מהמודעה הזאת אפשר רק להסיק שהאוטו הזה יכול להגיע ל250,000. ועם התעללות.
טוב, לא חוכמה. "הוא" שומר עלינו.
אין כמו לקסוס, הרכב היחידי שלא מתקלקל.
Honda Forza 750
בן 38, רוכב על אופנועים 22 שנה כבר, והוגה מטבע הלשון 'ילד A1'
אפילו האוריוס שלנו על 30 אלף הקילומטרים שלה נותנת לנו דיווחי תקלה הפעם משהו עם המצבר של ההייבריד ( תקלה שנייה שהרכב מדווח).
אני מתגעגע לימים שלנשים היה שפם סרפן ופטיש לשינצל בידיים.
לתיקון רצועה היו מורידים את הגרביון מהרגליים.
שהמדפים של כיווני האוויר היו מכניים ולחימום היה ברז ולא סולונואיד.
שהזנת הדלק הייתה קרבורטור ( למרות שמערכות הזרקת הדלק דיי אמינות למיטב ידיעתי).
מוכן לוותר על פלטינות לטובת הצתה אלקטרונית פשוטה.
אני עדיין משוכנע שמכוניות בין שנות ה80 לשלהיי ה2000 היו הכי טובות מבחינת פשטות החזקה פחות אלקטרוניקה וחשמל וכפועל יוצא אמינות ויכולת תיקון קלה יחסית.
ואחת כמה וכמה היפניות בהשוואה לאירופאיות.
lokimonstet
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אכן, אבל לא צריך להגזים. החל בערך מאמצע שנות ה 90 ועד תחילת שנות ה 2000, הטכנולוגיה היתה לטובת המכונאי.
הזרקת דלק אמינה והצתה ישירה יענו קוייל לצילינדר ( רק ברברים אנאלפבתים עילגים כותבים כוהל)ביטלו את השימוש במפלג הנוראי בקרבורטור המגעיל ואת הצורך בסט חוטי הצתה יקרים.
שסתומים הידראוליים חסכו את הצורך בכיוון שסתומים.
מנועים ללא חפיפת שסתומים-בוכנה (מאזדה וטויוטה) נמנעה הקטסטרופה של שיפוץ ראש מנוע במקרה כשל של מנגנון הטיימינג.
ובמכוניות בנישה היקרה יחסית כמו הטוארג הוכנס לשימוש לייזר הונינג לדפנות הצילינדרים שהפחית את צריכת השמן ב 90%.
בפרארי פותחה מערכת תזמון שסתומים משתנה גאונית ופשוטה להפליא שחבל שלא זלגה לשאר הרכבים.
בקוניגסג פותח ראש מנוע ללא הרכיב האנכרוניסטי המתקרא קאמשפט.
הבעיה היחידה במנועים מאותן שנים היא בצריכת דלק, ואולי גם במשקל. המנועים המודרנים חסכוניים יותר קטנים יותר וקלים יותר.
את הביטול של המפלג ביטלו עוד כשהיה שני קוילים וחוטים,יענו 2 קוילים ל 4 צילינדר שדרשו חוטים קצרים או ארוכים כתלות במיקום הקוילים.
תודה רבה לכולם על העזרה
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
הגטס נמכרה סליחה
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI