ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
יש פה שימוש נדיב בשורש ״חיב״.

הם לא חייבים כלום לאף אחד, יש להם בלעדיות על מוצר בעל ביקוש.
החובה היחידה שיש למנכ״ל החדש היא למנוע בכל דרך אפשרית הקלות על יבוא מקביל.
ברגע שניתן יהיה להזמין אופנוע באותה קלות שבה מזמינים חלקי חילוף, היבואנים יצטרכו להתחיל להצדיק את הקיום שלהם.
בדיוק,
אני זוכר כש היבוא המקביל היה עולה לכותרות,
תמיד היה מתראיין אחד המנכ"לים של היבואנים או מישהו מאיגוד מיבואני הרכב, ומסביר בצורה מאד משכנעת, שהיבואנים מודאגים מאד לבטיחות ולמימוש האחריות של הצרכנים וממליצים בכל תוקף להמשיך לחסום את היבוא המקביל.
ואני לתומי אז לא הבנתי, מדוע בכלל שואלים לדעתם?
זאת אומרת אני מבין שהם באמת בעלי ניסיון בענף ודעתם יכולה לתרוםרבות,אבל ראעבעק מדובר בצד סובייקטיבי לגמרי שברור שיבוא מקביל מנוגד לאינטרסים שלו, הם הרי אמורים מלכתחילה להפסל מדיונים בנושא...

מה שאומר אלכס זה נכון,
המצב היום הוא מצב אופטימאלי ל"מטרו" - הם צריכים להמשיך לחסום יבוא מקביל ולמקסם רווחים במצב הנתון (לקוחות שבויים).

את האמת ראיתי לא מזמן פעם ראשונה אופנוע ארוז בארגז (דגם סופרספורט) - כל הסיפור זה ארגז בגודל פסנטר, בינוני או איזו שידת אמבטיה.
אני מאמין שהיום הרבה מאד חברות שעוסקות ביבוא יכולות להלביש על התשתית הקיימת גם כמה עשרות דו"ג בלי שום בעיה.