בקלות וכבר סיפרתי את זה, משכתי ראשון לכיוון הקו האדום כנראה מהר מדי והאופנוע הרים גלגל קדמי,
לא בכוונה לא מרצון אבל הגלגל התרומם, מערכת כלשהי פשוט נתקה לעשירית השנייה את הדלק למנוע
והגלגל חזר למקומו הטבעי, ללא המערכת הזו הייתי מוצא את עצמי הרבה יותר זמן על גלגל אחד במקרה
הטוב או....במקרה הרע. כך היה גם בכביש לח שהמערכת אותתה לי על שימוש מופרז בהתערבות הגמדים
הפחתתי הספק מנוע ל-75% במפת ההצתה והמערכת חזרה לישון. גמדים גמדים אבל עם כזה!
אז היית סוגר את הגז, ומוריד את הקדמי.
מה גם, שיש מצב שהמערכת שפגשת בקו האדום נקראת "מנתק הצתה", ואם כך - היא קיימת בכל אופנוע משנות ה-80 ואילך...