ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
אל תעלב אבל זו שטות.

הבקרות הומצאו בגלל כמות האנשים שנכנסו לבתי קברות כי פתחו עם rg500 יותר מעשירית מצערת במיידי והחליקו על פינה/עיכול לכיוון מדרכה או מעקה.

הטכנולוגיה מתקדמת גם כדי לשמור על הרוכב אבל אין בהכרח היא כלי מרכזי.
אתה צריך לדעת ולהכיר את מה שאתה יושב עליו בדיוק כמו שאתה מכיר את הזין שלך (ואם אתה לא מכיר אז אתה בבעיה).

מי שעולה על אופנוע וסומך על התנהגות הכלי בעיניים עצומות אז כנראה שהוא ימשיך לעצום אותם לתמיד אחרי הרכיבה הבאה שלו.

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
שניכם צודקים, עקרונית, אך קאטקוב צודק יותר, וודאי לאור העובדה שנושא השרשור מכיל את הצירוף MT09.

לא זו בלבד, שהאלקטרוניקה נעשתה מאוד זולה, אלא שהדבר ניכר מאוד ב-MT09. האלקטרוניקה כאילו נמצאת שם 'על הנייר' אבל לא הייתי סומך על בקרת ההחלקה או על ה-ABS שיעשו את העבודה במקרים קיצוניים. ABS אמנם מערכת מכאנית, אבל צריך לחוות את אופן הפעולה שלה על BMW, כדי להבין עד כמה מערכת ה-ABS של ה-MT מגוחכת.

במילים אחרות, זה אמנם נחמד שלושה מצבי מצערת - גם אם לא שימושי במיוחד - אבל ה'אלקטרוניקה' המוזלת נוסח ה-MT09 אינה הופכת אותו לבטוח יותר מפייזר 1000 מודל 2001, בהנחה שהאחרון תקין. אדרבה, הפייזר מתוכנן נכון יותר מבחינת היכולת של המכלולים לקלוט את המנוע החזק ועתיר המומנט (143 כוחות סוס). לעומת זאת, ה-MT09 בידיים לא מיומנות או לא זהירות יכניס את הרוכב לצרות מוקדם יותר מהפייזר הזקן, הנטול כל בדל של אלקטרוניקה.

כאשר רכשת BMW ב-150K יש לצפות מן המערכות האלקטרוניות להגדיל את מעטפת הביטחון, וודאי בכל הנוגע לריסון כוח המנוע ושמירה על חייו של הרוכב שהשאפתנות שלו עולה על יכולותיו. אם רכשת אופנוע ב-75K ומספרים לך שהוא 'עמוס באלקטרוניקה' קח בחשבון שזה מתקזז עם מכלולים אחרים על חשבון הבטיחות (מי אמר בולמים?) ושזו אלקטרוניקה הלקוחה מן המדף הזול והכי פחות מחייב שיש בנמצא (מי אמר טרייד אוף נאה?).

אם את/ה הבעלים המאושר של MT09, כפי שהעיר הבחור הנבון לעיל, היד המונחת על המצערת והמוח הנפרש בין שתי קצוות הקסדה הם עדיין האלקטרוניקה הכי טובה שיש.