אני לא הייתי מתקרב לאף רכב מקונצרן vag,
גרמניה כבר לא מה שהיתה, ואמנם המכוניות הללו נוסעות מעולה ונותנות תמורה מצוינת לכסף, אבל ברגע שהן מתחילות להתקלקל הן הופכות ל"מפלצת מוצצת".
אודי מ2001 כבר מזמן נמצאת בשלב הזה.
יש לי חבר שיש לו מוסך מרשת צ'מפיון והוא בעצמו אומר שעדיף להחזיק יפניות.
עלויות חלפים בארץ גבוהות מאוד ( לפחות מקורי) ועל זה תחזוקה יקרה ולא פשוטה כגון מותחני רצועה וצורך בפירוק " חצי אוטו" בחלק מכלי הרכב לצורך ביצוע טיפלים ( נשמע כמו הקוואסאקי שלי).
לגבי היפנים להבנתי כיום הם ישרו קו עם התוצרת האירופית ( לא טובה ) וגם כך היום כמעט שום דבר אינו מיוצר בארץ המוצא שלו.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
לא הבנת אותי בכלל.
אני עובד בחברה גדולה. יש לנו המון רכבים. מכאן שיש לי נסיון עם הרבה מאוד תקלות. בנוסף, יצא לי לתחזק לא מעט רכבים פרטיים.
אני לא בעד סובארו (תקרא שוב מה כתבתי), אבל גם לא נגד.
אפרט את רשימת הרכבים שאני לא אקנה אם לא יהיו באחריות:
קנצרן vag,
פוקוס עם גיר רובוטי,
פיאט אונו ישנה,
פיז'ו מתחילת שנות ה2000.
סיטרואן c4.
לאדה ניבה.
כרגע אני מחזיק לנדרובר ישן שגם עליו לא הייתי ממליץ לאף אחד, אם זה לא חלק מתחביב.
כן היה (ויש) לי נסיון טוב עם טויוטה אבל אני לא אמליץ מכיוון שאין שום דבר מיוחד באוטו הזה. הוא לא יותר אמין מאחרים, ובגלל דעות קדומות אנשים מבקשים עליו סכומי כסף לא מוצדקים.
עריכה:
וכן, מהנסיון האישי שלי היפניות והקוריאניות מגלות אמינות רבה לאורך זמן.
ומהניסיון האישי שלי קוריאנית ישנה לא מגלה דבר ממה שציינת.
 
			
			במקרה אני מכיר אותך גם מהפורום השני.
הבנאדם מדבר על פרייבט ולא על לנדקרוזר דיזל ואין סיבה להכניס את המריבות המטופשות של טויוטהvsג'יפvsלנדרובר גם לכאן. אם היה שואל הייתי אומר לו שלא יתקרב לאף ג'יפ בן יותר מעשור.
לגבי הקורולה כבר אמרתי. סתם עוד רכב סביר לחלוטין עם יחסי ציבור של אלוהים. אם היה נמכר במחיר הגיוני ולא בעשר חמש עשרה אלף מעל המתחרים הייתי בהחלט זורם איתו.
אגב, אני לא מכיר את שאר היבואנים אבל כרגע אני בהתנהלות מול יבואן טויטה לגבי חלקים לקורולה, ואם יש כאן איזושהי דעה שלילית על מטרו (לי אישית אין כלום נגדם) אז חכו שתצטרכו להתעסק עם יוניון מוטורס.
סטיתי מהנושא,
סליחה.
3 צרפתיות החזקתי ברצף, 306-206 והיום 307. (שהחדשה מבינהם בת 13 וזה ממשיך צפונה) לפני כן פונטו ספייס.
תמיד הקפדתי לקנות רכב שמור עם היסטוריית טיפולים, ומניסיוני האישי ממה שלמדתי על בשרי ומצפייה בהיסטוריית טיפולים למיניהן לאורך השנים, זה לא רכב לישראלי הטיפוסי הקמצן והחסכן שלא מבין כלום בתחזוקת רכב, ורק מחפש למשוך את הטיפול עד שהרכב נתקע.
אבל בגלל שהקפדתי לקנות רכבים שמורים עם היסטוריה מתועדת, והקפדתי לטפל כמו שצריך במוסך שמבין עניין ברכב צרפתי ולא מוסך שמסתכל על הסמל פיג'ו ומבריקות לו העיניים מהקופה שהוא יכול לתפור, אז לא חוויתי תקלות מהותיות או קפריזות מוזרות ששייכות לרכבים צרפתיים בארץ.
אני ממליץ למצוא צרפתייה שמורה, התקציב תמיד מאפשר לעלות בשנתון לעומת רכבים יפניים, הנוחות והפינוק והאבזור שווים את זה, ועל אחת כמה וכמה חווית הנהיגה. בהצלחה
מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
שוקן 16 תל אביב
 
			
			307 זה פח זבל.
לא היה לי 307, כן היה לי 206 וc4 פיקאסה. רוב הבעיות היו בעיות חשמל אינסופיות. וברכבים שלא היו בהם התקנות מקומיות (מולטימדיה, דיבורית, איתוראן וכו...) שבד"כ אחראיות על הקטסטרופה. כך שאני לא רואה איך זה קשור לתחזוקה. אגב, באופן כללי, אני מסכים עם מה שאתה רושם על קמצנות ושימוש בחלפים זולים כגורם מספר אחת לשם רע שיוצא לדגמים מסוימים. ואני מכיר כמה דוגמאות כאלה מקרוב וספציפית בארץ.
בד"כ זה קורה כשהחלפים המקוריים מתומחרים ביוקר (עם או בלי הצדקה).