עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 33

אשכול: קטנוע או אופנוע - התלבטות ברכישה

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    דבר ראשון אף פעם אי אפשר לדעת כמה מנוע יחזיק. ובכל מקרה תלוי מאוד על איזה כלי אתה מדבר.
    אפשר סתם לדבר על אומדנים גסים סוג של "ממוצעים" לכל כלי שלא מחייבים פרטנית.
    קח בחשבון שגם אם חלק מהמנועים מאוד אמינים המסביב יכול להתפרק וזה עולה לא פחות כסף (מיסבים,בולמים,בלמים,דיסקים,גיר וכו'..)
    הנינג'ה 250 מאוד אמין הוא כאן מבערך שנות ה80. יש הרבה כלים שעברו 100-150K (ראיתי בפורמים בחו"ל).
    האקסאבו הייתי אומר עד איזור ה80K. ראיתי כלים עם 80+ אבל לא זכור לי מעל ה100.
    הדיוק לא הייתי בונה עליו שיחזיק אפילו 80.
    הבורגמן די סוס עבודה ויעשה צפונה מ100 בקלות, רק שיש לו בעיות גיר ידועות שדורשות שיפוץ\החלפה יקר. מעבר לזה הוא מאוד אמין.
    בגדול ככל שעולים בנפח המנוע ככה גם השרידות של המנועים עולה כי הם עובדים פחות קשה (סל"ד יותר נמוך בדר"כ, כמובן לא סופרספורטים).

  2. #17
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    10
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    דבר ראשון אף פעם אי אפשר לדעת כמה מנוע יחזיק. ובכל מקרה תלוי מאוד על איזה כלי אתה מדבר.
    אפשר סתם לדבר על אומדנים גסים סוג של "ממוצעים" לכל כלי שלא מחייבים פרטנית.
    קח בחשבון שגם אם חלק מהמנועים מאוד אמינים המסביב יכול להתפרק וזה עולה לא פחות כסף (מיסבים,בולמים,בלמים,דיסקים,גיר וכו'..)
    הנינג'ה 250 מאוד אמין הוא כאן מבערך שנות ה80. יש הרבה כלים שעברו 100-150K (ראיתי בפורמים בחו"ל).
    האקסאבו הייתי אומר עד איזור ה80K. ראיתי כלים עם 80+ אבל לא זכור לי מעל ה100.
    הדיוק לא הייתי בונה עליו שיחזיק אפילו 80.
    הבורגמן די סוס עבודה ויעשה צפונה מ100 בקלות, רק שיש לו בעיות גיר ידועות שדורשות שיפוץ\החלפה יקר. מעבר לזה הוא מאוד אמין.
    בגדול ככל שעולים בנפח המנוע ככה גם השרידות של המנועים עולה כי הם עובדים פחות קשה (סל"ד יותר נמוך בדר"כ, כמובן לא סופרספורטים).
    תודה החכמתי.
    כנראה שהנפח מנוע שחשבתי עליו לא מתאים.
    צריך לבדוק כמה ישתלם לי להחזיק כלי יותר כבד.

  3. #18
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    נינג'ה 250 2 צילינדרים (2008-12 אם אני לא טועה) ייכנס לך בתקציב וזה הכי חזק וסביר לנסיעות האלה.
    לדעתי, תספוג את העליה במחירים של הביטוח או אפילו תעשה בלי השתתפות עצמית, כי ה~1000 שקל בשנה האלה זה בקושי באיזור ה100 שקל לחודש וייתן לך חוויה הרבה הרבה יותר טובה.
    בלי השתתפות עצמית ?!
    מה יקרה אם הוא יורד bmw בטעות ?

    זאת העצה הכי מפגרת ששמעתי בחיים שלי...
    בחיים, בחיים אל תוותר על השתתפות עצמית, מספיק שמישהו ידחוק אותך מהשול השמאלי לימני ותברח ממנו ותפגע ברכב חדש (קורה כל יום) ובום אתה צריך לשלם והמון.

    Sent from my MI 5X using Tapatalk

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    בלי השתתפות עצמית ?!
    מה יקרה אם הוא יורד bmw בטעות ?

    זאת העצה הכי מפגרת ששמעתי בחיים שלי...
    בחיים, בחיים אל תוותר על השתתפות עצמית, מספיק שמישהו ידחוק אותך מהשול השמאלי לימני ותברח ממנו ותפגע ברכב חדש (קורה כל יום) ובום אתה צריך לשלם והמון.

    Sent from my MI 5X using Tapatalk
    מדובר על השתתפות עצמית בביטוח חובה. מה הקשר לב.מ.וו?
    וכן - השתתפות עצמית בחובה זאת עצה גרועה. בחישוב זריז, כדי שהחיסכון ישתלם, אתה צריך לרכב כ-20 שנה בלי לתבוע את ביטוח בחובה.
    סטטיסטית, הסיכויים שזה יקרה נמוכים מאוד, בטח ובטח עבור רוכב יומיום.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  5. #20
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    בלי השתתפות עצמית ?!
    מה יקרה אם הוא יורד bmw בטעות ?

    זאת העצה הכי מפגרת ששמעתי בחיים שלי...
    בחיים, בחיים אל תוותר על השתתפות עצמית, מספיק שמישהו ידחוק אותך מהשול השמאלי לימני ותברח ממנו ותפגע ברכב חדש (קורה כל יום) ובום אתה צריך לשלם והמון.
    בילבלת לחלוטין בין השתתפות עצמית לביטוח צד ג'.

  6. #21
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    239
    כדאי לך אופנוע עם 6 הילוכים. כדי לאפשר מהירות שיוט נוחה למנוע

  7. #22
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    ציטוט נכתב במקור על ידי Jack_R1 צפיה בהודעה
    בילבלת לחלוטין בין השתתפות עצמית לביטוח צד ג'.
    א. אני מתנצל
    ב. תהיו מובנים לעומק

    Sent from my MI 5X using Tapatalk

  8. #23
    Member הסמל האישי של רונן
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    שומרון
    הודעות
    164
    לדעתי, תתחיל עם ה xevo , אולי זה לא יהיה כיף אבל הוא יעשה את העבודה.
    אני נסעתי במשך שנה 150 ק"מ ליום על XMAX 250 ולא היה כ"כ נורא.
    ממילא רוב הדרך פקקים ואז רוכבים על 60-70 בשוליים.
    אחרי שנה ממילא כבר תרצה לשדרג.

  9. #24
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אני נוסע בערך חצי מהמרחק הזה על xevo ( 35 ק"מ כיוון), חלקם על כביש 6. לא תענוג גדול. במיוחד כשממהרים.

  10. #25
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    למען האמת, כביש 6 לא הכי נעים גם עם כלי כבד יותר.
    כשרכבתי על קטנוע (סביב ה 35-50 ק''מ יומיומיים) השתדלתי להימנע ככל האפשר מכבישים מהירים (בפרט כביש 5), גם על 110 קמ''ש אתה כמעט הכי איטי על הכביש ונאלץ לרכוב בימין ולהיות נתון לחסדי הפחיות.

  11. #26
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    353
    כמו שאמרו לך פה כבר, אתה מחפש את הכלים הלא נכונים למשימה ובנפח הלא נכון...
    בתור אחד שהיה לו XEVO עד לא מזמן וגם נסע איתו כל יום 25 ק"מ כיוון וגם יצא לי לצאת איתו רחוק למדבר ולכנרת וחזרה למרכז כמה פעמים... זה לא הכלי למשימה, חוץ מאחסון מעולה שזה מאוד כיפי, הוא לא נוח לרכיבה ארוכה וחבל כי אתה הולך לנסוע קילומטרז' מכובד כל יום, אז לפחות שתהנה קצת בנסיעה ושלא תרגיש שאתה הכי חלש בכביש, בכל זאת דו גלגלי לפעמים צריך את האקסטרה כוח בשביל להתחפף ממשאיות ואוטובוסים ורכבים שבאים לא בטוב, אתה לא רוצה ללוות אותם כל הדרך, וגם סתם בשביל הכיף כמובן.

    עם הבברלי 350 שיש לי היום נסעתי חצי מדינה, גם בכביש שש ובלי שום בעיה, עם הXEVO כביש שש היה אפשרי אבל הרגשתי שזה יותר מדי בשבילו, שוב... אלא אם כן אתה רוצה לרכב על 100-110 בצד ימין כל הדרך מאחורי משאיות ואוטובוסים ושיעקפו אותך הרבה - אתה לא רוצה.
    ואם אתה בכל זאת מחליט לסחוט אותו לאיזור ה140, אז אתה כל הזמן על הקצה, גם מבחינת המתלים והבלמים והצמיגים, לא רק על קצה המנוע וזה לא בטיחותי ולא מומלץ.

    אם אתה רוצה אופנוע כביש בשביל להנות מרכיבת כביש, אז חפש אופנועי ספורט באיזור ה300-500סמ"ק, אם אתה פשוט רוצה "להתנייד" בלי בקשות מיוחדות אז אני ממליץ על הDOWNTOWN 350 או הXMAX 300 או הFORZA.

    כן הביטוח יקר יותר וזה זין, אבל אתה רוצה במקרה הזה את האקסטרה נפח.

  12. #27
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    10
    מדובר בנסיעה מחריש לתל אביב וחזרה.
    לדעתי בשעות שאני מתכנן לרכב אין סיכוי להגיע למהירויות של 100-110. כל הכביש פקקים, תקנו אותי אם אני טועה.

  13. #28
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי ofirk צפיה בהודעה
    מדובר בנסיעה מחריש לתל אביב וחזרה.
    לדעתי בשעות שאני מתכנן לרכב אין סיכוי להגיע למהירויות של 100-110. כל הכביש פקקים, תקנו אותי אם אני טועה.
    לא משנה, חוסר הנוחות והמרווח טיפולים יגמרו אותך, תשקול ברצינות קטנוע 300 וצפונה או אופנוע 250 ומעלה( תחשוב גם על ארגז לפרקטיות באופנוע).
    Tracer 900

  14. #29
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    ציטוט נכתב במקור על ידי ofirk צפיה בהודעה
    מדובר בנסיעה מחריש לתל אביב וחזרה.
    לדעתי בשעות שאני מתכנן לרכב אין סיכוי להגיע למהירויות של 100-110. כל הכביש פקקים, תקנו אותי אם אני טועה.
    גם אם ''כל הכביש פקקים'' זה לא יהיה נוח. אני הייתי נוסע יומיום מראשון לת''א, בשעות השיא (8-9 בבוקר ו 5-7 בערב, לכאורה שיא הפקקים), ועדיין היו חלקי כביש יחסית פתוחים שבהם הייתי חייב להיות בימין, עם כל מי שיצא מהפקק שנוהג בלחץ לפצות על הזמן שעמד. 100-110 זה הגבול המינימלי לכבישים מהירים, ועדיף שיהיה עוד ספיירים לעקיפות או התחמקויות.

  15. #30
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    190
    Xevo250
    בהחלט יכול לעשות את הדרך הזאת על 100-110.
    תהיה חייב להקפיד על בדיקת שמן כל מספר ימים לוודא שמפלס השמן תקין.

    הבעיה היא שנוח זה לא יהיה ובטח שלא כיף.
    אתה תגיע סחוט בסוף כל יום.



    Sent from my SM-G930F using Tapatalk

אשכולות דומים

  1. התלבטות על קטנוע 300
    על ידי NsFreddie בפורום כללי
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 10-09-2017, 00:49
  2. בעיה ברכישה מFC MOTO
    על ידי mastery בפורום פורום ציוד
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 13-12-2016, 11:01
  3. ktm 125 EXC VS HASQ TE 125 - עזרה ברכישה
    על ידי roi2314 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 11-12-2016, 02:24
  4. התלבטות האם למכור את הקטנוע
    על ידי Notepad בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 05-05-2016, 11:59
  5. התלבטות בנוגע לקטנוע
    על ידי Bull1982 בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 09-11-2015, 19:54

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO