ציטוט נכתב במקור על ידי Jack_R1 צפיה בהודעה
שכבת הפיח לא יכולה לגדול מעבר לעובי מסוים, כתלות בתנאים - כי פיח אינו חומר דביק ורעידות המנוע גורמות לאבקה להתפורר ולהתנתק. לא קשור לנפח.
הצתה מוקדמת שבאה עקב טמפ' גבוהה מדי לא בהכרח תפוצה ע"י אוקטן גבוה יותר - למיטב הבנתי החום משמש כ"מקדם הצתה" גם בדלק בעל אוקטן גבוה, ואין את "אפקט השיפור".
עד כמה שאני זוכר במעורפל, באופנועים מקוררי אויר הקומפרסיה התקינה לרוב מסתובבת סביב 180 ומקוררי מים - סביב 200. המקרה של פות"ש זה 180 - לא נראה גבולי.
אתה טועה ציפוי פיח יכול לגרום לדטונציות והוא לא מתפרק מהר כמו שאתה חושב.
אוקטן יותר גבוהה יותר עמיד להצתה בגלל חום,בין אם זה חום מדחיסה או חום מכל סיבה אחרת.
מנועי קירור אוויר מראש מתוכננים עם יחסי דחיסה נמוכים מקירור נוזל ובנוסף ובניגוד לקירור נוזל,יחס הדחיסה וטמפ' השרפה עובדים ביחסים כמעט הפוכים.