תוצאות 1 עד 8 מ 8

אשכול: VSTROM DL 650 2007 - צריכת דלק גבוהה, לא עולה בסל"ד (כ"ע)

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    3

    VSTROM DL 650 2007 - צריכת דלק גבוהה, לא עולה בסל"ד (כ"ע)

    לכל הרוכבים המנוסים שבניכם אשמח לעזרה, יש לי DL650 2007
    יש לו צריכת דלק מאוד גבוהה (לפי חישוב בערך 1 ל- 10)
    כשאני נוהג ועולה להילוך רביעי ומנסה לעבור את ה6000 טורים האופנוע נחנק ופשוט מאט והטורים יורדים עד שאני משחרר מעט את המצערת עד שאני מגיע לנקודה שבה האופנוע בערך נשאר בטורים על 6000,המקסימום שאני מגיע איתו זה ל120 בהילוך שישי.
    למישהו קרתה פעם התקלה הזאת? יכול להיות שזה החיישן מצערת?(TPS) או אולי משאבה תקולה?

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    דבר ראשון טחינת דלק מקצרת את חיי המנוע.
    זה יכול להיות כל דבר שקשור לניהול ההזרקה,אם יש חיווי תקלה זה יעזור לך להתמקד.
    משאבה בד"כ גורמת לכיבויים.

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    3
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    דבר ראשון טחינת דלק מקצרת את חיי המנוע.
    זה יכול להיות כל דבר שקשור לניהול ההזרקה,אם יש חיווי תקלה זה יעזור לך להתמקד.
    משאבה בד"כ גורמת לכיבויים.
    תודה על התגובה, אין חיווי לא בלוח שעונים לפחות, יש איזושהי אופציה לבדוק לבד אם ההזרקה תקינה?

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    תבדוק גם אטימות סעפת היניקה - חיבורים משוחררים, סדקים ואטמים שחוקים

  5. #5
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    שלום וברוכים הבאים לפורום הטכני,
    בפולגז בכלל ובפורום הטכני בפרט יש דרישה מכותרות השרשורים להיות ענייניות ולהכיל מידע. בפורום הטכני הדרישה היא ספציפית - סוג האופנוע\קטנוע אם הבעיה\שאלה הינה ספציפית לכלי, ומהות הבעיה\שאלה בכמה מילים.
    מכיוון שהכותרת של השרשור לא עמדה בדרישה הנ"ל, היא נערכה.
    אבקש להקפיד להבא.
    תודה.

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    הודעות
    123
    יש לך קוד שגיאה? האופנוע משתעל במיוחד
    מתי הוחלף פילטר דלק? אולי הוא סתום או תקוע קצת.
    כמו כן, מתי הוחלפו פלאגים בפעם האחרונה?
    מהקל לקשה הייתי בודק פילטר, פלאגים, משאבת דלק.
    כמו כן, אפילו שלא שמעתי על הרבה מקרים כאלה הייתי בודק את המהלך החופשי של קפיצי השסתומים בהזדמנות הבאה...

    Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    בעיות במשאבת הדלק ידועות בדגם הזה כמו כן גם החיישנים לא הכי עמידים, המזרקים דווקא די אמינים ולא ידוע על בעיות איתם.
    הדבר הראשון זה לעבור חיישן חיישן ולבדוק אותו לפי ספר מוסך, יש גם אפשרות לבדוק את ספיקת המשאבה בלי לפרק מיכל ע"י בדיקה של כמה דלק יוצא למיכל חיצוני בזמן פתחת הסוויטש , יש פורומים של וי סטרום שאפשר להשוות את כמות הדלק שיצאה עם מישהוא שעשה את הבדיקה על אופנוע תקין.

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    3
    דבר ראשון, תודה רבה לכולם על התגובות המהירות!, שמח לדעת שיש אנשים שמוכנים לתרום מהידע שלהם ולעזור, מעריך את זה מאוד.
    אנסה לתת כמה שיותר אינפורמציה לכל תגובה, אני לא מבין גדול באופנועים אבל יש לי טיפה רקע טכני והגיון בריא.



    ציטוט נכתב במקור על ידי Ami צפיה בהודעה
    תבדוק גם אטימות סעפת היניקה - חיבורים משוחררים, סדקים ואטמים שחוקים
    אני אראה אם זה משהו שאני אוכל לבדוק לבד, אשמח לשמוע אם יש לך אולי טיפים או מדריך ביוטיוב שתוכל לכוון אותי אליו, בעיקר סעפת היניקה, תודה על העזרה אחי.


    ציטוט נכתב במקור על ידי Jack_R1 צפיה בהודעה
    שלום וברוכים הבאים לפורום הטכני,
    בפולגז בכלל ובפורום הטכני בפרט יש דרישה מכותרות השרשורים להיות ענייניות ולהכיל מידע. בפורום הטכני הדרישה היא ספציפית - סוג האופנוע\קטנוע אם הבעיה\שאלה הינה ספציפית לכלי, ומהות הבעיה\שאלה בכמה מילים.
    מכיוון שהכותרת של השרשור לא עמדה בדרישה הנ"ל, היא נערכה.
    אבקש להקפיד להבא.
    תודה.
    לא ידעתי איך לנסח את הבעיה כמו שכתבתי בתחילת ההודעה, אני לא מבין גדול באופנועים ובעיקר מנסה ללמוד כמה שיותר ולנסות להתגבר על התקלה, להבא(מקווה שזה יהיה בפורום המשקיענים ולא בטכני) אנסה להתנסח יותר נכון.

    ציטוט נכתב במקור על ידי eeebbr צפיה בהודעה
    יש לך קוד שגיאה? האופנוע משתעל במיוחד
    מתי הוחלף פילטר דלק? אולי הוא סתום או תקוע קצת.
    כמו כן, מתי הוחלפו פלאגים בפעם האחרונה?
    מהקל לקשה הייתי בודק פילטר, פלאגים, משאבת דלק.
    כמו כן, אפילו שלא שמעתי על הרבה מקרים כאלה הייתי בודק את המהלך החופשי של קפיצי השסתומים בהזדמנות הבאה...
    פילטר דלק הוחלף לפני בערך חודש, אני מתכנן לפרק את הטנק דלק בקרוב ולהציץ בפנים לבדוק אולי הוא חלוד (הטנק דלק) ועל הדרך לבדוק את המשאבה ואת הפילטר שוב, הפלאגים הוחלפו לפני בערך שלושה חודשים, אני רוצה שמוסך יעבור עליהם ויראה אם הכל בסדר למרות שלפי הקצה אפשר לדעת מה הדיבור, קפיצי שסתומים? תוכל אולי לפרט מעט?

    Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    בעיות במשאבת הדלק ידועות בדגם הזה כמו כן גם החיישנים לא הכי עמידים, המזרקים דווקא די אמינים ולא ידוע על בעיות איתם.
    הדבר הראשון זה לעבור חיישן חיישן ולבדוק אותו לפי ספר מוסך, יש גם אפשרות לבדוק את ספיקת המשאבה בלי לפרק מיכל ע"י בדיקה של כמה דלק יוצא למיכל חיצוני בזמן פתחת הסוויטש , יש פורומים של וי סטרום שאפשר להשוות את כמות הדלק שיצאה עם מישהוא שעשה את הבדיקה על אופנוע תקין.
    תודה רבה על העזרה חברים,לפני שאני אשים אותו במוסך, אני מעדיף אבדוק לבד קודם את הטנק דלק, משאבה, אצלם ואעלה לפה תמונות

אשכולות דומים

  1. צריכת דלק גבוהה-גרנד דינק 250
    על ידי AL200 בפורום פורום טכני
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 15-03-2017, 08:26
  2. (כע)התייעצות לגבי קניית vstrom 1000
    על ידי Nimrod בפורום כללי
    תגובות: 28
    הודעה אחרונה: 24-10-2016, 13:27
  3. חום מנוע לא עולה - ג'וי רייד 2007
    על ידי avi333 בפורום פורום טכני
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 22-07-2016, 13:55
  4. סוזוקי ויסטרום 650 Suzuki Vstrom
    על ידי gilkor בפורום פורום מכירה
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 11-04-2016, 16:57
  5. תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 20-08-2015, 20:09

תגיות עבור אשכול הזה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO