250 סמ"ק הם סבבה למרחקים כמו תל אביב - נתניה, וגם עדיף שלא כל יום (מטעמי נוחות), אבל אם רוצים נסיעות ארוכות, 250 זו לא אופציה בשום מקרה, גם אם זה יהיה כלי נוח ואתם תרכבו על 120 קמ"ש, אתם תהיו רוב הנסיעה על שיא ההספק, אין לכם רזרבות לעקיפה, לרוב הכלי לא ירגיש בבית הרבה זמן במהירות הזאת, לא רק מבחינת המנוע אלא גם מבחינת שאר המכלולים, בלמים ושלדה בעיקר, וגם אתם תגרמו לבלאי מואץ מאוד של המנוע.
250 זה נפח עירוני+פרברים מדי פעם. גם אני נסעתי עם האקסיבו שהיה לי חצי מישראל, והוא ביקר כמה פעמים בים המלח... ולא נסעתי על 90 קמ"ש לשם, נסעתי מהר מאוד, וגם בהרכבה.
הקטנוע מאוד לא אהב את זה וזה היה ניכר, וזה לא גם לא היה מאוד נוח.
אני מניח שהרוכב הממוצע לא ירצה לרכב על 80 קמ"ש בצד הדרך בעליות לירושלים... אלא ירצה לעוף על הגז.
שליח יסע כמו שליח, מהר.
לא ממליץ על 250 סמ"ק, זה נפח טוב לווספה, לא לכלי בינעירוני.