עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 21 מ 21

אשכול: קורקינט חשמלי וחד אופן חשמלי

  1. #16
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    0
    נרגעתי, קראתי עוד פעם את מה שכתבתי והבנתי שיצאה לי תגובה קצת תוקפנית. אני לא מכיר אותכם לא הייתה לי כוונה לפגוע באף אחד. אני כצת מתוסכל מהמצב. עמכם הסליחה.

  2. #17
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    לי יש שאלה.
    אם עכשיו אני רוצה לבלום בלימת חירום והתחמקות,
    איך בדיוק זה קורה?

  3. #18
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    0
    תדמיין לרגע מה קורה כשאתה רץ וצריך לבלום בפתאומיות - אתה זורק רגל או את שתי הרגליים קדימה, הגוף מקבל זווית ביחס למסלול התנועה המקורי שלך, כאילו אתה נופל אחורה, אבל אתה לא נופל, כי לגוף היתה תנופה וכשאתה נתקע עם הרגליים בקרקע - תוך כדי עצירה - הגוף שלך מתיישר חזרה מזווית הנפילה אחורה למצב העמידה הנורמלי.

    אותו הדבר עם חד אופן, או גלשן, או סקייטבורד, או סקי, או כל דבר שאתה עומד עליו וזו נקודת האחיזה היחידה שלך. בקיצור - בחד אופן - אתה לוחץ עם החלק הקדמי של כפות הרגליים על הפדלים, מה שגורם לחד אופן להאיץ ולברוח קדימה ביחס לגוף שלך, כביכול אתה מתחיל ליפול אחורה תוך כדי תנועה קדימה וכך מקבל את הזווית שאתה צריך, כדי שבזמן הבלימה, שתבוא עוד רגע, לא תעוף קדימה מהגלגל. אחרי שקיבלת את הזווית, המתאימה למהירות התנועה שלך ולמרחק העצירה הדרוש - הרגליים מקדימה מעבירות משקל לחלק האחורי של כף הרגל, מה שבולם את הגלגל ואותך, ואתה גם מתיישר תוך כדי הבלימה חזרה למצב העמידה האנכי.

    זה אולי נשמע מסובך, אולי לא, אבל השליטה בחד אופן, או גלשן, או סקי, וכו' היא ברמה של רפלקסים שאתה מפתח בהתחלה (ומלטש בהמשך), ואתה לא באמת חושב מה לעשות, הגוף עושה את הכל אוטומטית. וכמו עם כל דבר אחר - כל עוד אתה מפעיל את הראש, פותח עיניים ורוכב בצורה שמתאימה לרמת השליטה שפיתחת עד כה - תצא ממצבי חירום בשלום.

  4. #19
    אחד
    שתיים
    שלוש

    דיון בפיזיקה למתקדמים על איך גוף האדם בולם על חד אופן במהירות 200קמ"ש תוך כדי דריסת זקנות.

  5. #20
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    הבנתי.
    על חד אופן לא נסעתי.
    אבל בסקי וסקייטבורד וכו'...
    פשוט אי אפשר לעצור בפתאומיות.
    מה שאתה אומר בעצם זה כשאני מופתע, אני צריך שבריר שניה להגיב, עוד שבריר שניה להכנס למצב גוף הנכון (מנסיון, לא כזה פשוט) ורק אז להתחיל תהליך בלימה, שמתבסס על שטח גומי של ס"מ בודדים לבלימה (גלגל אחד, ולא גדול מדי).

    בקיצור, אני מאוד מקנא בך על כך שאתה אדם שלא מוכן ליישר קו עם העדר. אבל מבחינת שרשרת המזון, אתה נמצא אפילו מתחת לאופניים.
    תודה.

  6. #21
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    0
    אתה צודק לגבי שטח מגע עם הכביש, אבל זאת לא בעיה, לפי תחושה - התנהגות החד-אופן בבלימות ואחיזת כביש באופן כללי - לא פחות טובה מדו-גלגלי בעל אותו צמיג. הגלגל אמנן יחיד, אבל כל המשקל שלך עליו, גם בבלימות חירום של דו-גלגלי - הצמיג הקדמי לבד מבצע את כל העבודה ואם הוא מחליק - אתה פוגש את האספלט. עם חד אופן - יש לך יתרון בתנוחה - אתה לא שוכב ולא יושב, אתה כבר עומד, הרגליים שלך במרחק של סנטימטרים בודדים מהכביש, אם אתה עומד ליפול - אתה "פשוט" יורד חזרה לקרקע. אם הגלגל מאבד אחיזה קרוב למהירות ריצת הספרינט שלך - כנראה שלא תיפול בכלל.

    לדעתי חד אופן פחות מסוכן מאופניים או קורקינט, גם לרוכב וגם לאנשים מסביב, בגלל המימדים שלו ובגלל מה שתיארתי למעלה. אבל גם כשמשרד התחבורה יבין את זה ויאשר יבוא מסודר - זה לא שכולם יקפצו מאופניים לחד אופנים, ממש לא, יש מלא מחסומים - מחיר, מעמץ שצריך להשקיע בלמידה וכושר כדי לעמוד עליו בכלל, יש כאלה שאומרים "אני אראה כמו לייצן, עדיף קורקינט", וכו'. כל מדינה אירופאית, אסיה, ארה"ב הן דוגמאות שאפשר להסתכל עליהן ולהבין - שום דבר נורא לא יקרה כשיהיה עוד כלי תחבורה ידידותי לסביבה נגיש לאלה מאיתנו שהוא מתאים להם.

אשכולות דומים

  1. סיכום 100,000 ק"מ על ZERO SR חשמלי
    על ידי רונן בפורום הפורום החשמלי
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 29-04-2018, 17:10
  2. KTM דיוק חשמלי ? כנראה שכן
    על ידי אRני בפורום הפורום החשמלי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 04-05-2017, 16:30
  3. ZEV LRC-T15 קטנוע תלת גלגלי חשמלי
    על ידי nihrider בפורום הפורום החשמלי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 29-03-2017, 13:58
  4. הארלי דוידסון חשמלי ?! כן יש כזה
    על ידי אRני בפורום הפורום החשמלי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 15-11-2016, 21:37
  5. ב.מ.וו חשמלי – עכשיו גם לרישיון נהיגה A2
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 13-09-2016, 09:26

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO