עמוד 3 מתוך 5 ראשוןראשון 12345 אחרוןאחרון
תוצאות 31 עד 45 מ 71

אשכול: רכב זול ואמין עד שנת 2002 (עד 10K ש"ח) לנסיעות של 110 ק"מ יומית - מרכז לירושלים

  1. #31
    Member הסמל האישי של arieelberg
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    75
    ציטוט נכתב במקור על ידי nrnrnr צפיה בהודעה
    תודה
    מה זה כולל יישור הקו שאתה מדבר עליו?



    תודה לך.
    איך הרכב מאז?
    היה לי לפני כמה שנים רנו סניק 2005 והרכב היה כמו חור ללא תחתית,
    אז קצת מפחד מצרפתיות.
    הרכב נוסע כמו חדש, רק מרעיש כמו ענתיקה.
    אבל כמו שאני אומר לאשה כל פעם שהיא מתלוננת על רעשים... האוטו נוסע? תגבירי את הרדיו.
    אם תרצו, אין, זו אגדה!

  2. #32
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי הפלג הצפוני צפיה בהודעה
    הציעו לי אאודי A3 שנת 2001 ב-5000.
    מחר הולך לראות.
    ממה שהבנתי (לא יודע אם נכון או לא), חלפים של האודי זה הון תועפות.

  3. #33
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    ממה שהבנתי (לא יודע אם נכון או לא), חלפים של האודי זה הון תועפות.
    מקוריים כן אבל השוק (בחו"ל) מוצף בתחליפי זול כי הA3 חולקת מנועים עם הגולף.

  4. #34
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אני לא הייתי מתקרב לאף רכב מקונצרן vag,
    גרמניה כבר לא מה שהיתה, ואמנם המכוניות הללו נוסעות מעולה ונותנות תמורה מצוינת לכסף, אבל ברגע שהן מתחילות להתקלקל הן הופכות ל"מפלצת מוצצת".
    אודי מ2001 כבר מזמן נמצאת בשלב הזה.

  5. #35
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    אני לא הייתי מתקרב לאף רכב מקונצרן vag,
    גרמניה כבר לא מה שהיתה, ואמנם המכוניות הללו נוסעות מעולה ונותנות תמורה מצוינת לכסף, אבל ברגע שהן מתחילות להתקלקל הן הופכות ל"מפלצת מוצצת".
    אודי מ2001 כבר מזמן נמצאת בשלב הזה.
    הבנתי אותך כבר. אתה טוען שכל רכב נמצא בשלב הזה, אם לא קוראים לו סובארו, טיוטה או הונדה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  6. #36
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,174
    יש לי חבר שיש לו מוסך מרשת צ'מפיון והוא בעצמו אומר שעדיף להחזיק יפניות.
    עלויות חלפים בארץ גבוהות מאוד ( לפחות מקורי) ועל זה תחזוקה יקרה ולא פשוטה כגון מותחני רצועה וצורך בפירוק " חצי אוטו" בחלק מכלי הרכב לצורך ביצוע טיפלים ( נשמע כמו הקוואסאקי שלי).


    לגבי היפנים להבנתי כיום הם ישרו קו עם התוצרת האירופית ( לא טובה ) וגם כך היום כמעט שום דבר אינו מיוצר בארץ המוצא שלו.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  7. #37
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    הבנתי אותך כבר. אתה טוען שכל רכב נמצא בשלב הזה, אם לא קוראים לו סובארו, טיוטה או הונדה.
    לא הבנת אותי בכלל.
    אני עובד בחברה גדולה. יש לנו המון רכבים. מכאן שיש לי נסיון עם הרבה מאוד תקלות. בנוסף, יצא לי לתחזק לא מעט רכבים פרטיים.
    אני לא בעד סובארו (תקרא שוב מה כתבתי), אבל גם לא נגד.
    אפרט את רשימת הרכבים שאני לא אקנה אם לא יהיו באחריות:
    קנצרן vag,
    פוקוס עם גיר רובוטי,
    פיאט אונו ישנה,
    פיז'ו מתחילת שנות ה2000.
    סיטרואן c4.
    לאדה ניבה.

    כרגע אני מחזיק לנדרובר ישן שגם עליו לא הייתי ממליץ לאף אחד, אם זה לא חלק מתחביב.

    כן היה (ויש) לי נסיון טוב עם טויוטה אבל אני לא אמליץ מכיוון שאין שום דבר מיוחד באוטו הזה. הוא לא יותר אמין מאחרים, ובגלל דעות קדומות אנשים מבקשים עליו סכומי כסף לא מוצדקים.

  8. #38
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    עריכה:
    וכן, מהנסיון האישי שלי היפניות והקוריאניות מגלות אמינות רבה לאורך זמן.

  9. #39
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    ומהניסיון האישי שלי קוריאנית ישנה לא מגלה דבר ממה שציינת.

  10. #40
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    ומהניסיון האישי שלי קוריאנית ישנה לא מגלה דבר ממה שציינת.
    גם אני ראיתי שקוריאניות לא מזדקנות יפה.
    אולי הן השתפרו בעשור האחרון. אלה משנות ה-90 היו הופכות לפח זבל די מהר.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  11. #41
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2018
    הודעות
    63
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    זה שאיטליה מלאה בפיאטים לא אומר כלום.
    גם אנגליה מלאה בלנדרוברים, ובתור בעלים של כזה, אני יכול להגיד לך שזה לא אוטו שקונים כשמחפשים שקט נפשי ואמינות.
    טויטה נחשב לשיא האמינות רק תכין הרבה כסף לקראת 200K כי שם המזרקים מתאבדים וזה עולה 15,000 והיא מתקלקלת לא פחות מהלנדרובר בן 21 שלי רק ששם זה הרבה יותר יקר אבל אנחנו יהודים ומתנהגים לרוב כמו עדר

    לרוב הרכבים (לא כולם) בעיית האמינות נובעת מרמת התחזוקה ורמת המוסך המטפל

  12. #42
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    במקרה אני מכיר אותך גם מהפורום השני.
    הבנאדם מדבר על פרייבט ולא על לנדקרוזר דיזל ואין סיבה להכניס את המריבות המטופשות של טויוטהvsג'יפvsלנדרובר גם לכאן. אם היה שואל הייתי אומר לו שלא יתקרב לאף ג'יפ בן יותר מעשור.
    לגבי הקורולה כבר אמרתי. סתם עוד רכב סביר לחלוטין עם יחסי ציבור של אלוהים. אם היה נמכר במחיר הגיוני ולא בעשר חמש עשרה אלף מעל המתחרים הייתי בהחלט זורם איתו.
    אגב, אני לא מכיר את שאר היבואנים אבל כרגע אני בהתנהלות מול יבואן טויטה לגבי חלקים לקורולה, ואם יש כאן איזושהי דעה שלילית על מטרו (לי אישית אין כלום נגדם) אז חכו שתצטרכו להתעסק עם יוניון מוטורס.

    סטיתי מהנושא,
    סליחה.

  13. #43
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    3 צרפתיות החזקתי ברצף, 306-206 והיום 307. (שהחדשה מבינהם בת 13 וזה ממשיך צפונה) לפני כן פונטו ספייס.
    תמיד הקפדתי לקנות רכב שמור עם היסטוריית טיפולים, ומניסיוני האישי ממה שלמדתי על בשרי ומצפייה בהיסטוריית טיפולים למיניהן לאורך השנים, זה לא רכב לישראלי הטיפוסי הקמצן והחסכן שלא מבין כלום בתחזוקת רכב, ורק מחפש למשוך את הטיפול עד שהרכב נתקע.

    אבל בגלל שהקפדתי לקנות רכבים שמורים עם היסטוריה מתועדת, והקפדתי לטפל כמו שצריך במוסך שמבין עניין ברכב צרפתי ולא מוסך שמסתכל על הסמל פיג'ו ומבריקות לו העיניים מהקופה שהוא יכול לתפור, אז לא חוויתי תקלות מהותיות או קפריזות מוזרות ששייכות לרכבים צרפתיים בארץ.

    אני ממליץ למצוא צרפתייה שמורה, התקציב תמיד מאפשר לעלות בשנתון לעומת רכבים יפניים, הנוחות והפינוק והאבזור שווים את זה, ועל אחת כמה וכמה חווית הנהיגה. בהצלחה
    מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
    שוקן 16 תל אביב

  14. #44
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    320
    307 זה פח זבל.

  15. #45
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    לא היה לי 307, כן היה לי 206 וc4 פיקאסה. רוב הבעיות היו בעיות חשמל אינסופיות. וברכבים שלא היו בהם התקנות מקומיות (מולטימדיה, דיבורית, איתוראן וכו...) שבד"כ אחראיות על הקטסטרופה. כך שאני לא רואה איך זה קשור לתחזוקה. אגב, באופן כללי, אני מסכים עם מה שאתה רושם על קמצנות ושימוש בחלפים זולים כגורם מספר אחת לשם רע שיוצא לדגמים מסוימים. ואני מכיר כמה דוגמאות כאלה מקרוב וספציפית בארץ.
    בד"כ זה קורה כשהחלפים המקוריים מתומחרים ביוקר (עם או בלי הצדקה).

אשכולות דומים

  1. תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 20-08-2016, 23:09
  2. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 17-06-2016, 23:19
  3. תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 27-04-2016, 13:39
  4. רכישת אופנוע 300 לנסיעה יומית של 60 ק"מ
    על ידי netanelh85 בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 15-11-2015, 15:02
  5. תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 21-10-2015, 22:34

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO