אמינות זה כלכך שנות ה80.
לצערי בעבר באמת הכלים היפניים היו מאוד אמינים ברמה שנראה לי שאפילו מנורה לא היה צריך להחליף ( טוב קצת מגזים).
הנוסחה הייתה פשטות ודיוק.
במהלך השנים היפנים יישרו קו עם אירופה ולהפך במידה רבה האירופים (והאמריקאים) יישרו קו עם היפנים.
תוצאה כלי רכב חרא בעיות אמינות אלקטרוניקה והשד יודע מה שבהשוואה לרכבי העבר שיכלו לשרוד לנצח עם יד אוהבת וכלי עבודה כיום אחרי 15 שנה כבר לא שווה לתקן את הרכב כי העלויות לא מצדיקות את זה.
דוגמה מאצלי - סוזוקי סוויפט 1000 מודל 86 נקנתה ב1990 מחברת השכרה עם כ60000 קילומטר כשאנו מכרנו אותה היא הייתה עם כ170000 קילומטר אחרי שאני כנער קרעתי את הרכב כולל מכות שטח ומה לא הפלסטיקה נשמרה יפה . התיקון המכני היחיד היה גומיה של מחזיר שמן שהוחלפה.
מנגד סובארו B4 2003 שיש בראשותי נרכשה מרופא ( הרופא שילד אותי וטען שאני לעולם לא ישמין היה צריך לתבוע אותו על זה) הייתה גם עם כ80000 קילומטר וכיום עומדת על 160000 קילומטר ( אצלי כ6 שנים) ושפע של דברים קטנים ומעצבנים כגון נזילה של משאבת השפריצר קוייל מנורות בדש בורד שיש להחליף פלסטיקה שהגיל ניכר עליה חלונות עייפים גומיות שהתבלו ועוד כל מני דברים קטנים.
להבנתי המוצרים כיום פשוט מתוכנננים למות בשלב מסויים בהשוואה לעבר ששם התפיסה הייתה אחרת.