עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 23

אשכול: המצלה לאופנוע גדול ראשון.

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    132

    המצלה לאופנוע גדול ראשון.

    אהלן חיברה,

    מחפש המלצה לאופנוע גדול ראשון, 600 סמק +
    היה בבעלותי Z250 במשך כשנה וחצי והגיע הזמן לשדרג.

    אני מחפש כלי שיהיה נוח לרכיבה יום יומית, פרקטי (ארגז זה חובה) עם קריצה ספורטיבית
    מעדיף כמה שיותר חדש ועם ABS אבל לא חובה


    בנתיים חשבתי על:
    Fazer 8 - ממש אהבתי את הלוק שלו, אך הוא ללא ABS
    SV 650 - פחות מתחבר למראה, במיוחד עם ארגז. אך החדשים מגיעים עם ABS ועל פניו נראה כמו עסקה משתלמת
    Z650 - נמכרים במחיר די נמוך ביד 2, האם יש סיבה לכך?

    אשמח להמלצות על עוד כלים, ואם ידוע על מחלות כלשהן שצריך לבדוק בFazer.

    תודה

  2. #2
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    cb650f/r
    ב.מ.ו f800r
    יתנו לך כל מה שתרצה ועוד.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    NC של הונדה ייתן לך תשובה נהדרת לכל מה שבקשת כולל עקומת למידה שפויה יותר.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2016
    הודעות
    30
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    NC של הונדה ייתן לך תשובה נהדרת לכל מה שבקשת כולל עקומת למידה שפויה יותר.
    +1

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    יכול להמליץ לך על הדיוורז'ן XJ6 , היה האופנוע הגדול הראשון שלי לפני הפייזר 8 שאני איתו כרגע.
    כעיקרון הפייזר מרגיש אופנוע יותר פול-סייז, נכון זה קצת מעצבן שמטרו לא ייבאו אותו עם ה ABS אבל מבחינתי רוכב לא אמור להגיע למצב של נעילה וצריך לדעת איך לבלום גם ללא ABS, לא חושב שזה דיל ברייקר.
    לגבי אמינות הפייזר-כלי סופר אמין, כמובן לבדוק היסטוריית טיפולים.
    Tracer 900

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    132
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    cb650f/r
    ב.מ.ו f800r
    יתנו לך כל מה שתרצה ועוד.

    לדעתי המחיר שלהם גבוה מידי, וגם ארגז לא יראה טוב על אחד מהם.


    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    NC של הונדה ייתן לך תשובה נהדרת לכל מה שבקשת כולל עקומת למידה שפויה יותר.

    נראה לי כמו אופנוע משעמם, וגם המראה שלו אדוונצ'רי מידי. אני גם לא בטוח שהוא בתקציב


    אחדד קצת את מה שאני מחפש:
    אופנוע בין ספורט לתיור, שיהיה פרקטי, ושיתן מענה לקצת נס הרים בשבתות.
    אבל מצד שני אני כן מוכן להתפשר על נייקד, כל עוד ארגז לא יכער אותו לגמרי

  7. #7
    לדעתי כל נייקד עם ארגז יהיה פשע נגד האנושות, אבל כל אחד עם דעתו.
    רוכב על Z650 מוגבל, לא חסר כח ונח מאוד לרכיבות יומיומיות לעבודה, בטיולים ארוכים התחת מתחיל לכאוב אחרי כשעה וחצי.
    למה אתה אומר שהם נמכרים בזול? לא ראיתי אחד בפחות מ40k, כשחדש נמכר ב45

    Sent from my T5 using Tapatalk

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    132
    ציטוט נכתב במקור על ידי Delirious1989 צפיה בהודעה
    למה אתה אומר שהם נמכרים בזול? לא ראיתי אחד בפחות מ40k, כשחדש נמכר ב45

    Sent from my T5 using Tapatalk
    יש כרגע ביד 2, 4 כלים שנת 17' יד ראשונה עם קמ בין 5-7 אלף במחירים של בין 36.5-38 אלף ש"ח

  9. #9
    ציטוט נכתב במקור על ידי kfirsiton צפיה בהודעה
    יש כרגע ביד 2, 4 כלים שנת 17' יד ראשונה עם קמ בין 5-7 אלף במחירים של בין 36.5-38 אלף ש"ח
    צודק, מסתבר שהם מופיעים כz650 abs
    אני חיפשתי רק z650.
    באמת תעלומה בעיניי.

    Sent from my T5 using Tapatalk

  10. #10
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2017
    הודעות
    32
    Fazer 8 יקר
    Z650 שני צילינדרים בשורה זה שיעמום. כמה היצרן כבר מנסה לחסוך בייצור?
    Sv 650 זה אופנוע עם מנוע פנינה, סאונד נעים, צמיג אחורי רחב, ישיבה ספורטיבית, רגליות מעוצבות, התנהגות כביש מעולה. נכון הוא נראה פח, אין בו שום דבר קרבי. אך מה חשוב לך? מי שמסתכל מהצד או מה אתה מרגיש כחווית רכיבה?

    במחיר הנמוך שלו, התמורה והאמינות שאתה מקבל מאופנוע שנמכר מעל 200 אלף חתיכות בעולם ב 17 שנה. אין שום אופנוע 600 + סמ"ק במחיר שלו בעולם שנותן את התמורה לאופנוע ראשון גדול, נייקד בינוני.

    ושלא תעיז לעלות על אופנוע ספורט בנפח 600 סמ"ק ללא abs כאופנוע גדול ראשון, ראינו כבר גיבורים.

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    132
    המראה של האופנוע כן חשוב לי, והוא שיקול רציני ברכישה. לטעמי SV לא אופנוע נאה במיוחד ועם ארגז הוא בכלל מכוער.
    יצא לי לרכב על אחד מהדגם הישן והוא באמת אחלה של אופנוע לרוכב בלי הרבה נסיון, אבל יהיה לי קשה לקום בבוקר, להוריד את הכיסוי ולראות אותו :/

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    מיהרת לשלול את ה-NC בעיקר כי אתה נכנע לדעת הכלל ונופל במלכודת תרבות העדר.

    אם תבחן את הצרכים האמתיים שלך, במיוחד לאור הדרישות שאתה חיפשת תגלה אופנוע
    אמין, עם תא מטען אינטגרלי שלא מחייב ארגז, אופנוע נוח ושימושי, שאחרי אימון טוב ייתן לך
    גם מספיק רווח להנאה מרכיבה זריזה ומהירה, דווקא השבוע ראיתי אחד כזה עושה צחוק מגדולים
    וספורטיביים ממנו.

    החיים איתו במהלך השבוע ובשגרה יגרמו לך הרבה נחת.

    והכי חשוב שזה לא אופנוע שיהרוג אותך, צבור עליו ניסיון ואח"כ תתגבש ותחפש ריגושים נוספים.

    https://www.facebook.com/search/str/...eywords_search
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  13. #13
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    נשמע שKTM DUKE690 יכול להיות חבר טוב למשימה שלך.
    מצוייד בבלמי ברמבו עם ABS, עם אופציית ניתוק לabs
    ויש אפילו סבל מקורי של KTM בקטלוג.

    יש עוד מגוון פינוקים כמו קלאץ הידראולי, מזלג קדמי הפוך, צמיגי מצלר m7, מסך TFT, ניתן להוסיף גם בקרת אחיזה(!!) ומצבי רכיבה, ועוד הרבה מכלולים שהופכים אותו לכלי מאוד מהנה לרכיבה, וגם מאוד בטיחותי.
    וזה עוד לפני שדיברנו על גרסת הR (שמלבד מכלולים ברמה עוד יותר גבוהה, מקבל גם מערכת abs בהטייה)
    מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
    שוקן 16 תל אביב

  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    132
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    מיהרת לשלול את ה-NC בעיקר כי אתה נכנע לדעת הכלל ונופל במלכודת תרבות העדר.
    הNC נראה כמו אחלה של אופנוע, מאוד פרקטי וחסכוני, אבל לא בשבילי. לא מתחבר למראה ולא לתנוחת רכיבה. וגם חסרה לו הקריצה הספורטיבית

    ציטוט נכתב במקור על ידי danielk צפיה בהודעה
    נשמע שKTM DUKE690 יכול להיות חבר טוב למשימה שלך.
    אני מחפש כלי שיתן מענה גם לנסיעות ארוכות מידי פעם, סינגל חוליגן זה פחות הסגנון שלי.



    מכל האופציות שעלו, הFazer הכי מושך אותי, ואם אני קונה אופנוע אז זה עם הלב ולא עם הראש... נשאר רק למצוא את האחד המתאים

  15. #15
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    ציטוט נכתב במקור על ידי kfirsiton צפיה בהודעה



    אני מחפש כלי שיתן מענה גם לנסיעות ארוכות מידי פעם, סינגל חוליגן זה פחות הסגנון שלי.


    זה לא שהוא לא חוליגן, אבל בדור החדש אחרי שינוי המנוע, הוסיפו עוד גל איזון והגדילו את טווח הסל"ד, הוא נהיה יותר מתורבת, סוג של שני אופנועים באופנוע אחד, עד 7 אלף סלד אופנוע נעים שאפשר להתנהל איתו יומיומי בנוחות וקלילות (והוא ממש קל) ומ7 אלף סלד ומעלה... מתחיל הבלאגן.
    שווה לפחות לנסות
    מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
    שוקן 16 תל אביב

אשכולות דומים

  1. התייעצות לגבי אופנוע ראשון לרוכב גדול פיסית (A1)
    על ידי Charge בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 01-03-2018, 12:54
  2. מחפש המצלה לכלי עבודה לאופנוע
    על ידי Yuv_Coehn בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 29-06-2016, 09:44
  3. קטנוע ראשון לנסיעה משולבת.. בורגמן גדול מדי?
    על ידי thedoctor בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 29-05-2016, 23:18
  4. התלבטות לגבי אופנוע גדול ראשון.
    על ידי alexsupreme בפורום כללי
    תגובות: 37
    הודעה אחרונה: 26-07-2015, 11:36
  5. המצלה לקסדה קלת משקל לאישה
    על ידי ניסו בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 03-06-2015, 10:39

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO