ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
מהירות סופית היא לא המדד למוצלחות האופנוע או היכולות האמתית שלו, כי אז תוכל להכניס בקטגוריה הזאת
גם את אופנוע האינדיאן מודל טרפפו באגמי המלח בארה"ב. אני מדבר על היכולות של האופנועים ביצירת מומנט
כבר בתחילת הסקלה וכוח שיורד כבר מהרבע הראשון של הסל"ד, הסיבות שהאופנועים החדשים מרובים בבקרות
כי לא באמת צריך להתאמץ בכדי להגיע להתערבות המערכת. או לצרה צרורה. באיזשהו מקום הבין כבר מישהו שאם
לא תהיה התערבות כזו האופנוע יהפוך למסוכן מדי.
הסיבה שהאופנועים עמוסים בבקרות, זה כי האלקטרוניקה נהייתה זולה, והיצרנים צריכים למכור.
בשביל למכור, צריך לשכנע אותך שהאופנוע הישן שלך לא מספיק טוב, ולמטרה הזאת כל האמצעים כשרים.
בשום אופנוע ליטר לא צריך להתאמץ כדי להכניס את עצמך לצרות, גם אם זה ליטר מלפני 20 שנה. בתור בעלים לשעבר של וימקס אתה בוודאות יודע את זה.
עם זאת, רכבת עליו ללא בקרות, ושרדת כדי לספר.
לכן - אני אמשיך להאמין שכמויות האלקטרוניקה בכלים חדשים שאינם אופנועי ספורט קיצוניים בעיקר ממניעים שיווקיים, ולא מצורך הנדסי.
אתה מוזמן לנסות להוכיח לי שאני טועה.