אתה לא יודע כמה אתה טועה...דיוורז'ן 600-הלך ראש מנוע ב-52,000 ק"מ, סוזוקי 400 בזמנו סלילים נגמרו ב-40,000, ק"מ , טי מקס 530, מנוע עליון התחיל לדפוק ב-32,000 ק"מ.כל הכלים ננהגו וטופלו ביד אוהבת במוסכי היבואן, וזה אצלי ואצל רוכבים מהמשפחה. דבר עם מכונאים ותיקים, תשמע לא מעט "הפתעות" גם אצל ב.מ.וו.
אם צפית בסרטון, לא רק המנוע נבדק. סלדי"ם של רכב- לא בדיוק. מעולם לא הגעתי עם המשפחתית המשעממת ל 5000-6000 סל"ד כפי שקורה הרבהע ולאורך זמן אצלי בהונדה.
אגב, אחרי שעברתי ממנוע 1000 4 בשורה להונדה, מנסיון, מומנט שמגיע נמוך הרבה יותר שימושי מהספק שמגיע גבוה, ואם האמינות משתפרת בזכות זה-מצוין.
שים לב שאף אחד מהתקלות בכלים שהזכרתי לא נגרם בשל מנוע שעובד בסל"ד גבוה אצל אף אחד מהם. די להזכיר את הוורסיס 650 עם השסתום שמתפרק לתוך המנוע, ומנגד אמינות מצויינת בוי-סטרום 650. שני כלים שהמנועים שלהם מנוצלים בסל"ד דומה.
כשכלי אמין בצורה מובהקת לא נכון להתחיל לחפש סיבות שמורידות מעובדת היותו אמין, הוא פשוט תוכנן ומיוצר בצורה נכונה ואיכותית.
לא שולל את מה שאומר, בכל יצרן יש תקלות נקודתיות בייצור, ריקולים וכו' גם בהונדה.
אני פשוט מצטרף לחלק מהאנשים כאן שטוענים שאגדת האמינות של הונדה היא מופרזת ובאה לחפות על דברים אחרים-כמו הרבה כלים משעממים באופי ובעיצוב, האפריקה עושה רושם של כלי מצויין אבל לא קראתי באף מקום שהוא פורץ דרך או משהו מיוחד. גם מ הADV אני לא מתלהב, זה די גימיק, אולי ה CBR1000R החדש באמת יחזיר להונדה גם את החדשנות ופריצת הדרך אם זה נכון מה שדובר עליו במבחנים.
חוץ מזה, 3 היצרנים היפניים האחרים הרבה יותר נועזים מבחינתי מאשר הונדה, בטח יאמהה, גם לקאוואסקי שאוהבים להשמיץ את הכלים והאמינות שלהם יש אחלה יציאות.
Tracer 900
לא שווה התייחסות הסירטון הזה.
אגב יש מגזין גרמני שמפרק אופנועים אחרי 50000 ק"מ ובודק בלאי, תתפלא אבל במשך כמה שנים היה הארלי בראש הרשימה.
הונדה כמובן נמצאת עם כמה דגמים בעשיריה הפותחת אבל יש עוד אחרים טובים לא פחות ברשימה הזאת.
אין שום אבקת קסמים במנועים של הונדה הם זהים כמעט לחלוטין בטכנולוגית היצור שלהם להרבה יצרנים אחרים.
כן יותר אמין, לא יותר אמין, בולשיט.קום.
ראיתי היום אפריקה בנחל בוקר/הבשור. גיהץ שם שביל עם בורות וחריצים כמו איזה אופנוע שטח.
נהייתי כולי ירוק מקנאה.
מדהים!
(גם הבימר והקטום שהיו איתו נסעו יפה).
מיתוס "אופנוע ללא תקלות" לא קיים. מרגע ההתנעה הראשונה של המנוע הוא מתחיל לרוץ לסופו.
יש אפשרות היום ליצור כלי עם אפס תקלות לשנים, אף אחד לא רוצה את זה, כי זה אינטרס הבעלים
בלבד וגם האינטרס הזה חלש כי מי באמת מתכוון להחזיק כלי 20 שנה?
מי מוכן לשלם את מחיר כלי ללא תקלות שיהיה יקר מן הסתם הרבה מעבר לאופנוע סדרתי.
התכנון הבסיסי של כלי הרכב מתייחס אליהם כאל כלי מתקלה חד פעמי, אורך החיים המוצהר שלהם
פחות מ-10 שנים. רוב כלי הרכב המודרניים מתוכננים היום למחזור, ולפלסטיקה מתקלה. כי זה ירוק
וטוב לסביבה.
במקומות נורמליים בעולם בהם אין גזירת קופון של המדינה על כל קניית רכב חדש, מדובר בהוצאה
משנית ולא יקרה שמחזירה את עצמה אחרי כמה שנים, רכב ממוצע לא שורד יותר מ-7 שנים והמנועים
לא עוברים את 150 אלף ק"מ.
ממליץ לכולם להיכנס פעם למגרשי הגריטה באירופה לראות איזה רכבים הולכים בדרך כל ברזל.
באופנועים המצב גרוע יותר, חבר פורום קנה בארה"ב BMW משומש עשה איתו כמה אלפי ק"מ והאופנוע
עם כ-60 אלף ק"מ לא מצליח להימכר כבר כמה שנים, המחיר שהוא מקבל עליו הוא מחיר הברזל!
רק בארץ בגלל המחירים המעוותים הנסועה שלהם גבוהה, לכל ייצרן יש את הפלופים שלו, יש מנועים שמסתדרים
יותר טוב עם התנאים בארץ ויש כאלה שפחות.
לחלק גדול מהאופנועים נגרם נזק בגלל המוסכים, הבעלים, תחזוקה שגוייה, ושאר רעות חולות שאינם תלויים בייצרן.
רוב האופנועים החדשים לא יעשו בעיות משמעותיות בשנים הראשונות לחייהם ללא קשר למרחק שיעברו ככל שיצברו
השנים והקילומטרים כך צפויות להופיע הבעיות.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אין לי אפשרות תיקון, צריך לרשום מתכלה ולא כפי שכתבתי בטעות.
הורדתי לעצמי כאפה מאפסת תודה.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
רק לגבי הרכבים שלא עוברים את ה150000 ק"מ או 7 שנים באירופה לא ממש מדוייק.
באירופה רכבים זולים שמגיעים לקילומרז' גבוה לא שווים תיקון והתיקון הוא בדרך כלל מזגן, אלטרנטור וכו אבל התיקון שלהם במוסכים אירופאים מאד יקר אז מה שקורה זה שהם עושים טרייד אין ומקבלים כמה פרוטות, הדילר גם הוא לא רוצה להתעסק עם זה ואז הרכב עובר למזרח אירופה או אפריקה ושם הוא ממשיך לנסוע עוד מאות אלפי קילומטרים עם מוסכים זולים וחלקים שנגנבו ממרכז אירופה.
רכבי יוקרה ממשיכים הרבה יותר במרכז היבשת ואפשר למצוא הרבה לנדרוברים, מרצדסים ועוד עם קילומטרז' גבוה בהרבה מזה שציינת
רוב המכוניות שמההתחלה לא יועדו לשימוש לטווח ארוך ובמיוחד אלה הזולות יותר, פשוט לא עשויות
לשרוד מעבר לתקופה מסוימת. בעולם בו רכישת רכב היא לא יקרה מאד אין פשוט טעם לייצר רכב
לטווח ארוך ולכן איכות החלקים בהתאם וגם שרידות הרכב/אופנוע.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
Paz, הונדה ויימאהה מובילות באופן ניכר (וזה אנדרסטייטמנט) על פני יצרנים אחרים בהשקעה ובהגנה על טכנולוגיות מתקדמות ולפעמים הדבר בא לידי ביטוי לחיוב ולשלילה באופן מעשי. לגבי העיצוב, אין ספק שהונדה סוף סוף יוצאים מהתרדמה העיצובית המיינסטרמית הבטוחה ושנת 2018/9 בהחלט תהיה מעניינת...
אותי פחות מעניין העיצוב ויותר מעניינת הטכנולוגיה ואולי בעתיד היותר רחוק יהיה שינוי מרענן מהונדה
http://amcn.com.au/editorial/honda-pcx-electric/
http://amcn.com.au/editorial/honda-vtec-for-bikes/
ואת זה הם סתם עשו בשביל הפטנט
http://amcn.com.au/editorial/honda-d...uel-cell-bike/
טכנולוגיה זה אירופה, ABS (בוש), מתלים (אוהלינס, מרזוקי וזאקס), ועוד הרבה מערכות מתקדמות שלא הייתם רואים עוד עשרות שנים אם היפנים היו מכתיבים את השוק אבל תודות לבמוו ואפריליה כולנו נהנים גם שקונים אופנוע יפני כי הרי הם היו מחוייבים לזרום עם השוק
דרזדנר, התייחסתי בתגובתי נטו לפורטפוליו הפטנטים וכיוצ״ב של יצרניות האופנועים. אולם אם תסתכל על פני הדברים באופן שבו הצגת את הדברים, אתה תראה שאפילו לפי דבריך היצרנים המערביים לא מציגים טכנולוגיית אין-האוס אלא עושים שימוש כדבריך בבוש ואח׳ שהם בעלי מומחיות בנישות הנ״ל (לא שאני נגד זה).
נערך לאחרונה על ידי מצמץ; 24-12-2017 בשעה 20:33.