תוצאות 1 עד 15 מ 46

אשכול: האם ה MT09 מגיעים תמיד מוגבלים מהחברה?

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    הסיבה שהאופנועים עמוסים בבקרות, זה כי האלקטרוניקה נהייתה זולה, והיצרנים צריכים למכור.
    בשביל למכור, צריך לשכנע אותך שהאופנוע הישן שלך לא מספיק טוב, ולמטרה הזאת כל האמצעים כשרים.
    בשום אופנוע ליטר לא צריך להתאמץ כדי להכניס את עצמך לצרות, גם אם זה ליטר מלפני 20 שנה. בתור בעלים לשעבר של וימקס אתה בוודאות יודע את זה.
    עם זאת, רכבת עליו ללא בקרות, ושרדת כדי לספר.
    לכן - אני אמשיך להאמין שכמויות האלקטרוניקה בכלים חדשים שאינם אופנועי ספורט קיצוניים בעיקר ממניעים שיווקיים, ולא מצורך הנדסי.
    אתה מוזמן לנסות להוכיח לי שאני טועה.
    אל תעלב אבל זו שטות.

    הבקרות הומצאו בגלל כמות האנשים שנכנסו לבתי קברות כי פתחו עם rg500 יותר מעשירית מצערת במיידי והחליקו על פינה/עיכול לכיוון מדרכה או מעקה.

    הטכנולוגיה מתקדמת גם כדי לשמור על הרוכב אבל אין בהכרח היא כלי מרכזי.
    אתה צריך לדעת ולהכיר את מה שאתה יושב עליו בדיוק כמו שאתה מכיר את הזין שלך (ואם אתה לא מכיר אז אתה בבעיה).

    מי שעולה על אופנוע וסומך על התנהגות הכלי בעיניים עצומות אז כנראה שהוא ימשיך לעצום אותם לתמיד אחרי הרכיבה הבאה שלו.

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    אל תעלב אבל זו שטות.

    הבקרות הומצאו בגלל כמות האנשים שנכנסו לבתי קברות כי פתחו עם rg500 יותר מעשירית מצערת במיידי והחליקו על פינה/עיכול לכיוון מדרכה או מעקה.

    הטכנולוגיה מתקדמת גם כדי לשמור על הרוכב אבל אין בהכרח היא כלי מרכזי.
    אתה צריך לדעת ולהכיר את מה שאתה יושב עליו בדיוק כמו שאתה מכיר את הזין שלך (ואם אתה לא מכיר אז אתה בבעיה).

    מי שעולה על אופנוע וסומך על התנהגות הכלי בעיניים עצומות אז כנראה שהוא ימשיך לעצום אותם לתמיד אחרי הרכיבה הבאה שלו.

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

    מה הקשר בין RG500 לאופנוע "רגיל"? דו"פ קרבי, מכונת מסלול טהורה. לא על זה מדברים כאן.
    אני הרי לא דברתי על בקרות בדוקאטי פאניגלה. דברתי על בקרות בכלים יומיומיים ונשלטים.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2017
    הודעות
    1
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    אל תעלב אבל זו שטות.

    הבקרות הומצאו בגלל כמות האנשים שנכנסו לבתי קברות כי פתחו עם rg500 יותר מעשירית מצערת במיידי והחליקו על פינה/עיכול לכיוון מדרכה או מעקה.

    הטכנולוגיה מתקדמת גם כדי לשמור על הרוכב אבל אין בהכרח היא כלי מרכזי.
    אתה צריך לדעת ולהכיר את מה שאתה יושב עליו בדיוק כמו שאתה מכיר את הזין שלך (ואם אתה לא מכיר אז אתה בבעיה).

    מי שעולה על אופנוע וסומך על התנהגות הכלי בעיניים עצומות אז כנראה שהוא ימשיך לעצום אותם לתמיד אחרי הרכיבה הבאה שלו.

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
    שניכם צודקים, עקרונית, אך קאטקוב צודק יותר, וודאי לאור העובדה שנושא השרשור מכיל את הצירוף MT09.

    לא זו בלבד, שהאלקטרוניקה נעשתה מאוד זולה, אלא שהדבר ניכר מאוד ב-MT09. האלקטרוניקה כאילו נמצאת שם 'על הנייר' אבל לא הייתי סומך על בקרת ההחלקה או על ה-ABS שיעשו את העבודה במקרים קיצוניים. ABS אמנם מערכת מכאנית, אבל צריך לחוות את אופן הפעולה שלה על BMW, כדי להבין עד כמה מערכת ה-ABS של ה-MT מגוחכת.

    במילים אחרות, זה אמנם נחמד שלושה מצבי מצערת - גם אם לא שימושי במיוחד - אבל ה'אלקטרוניקה' המוזלת נוסח ה-MT09 אינה הופכת אותו לבטוח יותר מפייזר 1000 מודל 2001, בהנחה שהאחרון תקין. אדרבה, הפייזר מתוכנן נכון יותר מבחינת היכולת של המכלולים לקלוט את המנוע החזק ועתיר המומנט (143 כוחות סוס). לעומת זאת, ה-MT09 בידיים לא מיומנות או לא זהירות יכניס את הרוכב לצרות מוקדם יותר מהפייזר הזקן, הנטול כל בדל של אלקטרוניקה.

    כאשר רכשת BMW ב-150K יש לצפות מן המערכות האלקטרוניות להגדיל את מעטפת הביטחון, וודאי בכל הנוגע לריסון כוח המנוע ושמירה על חייו של הרוכב שהשאפתנות שלו עולה על יכולותיו. אם רכשת אופנוע ב-75K ומספרים לך שהוא 'עמוס באלקטרוניקה' קח בחשבון שזה מתקזז עם מכלולים אחרים על חשבון הבטיחות (מי אמר בולמים?) ושזו אלקטרוניקה הלקוחה מן המדף הזול והכי פחות מחייב שיש בנמצא (מי אמר טרייד אוף נאה?).

    אם את/ה הבעלים המאושר של MT09, כפי שהעיר הבחור הנבון לעיל, היד המונחת על המצערת והמוח הנפרש בין שתי קצוות הקסדה הם עדיין האלקטרוניקה הכי טובה שיש.

  4. #4
    Member הסמל האישי של Smi1ey
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    202
    ^^

    כבעליו של S1000R ו-MT09 לשעבר - מחזק את מה ש-Fazerdot אמר.
    "מתברר" שאלקטוניקה היא מילה כללית מידיי...
    מוסיף לדיון שה-MT09 (וגם אופנועים זולים אחרים) בא לידי ביטוי בחוסר בשלות - פיתוחי/עדכוני תוכנת ניהול מנוע נעשים תוך כדי שיווקו של האופנוע... כך שיוצא אופנוע פחות בשל, במקרה דנן - כוח מנוע יורד לא בצורה חלקה - רמת בטיחות יורדת. (הרי מי לא שמע על תלונות של לקוחות על מצערת עצבנית בשלהי שנת 2014 של ה-MT09).
    ב-BMW למשל, הם יותר דואגים בליטושי אופנוע לפני שיווקם (ברמת הפירוט של מי, מה וכמה), שזה גם מתבטא ברמת הבטיחות של הרוכב גם כשמדובר במנוע עתיר כ"ס.
    הציפיות עולות בהתאם לכמה עמוק אתה מוכן לרדת בכיס.

    אבל אלקטרוניקה או בלי - "האלקטרוניקה" הכי חשובה זה המוח.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 24-09-2017, 23:17
  2. ENERGICA מגיעים לארץ!
    על ידי אRני בפורום הפורום החשמלי
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 08-12-2016, 12:58
  3. רשות המסים מרחיבה את גזירות המס על כלים מוגבלים
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 29
    הודעה אחרונה: 06-11-2016, 08:31
  4. שנת דגם של כלי מהחברה
    על ידי paperplane בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 12-10-2016, 17:22
  5. האם יש קאצ׳ כלשהו באופנועים מוגבלים ברישיון?
    על ידי DANKAT1990 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 11-02-2016, 13:58

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO