רגע, לפני שאתה רץ להחליף סלילים (!),
ראשית - טעינת יתר, אם קיימת, תנבע מווסת טעינה לא תקין - ולא מהסלילים.
שנית - בדיקת טעינה בסל"ד גבוה תראה אם יש טעינת יתר - בין אם בנסיעה ובין אם על ג'ק אמצע.
בנוסף: קורוזיה על הדקי המצבר יכולה לנבוע מחיבור רופף ויכולה גם להעיד על איכות המצבר (למה לא לנסות חברות אחרות פרט ל שנפ הבסיסי שקנית?).
לדעתי - בדיקה רלוונטית שטרם בדקת - בדוק מה הזרם (לא מתח) במערכת כשהסוויץ' כבוי ; אם יש קצר או בעיה צורכת זרם אחרת - זו בהחלט סיבה לריקון המצבר.
בהצלחה.
Sent from my GT-I9301I using Tapatalk