ציטוט נכתב במקור על ידי Jack_R1 צפיה בהודעה
אתה מפספס בעיקר את חוסר הרצון שלך לעלות לאזור 130-140. אם תיקח SV, שם תחיה רוב הזמן כנראה. זה כמו ה-GS, רק על סטרואידים ונראה יותר טוב.
אני יודע, אבל בניגוד ל-GS שסל"ד נמוך איתו אפשרי אבל פשוט לא מרגישים את המנוע (ובטיולים לבד יש כבישים שבהם אני לא עולה מעל 90 קמ"ש כי אני אוהב להינות מהדרך והנוף), ה-SV הוא ווי-טווין אז המומנט יורגש גם בסל"ד נמוך, מה שאומר שגם בשיוט של 90-100 בכבישים נידחים אני אוכל להרגיש את המנוע, אבל במידה ואגיע לפניות לא אצטרך לרכב על 30 קמ"ש ואוכל להטות את עצמי די בקלות. ה-SV הוא בערך כל מה שחסר ל-GS לטעמי (מומנט, כח מתפרץ, בולמים טובים), אז בגדול זה יהיה הכי קרוב ללהשאר עם ה-GS אבל להתקדם...ואני לא רואה בזה דבר רע.
מה גם שהמראה שלו די מוצא חן בעיניי, וזה פאקטור מאוד משמעותי בהתחשב בזה שרוב אופנועי הספורט/נייקד המודרניים הם פשוט meh לטעמי.
בחודש הקרוב ארכב על VN900 ככל הנראה ונראה אם סגמנט הקרוזרים באמת מתאים לי, אם לא - נישאר עם הנייקד של סוזוקי.