ציטוט נכתב במקור על ידי doner צפיה בהודעה
אתה לא יודע כמה אתה טועה...דיוורז'ן 600-הלך ראש מנוע ב-52,000 ק"מ, סוזוקי 400 בזמנו סלילים נגמרו ב-40,000, ק"מ , טי מקס 530, מנוע עליון התחיל לדפוק ב-32,000 ק"מ.כל הכלים ננהגו וטופלו ביד אוהבת במוסכי היבואן, וזה אצלי ואצל רוכבים מהמשפחה. דבר עם מכונאים ותיקים, תשמע לא מעט "הפתעות" גם אצל ב.מ.וו.
אם צפית בסרטון, לא רק המנוע נבדק. סלדי"ם של רכב- לא בדיוק. מעולם לא הגעתי עם המשפחתית המשעממת ל 5000-6000 סל"ד כפי שקורה הרבהע ולאורך זמן אצלי בהונדה.
אגב, אחרי שעברתי ממנוע 1000 4 בשורה להונדה, מנסיון, מומנט שמגיע נמוך הרבה יותר שימושי מהספק שמגיע גבוה, ואם האמינות משתפרת בזכות זה-מצוין.
שים לב שאף אחד מהתקלות בכלים שהזכרתי לא נגרם בשל מנוע שעובד בסל"ד גבוה אצל אף אחד מהם. די להזכיר את הוורסיס 650 עם השסתום שמתפרק לתוך המנוע, ומנגד אמינות מצויינת בוי-סטרום 650. שני כלים שהמנועים שלהם מנוצלים בסל"ד דומה.
כשכלי אמין בצורה מובהקת לא נכון להתחיל לחפש סיבות שמורידות מעובדת היותו אמין, הוא פשוט תוכנן ומיוצר בצורה נכונה ואיכותית.
לא שולל את מה שאומר, בכל יצרן יש תקלות נקודתיות בייצור, ריקולים וכו' גם בהונדה.
אני פשוט מצטרף לחלק מהאנשים כאן שטוענים שאגדת האמינות של הונדה היא מופרזת ובאה לחפות על דברים אחרים-כמו הרבה כלים משעממים באופי ובעיצוב, האפריקה עושה רושם של כלי מצויין אבל לא קראתי באף מקום שהוא פורץ דרך או משהו מיוחד. גם מ הADV אני לא מתלהב, זה די גימיק, אולי ה CBR1000R החדש באמת יחזיר להונדה גם את החדשנות ופריצת הדרך אם זה נכון מה שדובר עליו במבחנים.
חוץ מזה, 3 היצרנים היפניים האחרים הרבה יותר נועזים מבחינתי מאשר הונדה, בטח יאמהה, גם לקאוואסקי שאוהבים להשמיץ את הכלים והאמינות שלהם יש אחלה יציאות.