גדי אבירם (62), האיש שהקים את מטרו מוטור לפני 37 שנים וניהל את החברה ביד רמה, פורש מניהול החברה; את מקומו יתפוס תומר קומרוב (38), ששימש כמשנה למנכ"ל.
http://fullgaz.co.il/?p=129401
גדי אבירם (62), האיש שהקים את מטרו מוטור לפני 37 שנים וניהל את החברה ביד רמה, פורש מניהול החברה; את מקומו יתפוס תומר קומרוב (38), ששימש כמשנה למנכ"ל.
http://fullgaz.co.il/?p=129401
זה אדם שצריך לעבור אצלו קורס...
הקורס יקרא, איך לעשות כסף מחול ובדרך להשתלט על השוק.
Sent from my MI 5X using Tapatalk
אני חושב שהקורס ייקרא - "השירות - לא חשוב כמו שחושבים" - לדעתי ביום פתיחת הקורס, לא יגיע שום מרצה.
ואולי אצלנו הלקוח תמיד טועה?
ורגע של רצינות, המשימה של המנכ"ל החדש הוא להחזיר את אמון הלקוחות בחברה, הרבה מהלקוחות
קונים את האופנועים למרות החברה ולא בגללה וזה צריך להשתנות.
המחירים חייבים לרדת לרמה סבירה מחיר החלפים המקוריים כנ"ל.
והחברה חייבת לשפר את השרות ללקוח, שימור הלקוח.
שיהיה בהצלחה.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
יש פה שימוש נדיב בשורש ״חיב״.
הם לא חייבים כלום לאף אחד, יש להם בלעדיות על מוצר בעל ביקוש.
החובה היחידה שיש למנכ״ל החדש היא למנוע בכל דרך אפשרית הקלות על יבוא מקביל.
ברגע שניתן יהיה להזמין אופנוע באותה קלות שבה מזמינים חלקי חילוף, היבואנים יצטרכו להתחיל להצדיק את הקיום שלהם.
בדיוק,
אני זוכר כש היבוא המקביל היה עולה לכותרות,
תמיד היה מתראיין אחד המנכ"לים של היבואנים או מישהו מאיגוד מיבואני הרכב, ומסביר בצורה מאד משכנעת, שהיבואנים מודאגים מאד לבטיחות ולמימוש האחריות של הצרכנים וממליצים בכל תוקף להמשיך לחסום את היבוא המקביל.
ואני לתומי אז לא הבנתי, מדוע בכלל שואלים לדעתם?
זאת אומרת אני מבין שהם באמת בעלי ניסיון בענף ודעתם יכולה לתרוםרבות,אבל ראעבעק מדובר בצד סובייקטיבי לגמרי שברור שיבוא מקביל מנוגד לאינטרסים שלו, הם הרי אמורים מלכתחילה להפסל מדיונים בנושא...
מה שאומר אלכס זה נכון,
המצב היום הוא מצב אופטימאלי ל"מטרו" - הם צריכים להמשיך לחסום יבוא מקביל ולמקסם רווחים במצב הנתון (לקוחות שבויים).
את האמת ראיתי לא מזמן פעם ראשונה אופנוע ארוז בארגז (דגם סופרספורט) - כל הסיפור זה ארגז בגודל פסנטר, בינוני או איזו שידת אמבטיה.
אני מאמין שהיום הרבה מאד חברות שעוסקות ביבוא יכולות להלביש על התשתית הקיימת גם כמה עשרות דו"ג בלי שום בעיה.
זה גרוע כי אין מי שיעניש את השודד
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
לכל המלעיזים כאן, אופנוע זה לא מוצר צריכה בסיסי,זו מותרות בין אם תרצו או לא, אף אחד לא שם לכם אקדח על השולחן והכריח לכם לקנות אחד.
יכלתם באות המידה לנסוע באוטובוס,לעמוד בפקקים, לרכב על אופניים בסינגלים בשטח, לצאת שעה וחצי מוקדם יותר מהבית.
דברים כיפיים סך הכל.
לא מזלזל לרגע בתלונות הלקוחות והרוכבים אבל לפי דעתי הבן אדם אסטרטג טוב או בעל חוש עסקי מפותח או ממש ממש בעל מזל.
הוא דיי שולט בשוק, 2 ברנדים מאוד גדולים של אופנועים ועוד אחד של קטנועים.
אז למרות השרות הלקוי יש בו משהו מרשים.
לגביי כל מיני הערות של אף אחד לא חייב לקנות ממטרו, זה ברור שלא חייב אבל כשהיבואן מחזיק כ40% (סתם מספר) מהשוק והשוק בארץ דליל לא נשאר יותר מידי אופציות.
אין סיבה שאם אדם מסוים קנה ממיטב כספו כלי חדש וכחלק מהתשלום שילם על שירות ואחריות לא יקבל שירות הולם ומקצועי.