עמוד 3 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 31 עד 45 מ 58

אשכול: האופנוען הראשון בארץ שניצל בזכות אפוד כרית האוויר

  1. #31
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    כפר סבא
    הודעות
    110
    ציטוט נכתב במקור על ידי Paz צפיה בהודעה
    ממש, תכף נפתח על זה שרשור "רמת אמינות?"

    דונר- עם כל הכבוד המנוע של ה NC עובד בסל"דים של רכב, לא יודע אם נכונה האגדה שזה חצי מנוע של ההונדה ג'אז.
    בלי שום קשר, תפרק מנוע מיאמהה, סוזוקי, אפילו קאוואסקי-אם טופלו כיאה לא חושב שאמור להיות בלאי גדול למנועים מעל 500/600 סמ"ק וצפונה אחרי 50K ק"מ.
    אתה לא יודע כמה אתה טועה...דיוורז'ן 600-הלך ראש מנוע ב-52,000 ק"מ, סוזוקי 400 בזמנו סלילים נגמרו ב-40,000, ק"מ , טי מקס 530, מנוע עליון התחיל לדפוק ב-32,000 ק"מ.כל הכלים ננהגו וטופלו ביד אוהבת במוסכי היבואן, וזה אצלי ואצל רוכבים מהמשפחה. דבר עם מכונאים ותיקים, תשמע לא מעט "הפתעות" גם אצל ב.מ.וו.
    אם צפית בסרטון, לא רק המנוע נבדק. סלדי"ם של רכב- לא בדיוק. מעולם לא הגעתי עם המשפחתית המשעממת ל 5000-6000 סל"ד כפי שקורה הרבהע ולאורך זמן אצלי בהונדה.
    אגב, אחרי שעברתי ממנוע 1000 4 בשורה להונדה, מנסיון, מומנט שמגיע נמוך הרבה יותר שימושי מהספק שמגיע גבוה, ואם האמינות משתפרת בזכות זה-מצוין.
    שים לב שאף אחד מהתקלות בכלים שהזכרתי לא נגרם בשל מנוע שעובד בסל"ד גבוה אצל אף אחד מהם. די להזכיר את הוורסיס 650 עם השסתום שמתפרק לתוך המנוע, ומנגד אמינות מצויינת בוי-סטרום 650. שני כלים שהמנועים שלהם מנוצלים בסל"ד דומה.
    כשכלי אמין בצורה מובהקת לא נכון להתחיל לחפש סיבות שמורידות מעובדת היותו אמין, הוא פשוט תוכנן ומיוצר בצורה נכונה ואיכותית.

  2. #32
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי doner צפיה בהודעה
    אתה לא יודע כמה אתה טועה...דיוורז'ן 600-הלך ראש מנוע ב-52,000 ק"מ, סוזוקי 400 בזמנו סלילים נגמרו ב-40,000, ק"מ , טי מקס 530, מנוע עליון התחיל לדפוק ב-32,000 ק"מ.כל הכלים ננהגו וטופלו ביד אוהבת במוסכי היבואן, וזה אצלי ואצל רוכבים מהמשפחה. דבר עם מכונאים ותיקים, תשמע לא מעט "הפתעות" גם אצל ב.מ.וו.
    אם צפית בסרטון, לא רק המנוע נבדק. סלדי"ם של רכב- לא בדיוק. מעולם לא הגעתי עם המשפחתית המשעממת ל 5000-6000 סל"ד כפי שקורה הרבהע ולאורך זמן אצלי בהונדה.
    אגב, אחרי שעברתי ממנוע 1000 4 בשורה להונדה, מנסיון, מומנט שמגיע נמוך הרבה יותר שימושי מהספק שמגיע גבוה, ואם האמינות משתפרת בזכות זה-מצוין.
    שים לב שאף אחד מהתקלות בכלים שהזכרתי לא נגרם בשל מנוע שעובד בסל"ד גבוה אצל אף אחד מהם. די להזכיר את הוורסיס 650 עם השסתום שמתפרק לתוך המנוע, ומנגד אמינות מצויינת בוי-סטרום 650. שני כלים שהמנועים שלהם מנוצלים בסל"ד דומה.
    כשכלי אמין בצורה מובהקת לא נכון להתחיל לחפש סיבות שמורידות מעובדת היותו אמין, הוא פשוט תוכנן ומיוצר בצורה נכונה ואיכותית.
    מה הכוונה שהלך ראש מנוע? מה הלך שם?
    סוזוקי 400 הלכו הסלילים מה זה סוזוקי 400 בורגמן או בנדיט? סלילים מעידים על אמינות המנוע?
    הוורסיס 650 לא אמין כמו הונדה? למה? כי השסתומים מעידים על אמינות?
    אתה בכלל יודע מה הסיפור שם עם השסתום?

  3. #33
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי doner צפיה בהודעה
    אתה לא יודע כמה אתה טועה...דיוורז'ן 600-הלך ראש מנוע ב-52,000 ק"מ, סוזוקי 400 בזמנו סלילים נגמרו ב-40,000, ק"מ , טי מקס 530, מנוע עליון התחיל לדפוק ב-32,000 ק"מ.כל הכלים ננהגו וטופלו ביד אוהבת במוסכי היבואן, וזה אצלי ואצל רוכבים מהמשפחה. דבר עם מכונאים ותיקים, תשמע לא מעט "הפתעות" גם אצל ב.מ.וו.
    אם צפית בסרטון, לא רק המנוע נבדק. סלדי"ם של רכב- לא בדיוק. מעולם לא הגעתי עם המשפחתית המשעממת ל 5000-6000 סל"ד כפי שקורה הרבהע ולאורך זמן אצלי בהונדה.
    אגב, אחרי שעברתי ממנוע 1000 4 בשורה להונדה, מנסיון, מומנט שמגיע נמוך הרבה יותר שימושי מהספק שמגיע גבוה, ואם האמינות משתפרת בזכות זה-מצוין.
    שים לב שאף אחד מהתקלות בכלים שהזכרתי לא נגרם בשל מנוע שעובד בסל"ד גבוה אצל אף אחד מהם. די להזכיר את הוורסיס 650 עם השסתום שמתפרק לתוך המנוע, ומנגד אמינות מצויינת בוי-סטרום 650. שני כלים שהמנועים שלהם מנוצלים בסל"ד דומה.
    כשכלי אמין בצורה מובהקת לא נכון להתחיל לחפש סיבות שמורידות מעובדת היותו אמין, הוא פשוט תוכנן ומיוצר בצורה נכונה ואיכותית.
    לא שולל את מה שאומר, בכל יצרן יש תקלות נקודתיות בייצור, ריקולים וכו' גם בהונדה.
    אני פשוט מצטרף לחלק מהאנשים כאן שטוענים שאגדת האמינות של הונדה היא מופרזת ובאה לחפות על דברים אחרים-כמו הרבה כלים משעממים באופי ובעיצוב, האפריקה עושה רושם של כלי מצויין אבל לא קראתי באף מקום שהוא פורץ דרך או משהו מיוחד. גם מ הADV אני לא מתלהב, זה די גימיק, אולי ה CBR1000R החדש באמת יחזיר להונדה גם את החדשנות ופריצת הדרך אם זה נכון מה שדובר עליו במבחנים.
    חוץ מזה, 3 היצרנים היפניים האחרים הרבה יותר נועזים מבחינתי מאשר הונדה, בטח יאמהה, גם לקאוואסקי שאוהבים להשמיץ את הכלים והאמינות שלהם יש אחלה יציאות.
    Tracer 900

  4. #34
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי doner צפיה בהודעה
    אם ככה, כנראה שלא צפיתם בסרטון הבא:
    https://www.youtube.com/watch?v=kdDWE2mTQ5w

    קניתי את האופנוע לאחר שצפיתי בו. אלא אם תטענו לתיאוריות קונספירציה של "הונדה שילמו להם" וכאלה דרזדנר ופז, הפעם הצדק לא אתכם. 0 בלאי, 2 בוחנים רכשו את הכלי אחרי אחד ממבחני האמינות הכי אמיתיים שאי פעם ראיתי. לא דעות, לא פורומים ולא תחושות, אלא מבדק מכני אמיתי מצולם.
    לא שווה התייחסות הסירטון הזה.
    אגב יש מגזין גרמני שמפרק אופנועים אחרי 50000 ק"מ ובודק בלאי, תתפלא אבל במשך כמה שנים היה הארלי בראש הרשימה.
    הונדה כמובן נמצאת עם כמה דגמים בעשיריה הפותחת אבל יש עוד אחרים טובים לא פחות ברשימה הזאת.

    אין שום אבקת קסמים במנועים של הונדה הם זהים כמעט לחלוטין בטכנולוגית היצור שלהם להרבה יצרנים אחרים.

  5. #35
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    כן יותר אמין, לא יותר אמין, בולשיט.קום.
    ראיתי היום אפריקה בנחל בוקר/הבשור. גיהץ שם שביל עם בורות וחריצים כמו איזה אופנוע שטח.
    נהייתי כולי ירוק מקנאה.
    מדהים!
    (גם הבימר והקטום שהיו איתו נסעו יפה).

  6. #36
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    יש ברשותי לנדרובר, רכב מעולה מבחינת ההנאה שהוא מספק אבל אמינות לא משהוא אבל עדיין יש בפורום אנשים שטוענים ל200000 ק"מ ללא תקלות.

    מוניטין האמינות של הונדה לא מוצדק הוא מיתוס.
    לא שהאמינות לא טובה אבל אני לא רואה הבדל בין הונדה להרבה יצרנים אחרים.
    אני מסכים. עבדתי במורשה ההונדה. לא שונה כמעט בכלל מיצרנים אחרים

    Sent from my SM-A520F using Tapatalk

  7. #37
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    מיתוס "אופנוע ללא תקלות" לא קיים. מרגע ההתנעה הראשונה של המנוע הוא מתחיל לרוץ לסופו.

    יש אפשרות היום ליצור כלי עם אפס תקלות לשנים, אף אחד לא רוצה את זה, כי זה אינטרס הבעלים
    בלבד וגם האינטרס הזה חלש כי מי באמת מתכוון להחזיק כלי 20 שנה?

    מי מוכן לשלם את מחיר כלי ללא תקלות שיהיה יקר מן הסתם הרבה מעבר לאופנוע סדרתי.

    התכנון הבסיסי של כלי הרכב מתייחס אליהם כאל כלי מתקלה חד פעמי, אורך החיים המוצהר שלהם
    פחות מ-10 שנים. רוב כלי הרכב המודרניים מתוכננים היום למחזור, ולפלסטיקה מתקלה. כי זה ירוק
    וטוב לסביבה.

    במקומות נורמליים בעולם בהם אין גזירת קופון של המדינה על כל קניית רכב חדש, מדובר בהוצאה
    משנית ולא יקרה שמחזירה את עצמה אחרי כמה שנים, רכב ממוצע לא שורד יותר מ-7 שנים והמנועים
    לא עוברים את 150 אלף ק"מ.

    ממליץ לכולם להיכנס פעם למגרשי הגריטה באירופה לראות איזה רכבים הולכים בדרך כל ברזל.

    באופנועים המצב גרוע יותר, חבר פורום קנה בארה"ב BMW משומש עשה איתו כמה אלפי ק"מ והאופנוע
    עם כ-60 אלף ק"מ לא מצליח להימכר כבר כמה שנים, המחיר שהוא מקבל עליו הוא מחיר הברזל!

    רק בארץ בגלל המחירים המעוותים הנסועה שלהם גבוהה, לכל ייצרן יש את הפלופים שלו, יש מנועים שמסתדרים
    יותר טוב עם התנאים בארץ ויש כאלה שפחות.

    לחלק גדול מהאופנועים נגרם נזק בגלל המוסכים, הבעלים, תחזוקה שגוייה, ושאר רעות חולות שאינם תלויים בייצרן.

    רוב האופנועים החדשים לא יעשו בעיות משמעותיות בשנים הראשונות לחייהם ללא קשר למרחק שיעברו ככל שיצברו
    השנים והקילומטרים כך צפויות להופיע הבעיות.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  8. #38
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    אין לי אפשרות תיקון, צריך לרשום מתכלה ולא כפי שכתבתי בטעות.

    הורדתי לעצמי כאפה מאפסת תודה.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  9. #39
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    רק לגבי הרכבים שלא עוברים את ה150000 ק"מ או 7 שנים באירופה לא ממש מדוייק.
    באירופה רכבים זולים שמגיעים לקילומרז' גבוה לא שווים תיקון והתיקון הוא בדרך כלל מזגן, אלטרנטור וכו אבל התיקון שלהם במוסכים אירופאים מאד יקר אז מה שקורה זה שהם עושים טרייד אין ומקבלים כמה פרוטות, הדילר גם הוא לא רוצה להתעסק עם זה ואז הרכב עובר למזרח אירופה או אפריקה ושם הוא ממשיך לנסוע עוד מאות אלפי קילומטרים עם מוסכים זולים וחלקים שנגנבו ממרכז אירופה.

    רכבי יוקרה ממשיכים הרבה יותר במרכז היבשת ואפשר למצוא הרבה לנדרוברים, מרצדסים ועוד עם קילומטרז' גבוה בהרבה מזה שציינת

  10. #40
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    רוב המכוניות שמההתחלה לא יועדו לשימוש לטווח ארוך ובמיוחד אלה הזולות יותר, פשוט לא עשויות
    לשרוד מעבר לתקופה מסוימת. בעולם בו רכישת רכב היא לא יקרה מאד אין פשוט טעם לייצר רכב
    לטווח ארוך ולכן איכות החלקים בהתאם וגם שרידות הרכב/אופנוע.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  11. #41
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    רוב המכוניות שמההתחלה לא יועדו לשימוש לטווח ארוך ובמיוחד אלה הזולות יותר, פשוט לא עשויות
    לשרוד מעבר לתקופה מסוימת. בעולם בו רכישת רכב היא לא יקרה מאד אין פשוט טעם לייצר רכב
    לטווח ארוך ולכן איכות החלקים בהתאם וגם שרידות הרכב/אופנוע.
    הם מחזיקות טוב מאד ובכללי למרות האימרות שפעם עשו דברים שיחזיקו הרבה יותר זמן מנועים היום מחזיקים הרבה יותר מפעם ודורשים פחות תחזוקה פשוט פעם שמקרר היה מתקלקל היו מחליפים מדחס והיום קונים חדש לכן לכולם נראה שפעם המקררים החזיקו עשרות שנים וכך גם המכוניות

  12. #42
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    The chicane
    הודעות
    879
    Paz, הונדה ויימאהה מובילות באופן ניכר (וזה אנדרסטייטמנט) על פני יצרנים אחרים בהשקעה ובהגנה על טכנולוגיות מתקדמות ולפעמים הדבר בא לידי ביטוי לחיוב ולשלילה באופן מעשי. לגבי העיצוב, אין ספק שהונדה סוף סוף יוצאים מהתרדמה העיצובית המיינסטרמית הבטוחה ושנת 2018/9 בהחלט תהיה מעניינת...

  13. #43
    Member הסמל האישי של tree
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    429
    ציטוט נכתב במקור על ידי מצמץ צפיה בהודעה
    גבי העיצוב, אין ספק שהונדה סוף סוף יוצאים מהתרדמה העיצובית המיינסטרמית הבטוחה ושנת 2018/9 בהחלט תהיה מעניינת...
    אותי פחות מעניין העיצוב ויותר מעניינת הטכנולוגיה ואולי בעתיד היותר רחוק יהיה שינוי מרענן מהונדה

    http://amcn.com.au/editorial/honda-pcx-electric/
    http://amcn.com.au/editorial/honda-vtec-for-bikes/

    ואת זה הם סתם עשו בשביל הפטנט
    http://amcn.com.au/editorial/honda-d...uel-cell-bike/

  14. #44
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    טכנולוגיה זה אירופה, ABS (בוש), מתלים (אוהלינס, מרזוקי וזאקס), ועוד הרבה מערכות מתקדמות שלא הייתם רואים עוד עשרות שנים אם היפנים היו מכתיבים את השוק אבל תודות לבמוו ואפריליה כולנו נהנים גם שקונים אופנוע יפני כי הרי הם היו מחוייבים לזרום עם השוק

  15. #45
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    The chicane
    הודעות
    879
    דרזדנר, התייחסתי בתגובתי נטו לפורטפוליו הפטנטים וכיוצ״ב של יצרניות האופנועים. אולם אם תסתכל על פני הדברים באופן שבו הצגת את הדברים, אתה תראה שאפילו לפי דבריך היצרנים המערביים לא מציגים טכנולוגיית אין-האוס אלא עושים שימוש כדבריך בבוש ואח׳ שהם בעלי מומחיות בנישות הנ״ל (לא שאני נגד זה).
    נערך לאחרונה על ידי מצמץ; 24-12-2017 בשעה 20:33.

אשכולות דומים

  1. שאלה על מעיל עם כרית אויר
    על ידי קובי שמיר בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 06-11-2017, 09:56
  2. כרית אויר לאופנוענים
    על ידי pret בפורום פורום ציוד
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 26-05-2017, 10:59
  3. שיפור תיבת האוויר במנועי KTM 990
    על ידי Dresdner בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 13-04-2017, 08:09
  4. החלקה על הכביש כאשר האוויר יבש
    על ידי Firenogo בפורום כללי
    תגובות: 31
    הודעה אחרונה: 24-11-2016, 20:04
  5. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 10-11-2016, 18:07

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO