עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 20 מ 20

אשכול: דלק 98 לימאהה ויראגו 500 טוב או לא טוב

  1. #16
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    פיח נוצר ממחסור בחמצן ומזליגת שמן,זה יכול לקרות גם ב 1000 סמ"ק.
    במנוע אטמוספרי שיחרוג מהטמפ' שבה תוכנן לשרוף לא צריך שום דבר בשביל ליצור פרי הצתה זה בכלל לא שייך לקומפרסיה.
    נקודה נוספת בעניין הקומפרסיה זה שיחס דחיסה נמצא ביחס ישר לשיטת הקירור ולכן 180 psi יכול להיות סטנדרט למנוע מקורר נוזל וגבוהה למנוע מקורר אוויר,בזמן ש 220psi עשוי להיות הרבה יותר מדיי.
    שכבת הפיח לא יכולה לגדול מעבר לעובי מסוים, כתלות בתנאים - כי פיח אינו חומר דביק ורעידות המנוע גורמות לאבקה להתפורר ולהתנתק. לא קשור לנפח.
    הצתה מוקדמת שבאה עקב טמפ' גבוהה מדי לא בהכרח תפוצה ע"י אוקטן גבוה יותר - למיטב הבנתי החום משמש כ"מקדם הצתה" גם בדלק בעל אוקטן גבוה, ואין את "אפקט השיפור".
    עד כמה שאני זוכר במעורפל, באופנועים מקוררי אויר הקומפרסיה התקינה לרוב מסתובבת סביב 180 ומקוררי מים - סביב 200. המקרה של פות"ש זה 180 - לא נראה גבולי.

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של TheDevilInside
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    506
    מנצל"ש- אוקטן 98 לקטנוע 50 סמ"ק 2 פעימות יתן משהו? כן, לא, שחור, לבן?

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של TheDevilInside
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    506
    לא יודע למה הופיע פעמיים. בכל מקרה, תודה Jack-R1)

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי Jack_R1 צפיה בהודעה
    שכבת הפיח לא יכולה לגדול מעבר לעובי מסוים, כתלות בתנאים - כי פיח אינו חומר דביק ורעידות המנוע גורמות לאבקה להתפורר ולהתנתק. לא קשור לנפח.
    הצתה מוקדמת שבאה עקב טמפ' גבוהה מדי לא בהכרח תפוצה ע"י אוקטן גבוה יותר - למיטב הבנתי החום משמש כ"מקדם הצתה" גם בדלק בעל אוקטן גבוה, ואין את "אפקט השיפור".
    עד כמה שאני זוכר במעורפל, באופנועים מקוררי אויר הקומפרסיה התקינה לרוב מסתובבת סביב 180 ומקוררי מים - סביב 200. המקרה של פות"ש זה 180 - לא נראה גבולי.
    אתה טועה ציפוי פיח יכול לגרום לדטונציות והוא לא מתפרק מהר כמו שאתה חושב.
    אוקטן יותר גבוהה יותר עמיד להצתה בגלל חום,בין אם זה חום מדחיסה או חום מכל סיבה אחרת.
    מנועי קירור אוויר מראש מתוכננים עם יחסי דחיסה נמוכים מקירור נוזל ובנוסף ובניגוד לקירור נוזל,יחס הדחיסה וטמפ' השרפה עובדים ביחסים כמעט הפוכים.

  5. #20
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    יורגש שינוי במעבר מ95 ל 98 בעיקר פסיכולוגי בפועל כל עוד אין נקישות ה98 יפחית ביצועים כי הוא נשרף יותר לאט.
    אם המנוע יודע לזהות בנזין 98 להקדים הצטה ולנצל אותו יהיה שיפור כאן זה לא המקרה
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

אשכולות דומים

  1. ויראגו 500. מלא שאלות של מתחילים.
    על ידי אהרון בפורום כללי
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 12-01-2017, 21:06
  2. ריקול לימאהה R3 ו-MT-03
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 27-06-2016, 11:37
  3. מחפש מוסך לימאהה VMAX
    על ידי moriseven בפורום כללי
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 27-04-2016, 00:00
  4. מכת גז ויראגו 500 שנת 95..
    על ידי arima בפורום פורום טכני
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 25-10-2015, 10:53
  5. הנמכת מושב ויראגו 500
    על ידי arima בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 04-08-2015, 23:03

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO