cb650f/r
ב.מ.ו f800r
יתנו לך כל מה שתרצה ועוד.
אהלן חיברה,
מחפש המלצה לאופנוע גדול ראשון, 600 סמק +
היה בבעלותי Z250 במשך כשנה וחצי והגיע הזמן לשדרג.
אני מחפש כלי שיהיה נוח לרכיבה יום יומית, פרקטי (ארגז זה חובה) עם קריצה ספורטיבית
מעדיף כמה שיותר חדש ועם ABS אבל לא חובה
בנתיים חשבתי על:
Fazer 8 - ממש אהבתי את הלוק שלו, אך הוא ללא ABS
SV 650 - פחות מתחבר למראה, במיוחד עם ארגז. אך החדשים מגיעים עם ABS ועל פניו נראה כמו עסקה משתלמת
Z650 - נמכרים במחיר די נמוך ביד 2, האם יש סיבה לכך?
אשמח להמלצות על עוד כלים, ואם ידוע על מחלות כלשהן שצריך לבדוק בFazer.
תודה
cb650f/r
ב.מ.ו f800r
יתנו לך כל מה שתרצה ועוד.
NC של הונדה ייתן לך תשובה נהדרת לכל מה שבקשת כולל עקומת למידה שפויה יותר.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
יכול להמליץ לך על הדיוורז'ן XJ6 , היה האופנוע הגדול הראשון שלי לפני הפייזר 8 שאני איתו כרגע.
כעיקרון הפייזר מרגיש אופנוע יותר פול-סייז, נכון זה קצת מעצבן שמטרו לא ייבאו אותו עם ה ABS אבל מבחינתי רוכב לא אמור להגיע למצב של נעילה וצריך לדעת איך לבלום גם ללא ABS, לא חושב שזה דיל ברייקר.
לגבי אמינות הפייזר-כלי סופר אמין, כמובן לבדוק היסטוריית טיפולים.
Tracer 900
לדעתי המחיר שלהם גבוה מידי, וגם ארגז לא יראה טוב על אחד מהם.
נראה לי כמו אופנוע משעמם, וגם המראה שלו אדוונצ'רי מידי. אני גם לא בטוח שהוא בתקציב
אחדד קצת את מה שאני מחפש:
אופנוע בין ספורט לתיור, שיהיה פרקטי, ושיתן מענה לקצת נס הרים בשבתות.
אבל מצד שני אני כן מוכן להתפשר על נייקד, כל עוד ארגז לא יכער אותו לגמרי
לדעתי כל נייקד עם ארגז יהיה פשע נגד האנושות, אבל כל אחד עם דעתו.
רוכב על Z650 מוגבל, לא חסר כח ונח מאוד לרכיבות יומיומיות לעבודה, בטיולים ארוכים התחת מתחיל לכאוב אחרי כשעה וחצי.
למה אתה אומר שהם נמכרים בזול? לא ראיתי אחד בפחות מ40k, כשחדש נמכר ב45
Sent from my T5 using Tapatalk
Fazer 8 יקר
Z650 שני צילינדרים בשורה זה שיעמום. כמה היצרן כבר מנסה לחסוך בייצור?
Sv 650 זה אופנוע עם מנוע פנינה, סאונד נעים, צמיג אחורי רחב, ישיבה ספורטיבית, רגליות מעוצבות, התנהגות כביש מעולה. נכון הוא נראה פח, אין בו שום דבר קרבי. אך מה חשוב לך? מי שמסתכל מהצד או מה אתה מרגיש כחווית רכיבה?
במחיר הנמוך שלו, התמורה והאמינות שאתה מקבל מאופנוע שנמכר מעל 200 אלף חתיכות בעולם ב 17 שנה. אין שום אופנוע 600 + סמ"ק במחיר שלו בעולם שנותן את התמורה לאופנוע ראשון גדול, נייקד בינוני.
ושלא תעיז לעלות על אופנוע ספורט בנפח 600 סמ"ק ללא abs כאופנוע גדול ראשון, ראינו כבר גיבורים.
המראה של האופנוע כן חשוב לי, והוא שיקול רציני ברכישה. לטעמי SV לא אופנוע נאה במיוחד ועם ארגז הוא בכלל מכוער.
יצא לי לרכב על אחד מהדגם הישן והוא באמת אחלה של אופנוע לרוכב בלי הרבה נסיון, אבל יהיה לי קשה לקום בבוקר, להוריד את הכיסוי ולראות אותו :/
מיהרת לשלול את ה-NC בעיקר כי אתה נכנע לדעת הכלל ונופל במלכודת תרבות העדר.
אם תבחן את הצרכים האמתיים שלך, במיוחד לאור הדרישות שאתה חיפשת תגלה אופנוע
אמין, עם תא מטען אינטגרלי שלא מחייב ארגז, אופנוע נוח ושימושי, שאחרי אימון טוב ייתן לך
גם מספיק רווח להנאה מרכיבה זריזה ומהירה, דווקא השבוע ראיתי אחד כזה עושה צחוק מגדולים
וספורטיביים ממנו.
החיים איתו במהלך השבוע ובשגרה יגרמו לך הרבה נחת.
והכי חשוב שזה לא אופנוע שיהרוג אותך, צבור עליו ניסיון ואח"כ תתגבש ותחפש ריגושים נוספים.
https://www.facebook.com/search/str/...eywords_search
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
נשמע שKTM DUKE690 יכול להיות חבר טוב למשימה שלך.
מצוייד בבלמי ברמבו עם ABS, עם אופציית ניתוק לabs
ויש אפילו סבל מקורי של KTM בקטלוג.
יש עוד מגוון פינוקים כמו קלאץ הידראולי, מזלג קדמי הפוך, צמיגי מצלר m7, מסך TFT, ניתן להוסיף גם בקרת אחיזה(!!) ומצבי רכיבה, ועוד הרבה מכלולים שהופכים אותו לכלי מאוד מהנה לרכיבה, וגם מאוד בטיחותי.
וזה עוד לפני שדיברנו על גרסת הR (שמלבד מכלולים ברמה עוד יותר גבוהה, מקבל גם מערכת abs בהטייה)
מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
שוקן 16 תל אביב
הNC נראה כמו אחלה של אופנוע, מאוד פרקטי וחסכוני, אבל לא בשבילי. לא מתחבר למראה ולא לתנוחת רכיבה. וגם חסרה לו הקריצה הספורטיבית
אני מחפש כלי שיתן מענה גם לנסיעות ארוכות מידי פעם, סינגל חוליגן זה פחות הסגנון שלי.
מכל האופציות שעלו, הFazer הכי מושך אותי, ואם אני קונה אופנוע אז זה עם הלב ולא עם הראש... נשאר רק למצוא את האחד המתאים
מה התקציב? כיום bmw f800r נמכר במחיר אטרקטיבי.
ולדעתי אתה מקבל הרבה אופנוע והרבה אמינות תמורת כסף סביר.
הכותב רוכב על f800st, ולא מתכוון לרדת ממנו בשנים הקרובות.