו, רכבתי על GSX-R750 07 עם אותו הספק. לבנדיט שלי היה פחות כוח בקצה, אבל ערימות של מומנט (בתוך שלדת ספגטי ועל מתלים של 600 מתון). לכולם לא היו שום בקרות פרט לבקרה ביד ימין, ומשום מה - לא הרגשתי שאני רוכב על "מפלצת בלתי נשלטת", וגם אתה לא טענת שהוי-מקס "בלתי נשלט". אז מה השתנה במעבר לורסיס?



ציטוט ההודעה בתגובה