
נכתב במקור על ידי
doner
אתה לא יודע כמה אתה טועה...דיוורז'ן 600-הלך ראש מנוע ב-52,000 ק"מ, סוזוקי 400 בזמנו סלילים נגמרו ב-40,000, ק"מ , טי מקס 530, מנוע עליון התחיל לדפוק ב-32,000 ק"מ.כל הכלים ננהגו וטופלו ביד אוהבת במוסכי היבואן, וזה אצלי ואצל רוכבים מהמשפחה. דבר עם מכונאים ותיקים, תשמע לא מעט "הפתעות" גם אצל ב.מ.וו.
אם צפית בסרטון, לא רק המנוע נבדק. סלדי"ם של רכב- לא בדיוק. מעולם לא הגעתי עם המשפחתית המשעממת ל 5000-6000 סל"ד כפי שקורה הרבהע ולאורך זמן אצלי בהונדה.
אגב, אחרי שעברתי ממנוע 1000 4 בשורה להונדה, מנסיון, מומנט שמגיע נמוך הרבה יותר שימושי מהספק שמגיע גבוה, ואם האמינות משתפרת בזכות זה-מצוין.
שים לב שאף אחד מהתקלות בכלים שהזכרתי לא נגרם בשל מנוע שעובד בסל"ד גבוה אצל אף אחד מהם. די להזכיר את הוורסיס 650 עם השסתום שמתפרק לתוך המנוע, ומנגד אמינות מצויינת בוי-סטרום 650. שני כלים שהמנועים שלהם מנוצלים בסל"ד דומה.
כשכלי אמין בצורה מובהקת לא נכון להתחיל לחפש סיבות שמורידות מעובדת היותו אמין, הוא פשוט תוכנן ומיוצר בצורה נכונה ואיכותית.