תוצאות 1 עד 12 מ 12

אשכול: צ'ופר מול סקראמבלר - מנסה למצוא את האופנוע הבא

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363

    צ'ופר מול סקראמבלר - מנסה למצוא את האופנוע הבא

    היי חברים.
    אני יודע שאני אחד שמדבר הרבה בשבחי ה-GS500, אבל מהרבה סיבות - אני שוקל להחליף את האופנוע. העיקריות שביניהן - קצב השיוט שלי מתחיל לעלות, מ-110 כשקניתי את האופנוע ל-130-140, מתייחס לרכבים כעוד מכשולים על הדרך ומזגזג ביניהן. זו מנטליות דבילית שמפחידה אותי, אבל בגלל אופי המנוע של ה-500 המומנט מורגש רק בסל"ד של 7000 ומעלה, מתחת לזה העסק די אנמי ומשעמם. הסיבה השניה - לא תואם בעליל את האימג' שאני מצייר לעצמי בראש, בלי שום "פוזה" - וכן, זה משנה. מה גם - אני אוהב קסטומיזציה, ויש הרבה דברים שאני רוצה לשנות באופנוע שלי - אבל במצב ששלי נראה כרגע, מקורי לחלוטין, אני חושב זה יהיה חראם.

    אבל אני כן אוהב את הפשטות המכנית שלו, את העובדה שרוב הבעיות ניתנות לפתרון בבית, את זמינות החלפים והעובדה שלאחר יישור הקו - מדובר באופנוע מאוד אמין. תוסיף שמן פעם במספר שבועות ותרכב כאוות נפשך.

    החיפוש אחר הפרטנר הבא הביא אותי ל-2 סגמנטים - צ'ופר/בובר וסקראמבלר. אני מאוד אוהב אופנועי רטרו, גם בפשטות וגם במראה. במידה והולך עם הבובר - ככל הנראה אקח אינטרודר ישן או VN800, ארכיב כידון ישר, אקצר את הכנפיים מקדים ומאחור ואשחיר את כל העסק. ממש bad to the bone. הדבר היחיד ש"מפריע" לי זה אבדן היכולת הדינמית. רכבתי גם על ה-883 וגם עם הסטריט 750 של האייקון האמריקאי. ה-750 הקטן אהב את מכות הגז והתעורר לחיים בסל"ד בינוני,אבל היה קטן פיזית ולאחר רכיבה קצרה ב-90 קמ"ש הבנתי שלנסיעות ארוכות זה לא הפרטנר, בעוד שה-883 הרגיש מאוד מוצק ועם שפע מומנט, אבל נחנק מעל 100 קמ"ש ובכל פניה הרגשתי שיש לי דייט עם האספלט אם אשחרר לו מעט את הגז. אני מפחד שיהיה לי את אותו הסיפור עם ה-VN או האינטרודר שאקצץ, ושבפקקים הוא יהיה סיוט.

    האופציה השניה היא סקראמבלר - לא של דוקטי, לא של טריומף אלא הסגמנט. אופנוע רטרו עם כידון מורם, מגן גחון וצמיגי קוביה. הוא יאפשר לי לשמור על היכולת הדינמית שאני רגיל אליה מה-GS, שפע לוק ובהתאם לאופנוע - מומנט בסל"ד נמוך שלא מאלץ אותי לדמיין שיש לי גם X ו-R בשם האופנוע. אבל רבאק, ממה נבנה? לחדשים אין תקציב (גוצי ודומיו), הישנים - מה כבר עומד לרשותי? בנדיט 1200 עם כח שאני ממש לא צריך ושיפתה אותי לעלות הרבה מעל המהירות החוקית? (וכן, אם האופנוע מאפשר אני אלך לשם כי אני צעיר וחזיר גז קטן, מסתבר) . אופנוע אספנות? לך תתנייד איתו ככלי רכב יחיד ביומיום ותחפש חלפים כשאתה צריך.

    המנטליות שלי לרכיבה, אגב, מאוד פשוטה - 2 גלגלים, בחורה מאחור, שקיעה וכביש ישר, לא צריך ללחוץ. לא נכנסתי לתחום כדי להשחיז רגליות, נטו כי אני אוהב לרכב. זה נשמע כמו משהו שרוכב קרוזרים יאמר, אני יודע. התקציב הוא בערך כ-20 אלף לאופנוע, קצת פחות, ויש זמן עד אז. ללכת עם ה-VN800/אינטרודר?
    3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
    106,200KM and counting

    Not all who wander are lost




  2. #2
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    סקרמבלרים בונים מדושים ישנים.
    בזמנו התחלתי פרוייקט שגנזתי על xt660.

    לדעתי הכי קל לשנות לסקרמבלר אמיתי יהיה dr650, או דיאר ביג אם אתה לא מפחד מלא להשיג חלקים בשום מקום.

    אופציה אחרת שלא שקלת, בהנחה והחלטת להישאר בקו של האופנועים הישנים זה סוזוקי vx
    במקרה שלו אותו כנל כמו הביג - לא קל למצוא חלקים.

    אם אתה מחפש כלי חדש יותר, xt600 משנות ה2003 והסביבה יעשה עבורך את העבודה.

    בנוגע למנטליוץ רכיבה שלך, כביכול -אף אחד מהם לא מתאים. לא כאילו ולא בחצי.
    לא נוח בעליל להרכיב על סקרמבלר (או כל אופנוע עם מושב שבא כיחידה אחת, למורכבת בטוח לא יהיה נוח.
    על קרוזרים אולי יהיה יותר נוח.

    אם מאוד בןער לך לחזור בזמן הייתי הולך על cbx משנות ה70 80

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    VX - בדקתי, שקלתי, ראיתי במציאות. נראה כמו ה-GS500 הישנים רק ארוך יותר ועם מנוע V. נדירים בארץ ומבדיקה במחסן החלפים העיקרי של סוזוקי ביפן - חלפים למנוע אין במלאי. נשבר? בהצלחה.

    דיאר - בכלל לא בכיוון. כל דו"ש זה לא מה שאני מחפש, אני בכלל רוצה את האספקט הקוסמטי של הסקראמבלר, לא מתכוון לקרוע שום שטחים איתו. תחשוב על משהו כמו הטריומף סקראמבלר (שלהגנתו דווקא שבילים קלים עושה לא רע).

    וכן, יכולת הרכבה מאוד חשובה לי, בגלל זה לבובר ישאר המושב האחורי המקורי. עד כדי כך בעייתי להרכיב על מושב יחיד? על אופנועי רטרו מודרניים כמו הטריומף או הגוצי לא שמעתי על בעיות מי יודע מה.

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    197
    רשמתי תגובה אבל היא נמחקה...
    בכל מקרה לדעתי הסגנון שאתה מחפש הוא BRAT, חפש בגוגל.

    חשבת על w800 של קווסאקי? אולי ימתח לך קצת את התקציב אבל נשמע שזה קרוב למה שאתה מחפש.
    אולי גם cbf600s עד שנת 2007 שבטוח בתקציב. (האח הקטן שלו 500 לא יהיה כזה שדרוג עבורך)

    דוגמא לbrat
    Cb750 dohc ~80
    http://vintage-and-classic-honda-s.4...otorcycles.jpg

  5. #5
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    אם אתה מתכוון לבנות סקרמבלר דושים הם לא ההימור הכי טוב שלך אלא גם כמעט היחידי.
    אם אתה רוצה לרכב בקו ישר מאוד מהר תקנה יפני 1400 כלשהו.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083
    חפש וי מקס ותתבגר....
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    איך מתקציב של 20 אלף אולי הגענו לוי-מקס? למה שלא אקנה כבר הארלי ונגמור עם זה?

    ולא רוצה לנסוע מהר, כבר אמרתי את זה. סיביאף 600 - נראה חמוד, בסיס לא רע, אבל 4 בשורה. W800 פחות בתקציב למרות שנראה לא רע בכלל.
    בנימה זו, מה לגבי SV650? מאוד נהנתי מהיוסאנג קומט 650 שרכבתי עליו בשיעורי הנהיגה מבחינת אופי המנוע, ווי-טווין ספורטיבי עם שפע מומנט בסל"ד נמוך אבל מספיק פאנצ' כשלוחצים. שמעתי רק טוב על האמינות של ה-SV, נכנס בתקציב, מספיק זריז בפקקים, ויזואלית בסדר...מה אני מפספס פה?

  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    אתה מפספס בעיקר את חוסר הרצון שלך לעלות לאזור 130-140. אם תיקח SV, שם תחיה רוב הזמן כנראה. זה כמו ה-GS, רק על סטרואידים ונראה יותר טוב.

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי Jack_R1 צפיה בהודעה
    אתה מפספס בעיקר את חוסר הרצון שלך לעלות לאזור 130-140. אם תיקח SV, שם תחיה רוב הזמן כנראה. זה כמו ה-GS, רק על סטרואידים ונראה יותר טוב.
    אני יודע, אבל בניגוד ל-GS שסל"ד נמוך איתו אפשרי אבל פשוט לא מרגישים את המנוע (ובטיולים לבד יש כבישים שבהם אני לא עולה מעל 90 קמ"ש כי אני אוהב להינות מהדרך והנוף), ה-SV הוא ווי-טווין אז המומנט יורגש גם בסל"ד נמוך, מה שאומר שגם בשיוט של 90-100 בכבישים נידחים אני אוכל להרגיש את המנוע, אבל במידה ואגיע לפניות לא אצטרך לרכב על 30 קמ"ש ואוכל להטות את עצמי די בקלות. ה-SV הוא בערך כל מה שחסר ל-GS לטעמי (מומנט, כח מתפרץ, בולמים טובים), אז בגדול זה יהיה הכי קרוב ללהשאר עם ה-GS אבל להתקדם...ואני לא רואה בזה דבר רע.
    מה גם שהמראה שלו די מוצא חן בעיניי, וזה פאקטור מאוד משמעותי בהתחשב בזה שרוב אופנועי הספורט/נייקד המודרניים הם פשוט meh לטעמי.
    בחודש הקרוב ארכב על VN900 ככל הנראה ונראה אם סגמנט הקרוזרים באמת מתאים לי, אם לא - נישאר עם הנייקד של סוזוקי.
    3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
    106,200KM and counting

    Not all who wander are lost




  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    93
    מוטו גוצי V7

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי Eran_k צפיה בהודעה
    מוטו גוצי V7
    בעשרים אלף?

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083
    כן ידידי, עזוב מחירון ומה שמספרים לך ותתחיל לבדוק לעומק, הרבה מאד אופנועים מוצעים למכירה כבר חודשים ארוכים ללא עתיד
    אתה תופתע איזה עסקאות נסגרות בחדרי חדרים....

    לא סתם אנשים זורקים לך רמזים "עבים"...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

אשכולות דומים

  1. GS500 - באקפייר מהקרבורטורים, מנסה לאבחן את הבעיה
    על ידי TundraOG בפורום פורום טכני
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 07-05-2017, 14:09
  2. סקראמבלר במחיר שפוי, יש חיה כזו?
    על ידי Rutang בפורום כללי
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 28-09-2016, 07:44
  3. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 03-08-2016, 07:28
  4. תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 14-07-2015, 21:58
  5. לא מצליח למצוא צינור בקוטר 3/16
    על ידי Dvir בפורום פורום טכני
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 27-06-2015, 18:07

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO