עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 17

אשכול: DR650 - עלויות אחזקה, נוחות וכו'

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363

    DR650 - עלויות אחזקה, נוחות וכו'

    מאז שנכנסתי לרכיבה, אני זוכר את עצמי מגיע לשבילי עפר עם אופנוע הכביש, מנסה לרכב בהם ולרוב מפרסס חזרה, שלא לדבר על דרכים קצת מעבר שאליהן אני כלל לא נכנס, ומפנטז על היום בו אוכל להכנס ולחוות את אותן הדרכים עם אופנוע שמתאים לכך (במקום לנסות ולהרוס אופנוע כביש).

    אז עלתה המחשבה שעולה לי אחת לחודש-חודשיים - למה לא DR650? הם זולים לקניה, פשוטים ליישור קו ועם שוק חלפים מאוד, אבל מאוד גדול. לא גניבים כמו חבריהם בעלי ה-400 סמ"ק...נשמע טוב סה"כ. השאלה הגדולה היא השימושיות - כרגע רוכב על ה-GS500 כשנתיים, תופר ק"מ בקצב של כ-1000 לחודש. עיקר הרכיבות - קצרות. עירוניות לרכבת או בין-עירוני קצר לעבודה, גיחות של 15-20 ק"מ לערים שכנות לבקר חברים, נסיעה שבועית של 50 ק"מ לכיוון ללימודים, וטיולים מזדמנים עם האבא (רכוב על VN900) בקצב רגוע בנסיעה ארוכה בכבישי הארץ. השאלה הגדולה היא כמה ה-DR יתאים לשימושים שלי? במידה ואתקין (וסביר להניח שזה מה שיהיה אם אקנה אחד) מושב חלופי ומיכל דלק מדברי, עד כמה תרד איכות הרכיבה בכביש המהיר? אני רגיל לשייט על 120-135, ואמנם אינני מרכיב לעיתים תכופות הייתי רוצה את האופציה לרכב בבין עירוני עם חברים/ידידות מדיי פעם (בכל זאת, כלי רכב יחיד). שלא לדבר על האיחסון - כמה פרקטי זה ארגז על DR?
    עד כמה הוא זול לאחזקה, גם ביחס ל-500? צריכת דלק ממוצעת? טווח טיפולים? תוחלת חיים של מנוע? זמינות חלפים בארץ? הכיוון הוא כנראה לקחת אחד ישן וליישר לו קו (יחד עם שיפורים וצביעה, הם נמכרים במחיר מגוכח לעיתים). לעשות מנוע לא מפחיד אותי.
    3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
    106,200KM and counting

    Not all who wander are lost




  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    חץ משיוט ב120-130, נשמע שתפור עליך. יותר לכיוון של 100-110.
    גם לא חייבים מושב ומיכל.

    הדבר היחיד שצריך לקחת בחשבון, פנצ'ר כמעט תמיד אומר פירוק והחלפה לצד הכביש (מסוכן), או קריאה לגרר, כי זה עם פנימית ופאסט או תולעים לא תופס.
    ישפתרון של הסבה לטיובלס אבל מנסיוני, אם אתה נוסע בשטח והג'אנט מקבל מכות, זה לא מחזיק.

    עריכה:
    ראיתי שכתבת הרכבה.
    שכח מזה. אלא אם אתה הולך על שינוי מתלים משמעותי ויקר.
    יש דו"שים קצת פחות קרביים ויותר מפנקים, שעדיין אפשר לעשות איתם קצת שטח.
    הם לא יהיו זולים לתחזוקה כמו הדיאר אבל ישרתו אותך יותר טוב בכביש.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    עריכה:
    ראיתי שכתבת הרכבה.
    שכח מזה. אלא אם אתה הולך על שינוי מתלים משמעותי ויקר.
    יש דו"שים קצת פחות קרביים ויותר מפנקים, שעדיין אפשר לעשות איתם קצת שטח.
    הם לא יהיו זולים לתחזוקה כמו הדיאר אבל ישרתו אותך יותר טוב בכביש.
    אתה מדבר על כיוון האדוונצ'רים? אני מחפש כמה שיותר פשוט לאחזקה (עצמית) - קרבורטור וקירור אוויר מוכרים לי ומועדפים עליי (כל האופנועים שלי היו כאלו).
    עד כדי כך נורא להרכיב על DR?
    3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
    106,200KM and counting

    Not all who wander are lost




  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    בוא נגיד את זה ככה,
    אני שוקל 60.
    אשתי גם משהו כזה.
    כל באמפר זה סגירת מתלה, ורעשים מהשרשרת שעובדת מתוח מדי.
    אם אתה גבוה, הטנרה 660 יכול להיות אופציה.
    וגם הבמוו 650 (הסינגל, לא הטווין) הישנים.

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    בוא נגיד את זה ככה,
    אני שוקל 60.
    אשתי גם משהו כזה.
    כל באמפר זה סגירת מתלה, ורעשים מהשרשרת שעובדת מתוח מדי.
    אם אתה גבוה, הטנרה 660 יכול להיות אופציה.
    וגם הבמוו 650 (הסינגל, לא הטווין) הישנים.
    הבמוו ממש לא לטעמי ויזואלית. והטנרה לא קצת כבד מדיי לשטח?

  6. #6
    הdr650 יהיה שנמוך משמעותי בכל מה שקשור לכביש, בטח אם תתקין צמיגי דוש ראויים לשמם.
    מהירות שיוט - קח בחשבון 110, זה סביר לאורך זמן.

    עם זאת, לתמהיל הנסיעות שלך, רובן קצרות, ואם אתה מעוניין ביכולת שטח כלשהי ומבין שזה על חשבון יכולת כביש זה פתרון מצוין

    לזכותו, יכולת נסיעה מהירה ונוחה בשבילים, מחיר רכישה מאוד נמוך - כלי בן שנה, שנתיים ניתן לרכוש סביב 25 אשח.

    שוב, רק תחשוב טוב טוב עד כמה תשתמש בו בשטח.

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי Metronome_ צפיה בהודעה
    הdr650 יהיה שנמוך משמעותי בכל מה שקשור לכביש, בטח אם תתקין צמיגי דוש ראויים לשמם.
    מהירות שיוט - קח בחשבון 110, זה סביר לאורך זמן.

    עם זאת, לתמהיל הנסיעות שלך, רובן קצרות, ואם אתה מעוניין ביכולת שטח כלשהי ומבין שזה על חשבון יכולת כביש זה פתרון מצוין

    לזכותו, יכולת נסיעה מהירה ונוחה בשבילים, מחיר רכישה מאוד נמוך - כלי בן שנה, שנתיים ניתן לרכוש סביב 25 אשח.

    שוב, רק תחשוב טוב טוב עד כמה תשתמש בו בשטח.
    שטח - בעיקר בסופי שבוע, אחת לשבועיים בערך. היות ואני גם רוכב עם אבא שלי לטיולים אז יהיו נסיעות ארוכות שהן נטו כביש. חשבתי אולי להחזיק 2 סטים של ג'נטים - אחד סטנדרטי לשטח ולשימוש יומיומי - גלגלים בקוטר 17 אינץ'. בעצם להסב אותו לסופרמוטו. השאלה עד כמה הוא יהיה פרקטי.

  8. #8
    לdr פרקטיות כמו לכל אופנוע מבחינת תמהיל הנסיעות שלך, המושב אולי פחות נוח, מהירות השיוט נמוכה יותר, אבל זהו.
    מישהו הגדיר לי אותו פעם 70 אחוז כביש 70 אחוז שטח, נראית לי הגדרה קולעת.

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי Metronome_ צפיה בהודעה
    לdr פרקטיות כמו לכל אופנוע מבחינת תמהיל הנסיעות שלך, המושב אולי פחות נוח, מהירות השיוט נמוכה יותר, אבל זהו.
    מישהו הגדיר לי אותו פעם 70 אחוז כביש 70 אחוז שטח, נראית לי הגדרה קולעת.
    שיוט של 110-115 לא כל כך מפריע לי, אני יכול להתרגל. את המושב אני כנראה ארפד מחדש או אחליף לגמרי.
    הדבר שבאמת מפריע לי הוא ההרכבה, למרות שתבוצע נטו בכביש ולא בשטח. כרגע לא מרכיב קבוע אבל כן רוצה את האופציה לכך.

  10. #10
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    לא צריך להחליף מידות. אםשר סט נוסף במידות המקוריות עם צמיגי תיור. הצמיגים לא יגבילו אותך.
    אני החזקתי סט קומפלט. כולל דיסקים ורפידות. החלפה היתה לוקחת לי בין רבע שעה ל20 דקות כולל החלפת רפידות (כדי שיהיה תיאום דיסק רפידה). הייתי מחליף כל סופש או סופש שני לצמיגי שטח מלא לטובת טיולים. בסוף הטיול חוזר לצמיגי כביש.
    אני רק חוזר, בשביל הרכבה תצטרך לעבוד על הקפיצים (אחורי לעומס קפיץ הכי גבוה ובקדמי להוסיף בוקסה או להחליף לאפטרמרקט.
    בולם-קפיץ אחורי זה כבר המון כסף.

    שקול לקנות ktm 690

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    117
    סתם מתוך סקרנות
    אתה הולך להשקיעה 30 אלף שקל בכלי משומש
    למה לא להוסיף עוד 7 ולקבל אופנוע חדש?
    לאחרונה קניתי KAWASAKI VERSYS 300 חדש דשדש
    הוא אומנם 300 סמ"ק, אבל המנוע שלו מבוסס על זה של הנינג'ה, מה שאומר שרוב הזמן אתה תבלה בטווח סלד של 8000 ומעלה
    הוא היחידי שמגיעה עם שני צילינדרים מכל המתחרים והוא אדוונצ'ר, מה שאומר שהוא בנוי לנסיעות ארוכות, ומניסיון, עם הפסקה קטנה פה ושם, אני נסעתי מחיפה לאילת וחזרה.
    ההרגשה הייתה מצוינת, הנוחות גם, ובנוסף בזכות המשקל הנמוך שלו (300 סמ"ק), הנסיעות בשטח פשוט מדהימות, במיוחד לאחד חסר ניסיון כמוני.
    הוא משייט ב 110 קמ"ש בלי להתאמץ, ובכביש 6 נסעתי גם 150 והמנוע עמד בזה בלי רעידות ובלי תלונות.
    המראה שלו ממש טוב והוא מושך מבטים, ויש לו מקום של כבוד בקרב אחיו הגדולים בטיולים.
    בנוסף הגוף שלו בנוי ככה שממש קל לנסוע איתו בעיר ולתמרת בין רכבים.
    היום לדוגמה בפקק בוקר בכביש 6 נסע מאחורי איזה אופנוע ספורט כבד, לא ראיתי את הדגם.
    לאחר כמה תמרונים זריזים הוא נאבד הרחק מאחורי, פשוט כי הצלחתי לתמרת בין הרכבים בצורה קלילה כמו על טוסטוס קטן
    משהו לחשוב אליו לא?

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי r3dt4g צפיה בהודעה
    סתם מתוך סקרנות
    אתה הולך להשקיעה 30 אלף שקל בכלי משומש
    למה לא להוסיף עוד 7 ולקבל אופנוע חדש?
    לאחרונה קניתי KAWASAKI VERSYS 300 חדש דשדש
    הוא אומנם 300 סמ"ק, אבל המנוע שלו מבוסס על זה של הנינג'ה, מה שאומר שרוב הזמן אתה תבלה בטווח סלד של 8000 ומעלה
    הוא היחידי שמגיעה עם שני צילינדרים מכל המתחרים והוא אדוונצ'ר, מה שאומר שהוא בנוי לנסיעות ארוכות, ומניסיון, עם הפסקה קטנה פה ושם, אני נסעתי מחיפה לאילת וחזרה.
    ההרגשה הייתה מצוינת, הנוחות גם, ובנוסף בזכות המשקל הנמוך שלו (300 סמ"ק), הנסיעות בשטח פשוט מדהימות, במיוחד לאחד חסר ניסיון כמוני.
    הוא משייט ב 110 קמ"ש בלי להתאמץ, ובכביש 6 נסעתי גם 150 והמנוע עמד בזה בלי רעידות ובלי תלונות.
    המראה שלו ממש טוב והוא מושך מבטים, ויש לו מקום של כבוד בקרב אחיו הגדולים בטיולים.
    בנוסף הגוף שלו בנוי ככה שממש קל לנסוע איתו בעיר ולתמרת בין רכבים.
    היום לדוגמה בפקק בוקר בכביש 6 נסע מאחורי איזה אופנוע ספורט כבד, לא ראיתי את הדגם.
    לאחר כמה תמרונים זריזים הוא נאבד הרחק מאחורי, פשוט כי הצלחתי לתמרת בין הרכבים בצורה קלילה כמו על טוסטוס קטן
    משהו לחשוב אליו לא?
    ממש לא מדבר אליי. מנוע קטן מדיי, מסובך מדיי מכאנית ויקר מדיי. התכנון שלי ממש לא להשקיע 30 אלף במשומש - יותר בכיוון ה-10 וליישר קו בעוד 6-7 (אוברול, צביעה, שיפורים קטנים וכו'). אם הייתי חושב בכיוון הזה הייתי כבר לוקח KLE500 וזהו.

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    ממש לא מדבר אליי. מנוע קטן מדיי, מסובך מדיי מכאנית ויקר מדיי. התכנון שלי ממש לא להשקיע 30 אלף במשומש - יותר בכיוון ה-10 וליישר קו בעוד 6-7 (אוברול, צביעה, שיפורים קטנים וכו'). אם הייתי חושב בכיוון הזה הייתי כבר לוקח KLE500 וזהו.

    וואיי ווואיי אתה הולך לטעות ובגדול אם זאת התכנית שלך...

    לקנות אופנוע לדרישות שלך ובעיקר לכלי אמין תידרש ליותר מ-10
    לשפץ נבלה כזאת יעלה לך הרבה יותר מ-6-7.
    ותקבל נבלה משופצת שפעם כן ופעם לא. כלי ישן ומיושן.

    KLE אם תרשו לי לשחוט פרה כשרה, הוא לא ערובה לכלום, והפוך
    מיין הוא לא משתבח כל שנה.

    החלום הוורוד של לקחת כלי עתיק לעשות לו "יישור" קו קטן ולרכוב
    לשקיעה בכלום כסף, זה סיפורי לילה לילדים קשי הבנה.

    עכשיו יקומו כל הקוסמים ויוכיחו לי שאני טועה אז אני אומר מראש
    על כל סיפור סינדרלה, יש אלף סיפורים אחרים!

    להחזיק אופנוע יעיל אמין ולתכלית ברורה עולה הון לא קטן, ואין
    קיצורי דרך שאף אחד לא חשב עליהם ונפל.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    117
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    וואיי ווואיי אתה הולך לטעות ובגדול אם זאת התכנית שלך...

    לקנות אופנוע לדרישות שלך ובעיקר לכלי אמין תידרש ליותר מ-10
    לשפץ נבלה כזאת יעלה לך הרבה יותר מ-6-7.
    ותקבל נבלה משופצת שפעם כן ופעם לא. כלי ישן ומיושן.

    KLE אם תרשו לי לשחוט פרה כשרה, הוא לא ערובה לכלום, והפוך
    מיין הוא לא משתבח כל שנה.

    החלום הוורוד של לקחת כלי עתיק לעשות לו "יישור" קו קטן ולרכוב
    לשקיעה בכלום כסף, זה סיפורי לילה לילדים קשי הבנה.

    עכשיו יקומו כל הקוסמים ויוכיחו לי שאני טועה אז אני אומר מראש
    על כל סיפור סינדרלה, יש אלף סיפורים אחרים!

    להחזיק אופנוע יעיל אמין ולתכלית ברורה עולה הון לא קטן, ואין
    קיצורי דרך שאף אחד לא חשב עליהם ונפל.
    יפה אמרת
    איך הפתגם הולך? בישראל יד 1 מהסוכנות זה לעניים ויד 2 זה לעשירים (או משהו כזה? )

  15. #15
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    שיוט של 110-115 לא כל כך מפריע לי, אני יכול להתרגל. את המושב אני כנראה ארפד מחדש או אחליף לגמרי.
    הדבר שבאמת מפריע לי הוא ההרכבה, למרות שתבוצע נטו בכביש ולא בשטח. כרגע לא מרכיב קבוע אבל כן רוצה את האופציה לכך.
    הרכבתי עם dr, בכביש ובשטח.
    הכלי שלי היה חדש, ובקשיחות מקסימלית של הקפיץ האחורי, המצב היה סביר מינוס בשטח וסביר פלוס בשטח.
    ובזמנו שקלתי אז לבד כ95 קג.
    אז זה לא היה מדאיג אותי יותר מדי.
    מה שכן, נראה לי שכדאי לקנות את הכלים שהגיעו בסיבוב השני של היבוא, קרי 2016 והלאה, הם זולים מספיק ולא יצריכו יישור קו.

אשכולות דומים

  1. DR650 לרכיבה יומיומית ארוכה
    על ידי ISHC בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 09-11-2017, 19:20
  2. קיים מועדון DR650?
    על ידי Cheezy Rider בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 15-05-2017, 09:49
  3. מחפש מנוע ל DR650
    על ידי Eran_k בפורום פורום קנייה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-01-2017, 17:49
  4. dr650 חדש שאלות
    על ידי amits26 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 04-02-2016, 14:36
  5. אני והf650 לקראת פרידה, לטובת dr650
    על ידי שעיר בגב"ב בפורום כללי
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 10-01-2016, 16:18

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO